UWAGA!
Minęło 2028 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Volkswagen Passat

johny

  • gość

#21 2007-09-11 22:23

no prosze pomoglo znalesc rozwiazanie problemu....



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Yaro

  • gość

#22 2007-09-11 22:48

Ciao, myślałem, że tylko ja jestem tak pokręcony i będę cały dzień szukał muzyki z reklamy... Poruszyłem kilka kontaktów i zaczęło sie wielkie poszukiwanie utworu jak coś znajdę to od razu dam znać...
Damy rade ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#23 2007-09-11 23:00

lolalola :

Autorem muzyki jest Bardi Johannsson, zaś jego wykonawcą Bang Gang (his band).

to odpowiedz z centrum informacji klienta vw :) - wyslalam im maila rano.

szukamy piosenki teraz :)

Dziwne. Ja wysłałem wczoraj, a nie dostałem odpowiedzi... Nie lubią mnie czy co? :rolleyes:



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Blezio

  • gość

#24 2007-09-11 23:05

Witajcie :D
To ja pytałem o tą piosenkę na Forum PCLab, niestety usunueli mi temat, spytałem w innym, ale jak na razie cisza. :(
Jutro rano będę miał 2 albumy Bang Gang - przeszukam i się odezwę :cool:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#25 2007-09-11 23:15

Bo o takie rzeczy pyta się na naszym forum, a nie PCLab :cool:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Blezio

  • gość

#26 2007-09-11 23:18

Oj 30 min temu nie wiedziałem, że takie forum istnieje :P:rolleyes:

Dzięki Wam mam chociaż dłuższą wersję ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blue_teddy

  • gość

#27 2007-09-11 23:40

Blezio a chodziasz doszedles do tego co Agnes miala na mysli mowiac ze byl juz taki temat a konkretniej gdzie jest ten temat?? :P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Blezio

  • gość

#28 2007-09-11 23:55

Jest specjalny wątek w dziale: Film i muzyka niestety nie uzyskałem tam odpowiedzi na swoje pytanie :/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blue_teddy

  • gość

#29 2007-09-12 01:03

moze troche to zabrzmi jak off top ale przesluchalam teraz ta piosenke i poprostu mmmmmmm:] :]:cool:
Sorka musialam gdzies o tym powiedziec:D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Queenek89

  • gość

#30 2007-09-12 06:35

jestem nawet w stanie kupic tego zloma byle by mi dali te piosenke do niego gratis :lol:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blue_teddy

  • gość

#31 2007-09-12 10:32

Ludziska mam pomysl tylko ze do tego potrzeba wspolna pomoc :D

Czy ktos z was mialby mozliwosc wyciecia sciezki dziwekowej z tej reklamy?
Bo ja jak tak to mam mozliwosc wwrzucenia ja na serwer i wtedy by wszyscy zassali :D i bysmy byli krok do przodu:D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blue_teddy

  • gość

#32 2007-09-12 11:22

ok jednak sie udalo bez pomocy :) dla wszystkich tych co nie maja :P

http://www.fanel.pl/thesimpsons/private/blue_teddy/PRIVATE/dream%20by%20blue_teddy.mp3

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mj

  • gość

#33 2007-09-12 11:41

You are the men na dobry poczatek zapetlisz sobie ten kawalek i masz prawie full opcje DZIEKI !!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lolalola

  • gość

#34 2007-09-12 11:57

widocznie za mało grzecznie napisałeś do centrum informacji ;P

ja mam już 3 albumy bang gang i nie ma tam naszej piosenki. ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - odkryłam przynajmniej fajną kapelę ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blue_teddy

  • gość

#35 2007-09-12 12:07

lolalola a skad scigalas?? bo ja tego na torrentach nie widze. A tez bym chciala miec :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Blezio

  • gość

#36 2007-09-12 15:03

Nom, na albumach nie ma :( przesłuchałem 1 a drugi jest w plikach MPC których nie wiem za Chiny jak otworzyć. :D

Coraz więcej ludków pyta mnie o tą piosenkę... staję się sławny :cool: :P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blue_teddy

  • gość

#37 2007-09-12 16:53

Blezio poszukaj sobie takiego codeka in_mpc_v.0.98b.exe i wszystko ladnie pojdzie ;)

P.S moglby ktos dac namiary na te albumy plis :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#38 2007-09-12 17:56

lolalola :

widocznie za mało grzecznie napisałeś do centrum informacji ;P

Dopiero dzisiaj odpisali:

Szanowny Panie!

Przesyłam informacje dotyczące autora I wykonawcy muzyki do spotu Passat: Music author: Bardi Johannsson, Bang Gang (his band.

Z poważaniem
...

Czyli nic nowego. Ale jak już pisałem. Na wcześniej podanej stronie można przeczytać że piosenka nagrana dla Volkswagena. Może kiedyś ją wydadzą dla ludu.

PS zachęcam wszystkich udzielających się w wątku do rejestracji :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Malutka

  • gość

#39 2007-09-12 19:33

Ojaaaa kurcze szukam tej piosenki i szukam i już nawet te pink martini ściągałam i słuchałam i nic ;( echhh .... moze za jakis czas sie znajdzie ;p

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Queenek89

  • gość

#40 2007-09-12 20:02

o jejku ja to juz stracilem nadzieje szukam od ranca i dalej to samo czyli: nic wiecie moze jesli ktos zna jakis jezyk to moze by poszukal na jakis zagranicznych forach moze tam maja wiecej informacji na ten temat!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►