♫ Pierwsza mi這嗆

Ma

  • go嗆

#1641 2009-03-07 10:23

a czy znalaz kto mo瞠 piosenk kt鏎a lecia豉 wtedy kiedy kinga p豉ka豉 i wspomina豉 filipa.?



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Bartekk

  • go嗆

#1642 2009-03-07 10:44

Asiu, to nie jest ta piosenka.

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

jaaa:)

  • go嗆

#1643 2009-03-07 10:48

http://www.mp3h.pl/353771/jay-glover-it-s-not-easy.html   jesli ktos szuka tej piosenki :)



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Ariadna.!

Ariadna.!+4

#1644 2009-03-07 11:38

a ja si chcia豉m ponownie spyta o piosenk. z odcinka 820. by豉 dzisiaj na powt鏎ce. metalowo-rockowy kawa貫k kiedy Patryk wyla na B豉瞠ja ten jogurt. szuka豉m tego odcinka na ipla,ale chyba jeszcze go nie wsadzili bo nie znalaz豉m.mo瞠 by kto co s造sza??


Muzyka rockowa dostaj帷 si w 幢e uszy mog豉 by si sta inspiracj zbrodni.
Geaffery Cannon.
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

nelly

  • go嗆

#1645 2009-03-07 14:25

Kinia2, wykorzystujemy Ci, ale c騜, taki jest los mistrz闚:) Mancu - lato, s這鎍e, niebo z gwiazd...???

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

m這da

  • go嗆

#1646 2009-03-07 15:15

hej. s逝chajcie. wiem 瞠 to mo瞠 ju by這 ale nie doczyta豉m tego. :( 
wiecie mo瞠 jaka piosenka by豉 wtedy co Ilona ta鎍zy豉 a potem umar豉?
wiecie co to by這?
i prosi豉bym jeszcze o link tego Jay Glover - It's Not Easy  bo nie moge tego nigdzie 軼i庵n望. :(

z g鏎y dzi瘯uje. ;)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

miszczunio

  • +1
  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 44

#1647 2009-03-07 15:52

Masz wszystko na poprzednich stronach.

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

m這daa

  • go嗆

#1648 2009-03-07 16:01

ok ok. ju czyta豉m dzieki., :D ja 郵epa czasem jestem xD

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

S這dziutkaaa15

  • go嗆

#1649 2009-03-07 17:02

Znalaz豉m ta piosenke... kt鏎a prawie wszyscy szukaj... Jay Glover- It's not easy... a na youtube jest do tego nawet filmik z fotami z pierwszej mi這軼i...:D

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

dd

  • go嗆

#1650 2009-03-07 17:07

s這dziutka, poczytaj wcze郾iejsze strony, to zauwa篡sz, 瞠 t piosenke ju dawno znale幢i鄉y.4

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+373

#1651 2009-03-07 17:13

ok.A teraz to co nam zosta這 do znalezienia jeszcze????


MUZYKA z seriali zawsze dost瘼na na chomiku fredziuniek
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

salupa

  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 20

#1652 2009-03-07 17:34

Wiem 瞠 to mo瞠 jest troszke nie na temat ale mam problem. Chc 軼i庵n望 piosenk Ilony, ale nie moge jest chyba jaki b陰d.... :( zna si kto na tym?? Pomocy!!! (albo podajcie jaki link, ale nie zrzuta.pl bo w豉郾ie tam nie moge jej pobra)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

malinkaa

  • go嗆

#1653 2009-03-07 18:39

a me and you?

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

dd

  • go嗆

#1655 2009-03-07 22:14

salupa, ja te mia豉m problem ze 軼i庵ni璚iem piosenki ilony. Je郵i u篡wa przegladarki Internet Explorer zmie na Mozilla Firefox je郵i masz. Jak ja zmieni豉m to mi si uda這 軼iagn望 :D:):lol:

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Ariadna.!

Ariadna.!+4

#1656 2009-03-07 22:32

werciaXD :

ok.A teraz to co nam zosta這 do znalezienia jeszcze????

par os鏏 szuka這,a ja nadal szukam zawzi璚ie.
piosenka z odcinka 820. by豉 dzisiaj na powt鏎ce. metalowo-rockowy kawa貫k kiedy Patryk wyla na B豉瞠ja ten jogurt.
szuka豉m tego odcinka na ipla,ale chyba jeszcze go nie wsadzili bo nie znalaz豉m.


Muzyka rockowa dostaj帷 si w 幢e uszy mog豉 by si sta inspiracj zbrodni.
Geaffery Cannon.
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

salupa

  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 20

#1657 2009-03-07 22:54

dd :

salupa, ja te mia豉m problem ze 軼i庵ni璚iem piosenki ilony. Je郵i u篡wa przegladarki Internet Explorer zmie na Mozilla Firefox je郵i masz. Jak ja zmieni豉m to mi si uda這 軼iagn望 :D:):lol:

dzi瘯i wielkie :D

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

AgusSia

  • go嗆

#1658 2009-03-07 23:04

Zna kto mo瞠 tytu i wykonawc tej piosenki?? Szukam jej i szukam i nic. :\

[wrzuta]http://www.wrzuta.pl/audio/eGLNoz9eEy/pierwsza_milosc[/wrzuta]

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

salupa

  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 20

#1659 2009-03-07 23:23

Ariadna.! :

werciaXD :

ok.A teraz to co nam zosta這 do znalezienia jeszcze????

par os鏏 szuka這,a ja nadal szukam zawzi璚ie.
piosenka z odcinka 820. by豉 dzisiaj na powt鏎ce. metalowo-rockowy kawa貫k kiedy Patryk wyla na B豉瞠ja ten jogurt.
szuka豉m tego odcinka na ipla,ale chyba jeszcze go nie wsadzili bo nie znalaz豉m.

te tego szukam....

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Kasienka

  • go嗆

#1660 2009-03-08 10:28

polajna :

taaak! to by豉 ta melodia co ilona tanczyla!

Jay Glover -It's not easy     ;) pozdro

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie
Nast瘼na strona ►►