♫ Pierwsza miłość

wojtezzz

  • gość

#3181 2010-03-09 14:43

A czy ma ktoś już tą nową wersję piosenki pierwszej miłości?



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+373

#3182 2010-03-09 14:55

nie :(


MUZYKA z seriali zawsze dostępna na chomiku fredziuniek
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Maniusxd

  • gość

#3183 2010-03-09 18:43

Wiecei moze jak sie nazywa piosenka z 1065 odcinka jak pawel dostal srodki na sen i krecilo mu sie w glowie w gabinecie weterynaryjnym?



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+373

#3184 2010-03-09 20:12

Maniusxd :

Wiecei moze jak sie nazywa piosenka z 1065 odcinka jak pawel dostal srodki na sen i krecilo mu sie w glowie w gabinecie weterynaryjnym?

Jest to znalezione już ówcześnie Challenging Times - Kevin Leavy
do pobrania m.in. u mnie - [url=http://[treści naruszające prawa autorskie]/fredziuniek/]TUTAJ[/url]


MUZYKA z seriali zawsze dostępna na chomiku fredziuniek
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Gokuradek

  • gość

#3185 2010-03-09 20:19

:D:):):cool::):) dzięki wielki weraxdd pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

alaaaaaaa

  • gość

#3186 2010-03-09 21:32

http://w56.wrzuta.pl/plik/aqHot2j2y1z/glos002

co z ta piosenka??? kojarzycie prosze tytul!!! jest przeboska

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blum

  • gość

#3187 2010-03-10 14:40

1064 odcinek
Na ipli od 4:55 min.

Zna ktoś tą piosenkę? Proszę, pomóżcie jakoś ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

szary

  • gość

#3188 2010-03-10 18:57

potrzebuje tytul piosenki z odcinka 1066 jak sabina byla w barze iii deptala  okulary.. szla tak cichutko piosenka.. slyszalem ja juz kilka razy w tym serialu...

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+373

#3189 2010-03-10 20:20

szary :

potrzebuje tytul piosenki z odcinka 1066 jak sabina byla w barze iii deptala  okulary.. szla tak cichutko piosenka.. slyszalem ja juz kilka razy w tym serialu...

Jest to, znaleziona chyba w zeszłym tygodniu piosenka Alain Tristant & Franck Lascombes - Breaking my heart
Do pobrania m.in. [url=http://[treści naruszające prawa autorskie]/fredziuniek/]TUTAJ[/url]

Ostatnio edytowany przez werciaXD (2010-03-10 20:28)


MUZYKA z seriali zawsze dostępna na chomiku fredziuniek
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

szary

  • gość

#3190 2010-03-10 20:35

dzieki werciaXD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#3191 2010-03-11 12:13

Ariadna.! :

A ja ponawiam o piosenkę dotyczącą 1044 odcinka.
[wrzuta]http://czarna444.wrzuta.pl/audio/aheiRKnbn8Q/pierwsza_milosc_-_odcinek_1044_-_majka_pisze_liscik_i_zostawia_go_na_lawce[/wrzuta]

to Adam Salkeld & Neil Pollard - Sweet Insides do pobrania [url=http://[treści naruszające prawa autorskie]/?page=193255]TUTAJ[/url] :cool::D


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Glen

  • gość

#3192 2010-03-11 14:06

Dziękuję :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mat9999

  • gość

#3193 2010-03-11 14:11

Witam,
chcialem zapytac czy ktos zna tytul piosenki z odcinka 1066, kiedy Sabina stoi z kolezankami chyba przed jakims klubem i trzyma w reku wiadro, one namawiaja ja zeby poszla z nimi na impreze a ona mowie ze musi oddac wiadro Blazejowi

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ariadna.!

Ariadna.!+4

#3194 2010-03-11 19:08

czarna444 :

Ariadna.! :

A ja ponawiam o piosenkę dotyczącą 1044 odcinka.
[wrzuta]http://czarna444.wrzuta.pl/audio/aheiRKnbn8Q/pierwsza_milosc_-_odcinek_1044_-_majka_pisze_liscik_i_zostawia_go_na_lawce[/wrzuta]

to Adam Salkeld & Neil Pollard - Sweet Insides do pobrania [url=http://[treści naruszające prawa autorskie]/?page=193255]TUTAJ[/url] :cool::D

O!! Kocham Cię! ;D
Dzięki wielkie.^^


Muzyka rockowa dostając się w źle uszy mogła by się stać inspiracją zbrodni.
Geaffery Cannon.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

werx909

  • gość

#3195 2010-03-11 19:12

A ja mam pytanie jak nazywa się piosenka ktora leciała kiedy Emilka rozmyslała o Wojtku w barbarianie gdy przyszła Teresa?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

placus007

  • gość

#3196 2010-03-11 21:07

werx909 :

A ja mam pytanie jak nazywa się piosenka ktora leciała kiedy Emilka rozmyslała o Wojtku w barbarianie gdy przyszła Teresa?

Właśnie!! Ja też szukam tej piosenki!!
Z góry dzięki :]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#3197 2010-03-11 22:02

placus007 :

werx909 :

A ja mam pytanie jak nazywa się piosenka ktora leciała kiedy Emilka rozmyslała o Wojtku w barbarianie gdy przyszła Teresa?

Właśnie!! Ja też szukam tej piosenki!!
Z góry dzięki :]

to ja poprosze numer odcinka, w którym była ta nuta


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

qwertyuiop

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

werx909

  • gość

#3199 2010-03-12 17:54

To było we wczorajszym odcinku czyli 1067:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

by

  • gość

#3200 2010-03-12 18:48

a ja mam pytanie dot dzisiejszego odcinka ;)
jak nazywa się piosenka która leciała dzisiaj kiedy byli pokazani na zmianę Paweł i Marysia;p
z góry dziękuję ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►