♫ Pierwsza mi這嗆

nikaxD

  • go嗆

#1281 2009-02-26 23:44

tesh mi sie tak wydawalo...ale hmmm....ne wiem..ja tam bym wolala, zey byla z adamem...:D...mi sie wydaje, ze on specjalnie tak robi:D..a ola mu sie podoba:D



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

ohx

  • go嗆

#1282 2009-02-26 23:45

A ja odno郾ie Piosenki Ilony. To jest w zasadzie sama melodia, my郵, 瞠 te zosta豉 stworzona przez jakie Paris Music czy pododbne.

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

miszczunio

  • +1
  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 44

#1283 2009-02-26 23:52

Ludzie, a nie jest to piosenka zespo逝 Omen 'It's not easy'?



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

nikaxD

  • go嗆

#1284 2009-02-27 00:04

tosz pewnie, ze to ne to...moglas sprawdzic....

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

pigva1992

  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 28

#1285 2009-02-27 08:33

a wogle ma ktos orgina piosenki Ilony?

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Go鄂a

  • go嗆

#1286 2009-02-27 10:54

Hejooo :D ejj wiecie jak sie nazywa tap iosenka kiedy ola i adam gadali razem po kinie co on ja za reke zlapal taka fajna leciala, zagraniczna ;]] wolna :D pliss o odpowiedz ;p z g鏎y thx ;p

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

nikaxD

  • go嗆

#1287 2009-02-27 11:19

dziewczyno..wiesz ile ludzi szukla tej pioseneczki:D...bys przeczytala troszke do tylu i bys wiedziala...ja jush ne wiem gdzie szukac;/

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

miszczunio

  • +1
  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 44

#1288 2009-02-27 11:47

Ja to w og鏊e nie zwracam uwagi na piosenki w tym serialu. Chyba obejrz dzi powt鏎k, 瞠by zobaczy o jak chodzi :)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

umciuk

  • go嗆

#1289 2009-02-27 12:44

a pamietacie jak kinga plakala everything important everything is easy...? co z tym? znalazl ktos?

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

silu

  • go嗆

#1290 2009-02-27 12:57

Hej...mam takie pytanie ;P czy wiecie jaki dok豉dny tytu ma piosenka techno w kt鏎ej s te s這wa (ale to b喚dne ;p) : ,,era pap" co takiego ;p dzi瘯i z g鏎yyy :)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

korny

  • go嗆

#1291 2009-02-27 14:09

to go軼ia wy瞠j, kt鏎y pisze bardzo na temat
jedyne co mi sie kojarzy to mbrothers - trebles zy jako tak

chyba 瞠 chodzi o piosenke z PM, ale nie sadze

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

miszczunio

  • +1
  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 44

#1292 2009-02-27 14:16

Przed chwil akurat us造sza貫m t piosenk. S康z帷 po g這sie to jaka m這da piosenkarka, mo瞠 Kelly Clarkson czy Avril Lavigne.

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

AgusSia

  • go嗆

#1293 2009-02-27 14:17

Piosenka poszukiwana przez nas [wrzuta]http://www.wrzuta.pl/audio/gK2pg0uLdR/piosenka_z_serialu_pierwsza_milosc[/wrzuta]
Szukam i szukam tej piosenki i nic. :(

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Tigri

  • go嗆

#1294 2009-02-27 14:24

Tam jest chyba rzeczywiscie it's not reason. ja znam ten glos, ale nie moge skojarzyc.

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Tigri

  • go嗆

#1295 2009-02-27 14:26

Dokladnie tez tak pomyslalam ze Lavigne albo ewentualnie Morissette

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

obeznany

  • go嗆

#1296 2009-02-27 14:43

Gdzie lavigne, to zescie wymyslili ;p

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Tigri

  • go嗆

#1297 2009-02-27 14:50

Haha:) 鄉y wymyslili bo glos podobny:P:P

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

lulka

  • go嗆

#1298 2009-02-27 14:55

mo瞠 Evelife

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

lulka

  • go嗆

#1299 2009-02-27 14:59

lulka :

mo瞠 Evelife

Everlife

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

google

  • go嗆

#1300 2009-02-27 15:08

No kurde nikt nie znajdzie nigdy tego?? :p ja chce piosenke!!!! dzwonic do produkcji!!! hehe

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie
Nast瘼na strona ►►