♫ Włatcy móch

wesza

wesza+9

  • pomagacz
  • Miejscowość: Wrocław
  • Wiadomości: 142

#1 2007-09-16 15:12

Szukam piosenki ktora rozpoczyna ta kreskowke.


And I think to myself: What a wonderful world


Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ivo

  • gość

#2 2007-09-17 16:08

zespół behavior to wykonuje, tytułu nie pamietam.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kutwa/Reflex

  • nowy
  • Wiadomości: 8

#3 2007-10-08 21:05

wwwwlatcy.net ...



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

JOjo123

  • gość

#4 2008-01-02 20:44

wie ktos jak nazywa się utwór w odcinku Maksymalna kontrola w momencie kiedy higienistka jest w ministerstwie??

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

NELA

  • gość

#5 2008-02-17 20:53

Tylko głupki oglądają włatcy móch .......:cool::cool::cool:  Czyli wy jesteście takimi głupkami:lol::lol::lol:.......... Co??? Zatkało was..:rolleyes::rolleyes::(:|:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Lady_Selene

  • nowy
  • Wiadomości: 4

#6 2008-03-10 19:03

NELA pisząc te bezsensowne komentarze pokazujesz ,że to nie my jesteśmy głupkami tylko Ty......

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

HalfKOX

  • gość

#7 2008-03-15 00:54

jak sie nazywa ta piosenka w której tekscie jest coś takiego "...wychodze wściekły!" Chciałbym posłuchac całości :|

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Twity

  • gość

#8 2008-03-24 19:10

Sam Sama jestes debilem:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:HHHHHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJ;););););)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Judi

  • gość

#9 2008-03-24 21:58

Ziomki my nie  jesteśmy głupkami>> włatcy móch zawierają w sobie dużo humoru a muzyczka to
BEHAVIOR - GUANTANAMO- wstep pryed kadzm odcinkiem
BEHAVIOR - LENIE - muyzka  z wykopek
BEHAVIOR - KOLORY - muzyka z maksymalnej kontroli

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

ulko

  • gość

#10 2008-04-10 20:33

a muzyka z końca odcinków? ma ktoś, lub wie skąd wziąć?

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

matiiiiiiii

  • gość

#11 2008-04-20 00:40

a ja natomiast szukam piosenki, tzn glosu delikatnego grania na elektronicznej, wyraznie slychac w odcinku z przeklinakiem gdy pod koniec zabiera on czesia do pralni i gapią sie na pralkę, ktora woruje ubrania, ktos moze kojarzy ? i jest w stanie pomoc

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

POLAK

  • gość

#12 2008-05-24 21:27

czy ktoś wie jak się nazywa muzyka przy scenie włamu do facetki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wuadzietz

  • gość

#13 2008-06-03 21:18

A zna ktoś może nute w tym odcinku od minuty 12:16??
http://www.milanos.pl/video.php?cat=16&id=3363

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

MarO

  • gość

#14 2008-06-18 17:48

Witam. czy ktoś wie może co to za kawałek leci w tle odcinka 'Ekskumancja' - Włatców Móch? Chodzi mi o fragment, który jest grany, gdy trumna z Marcelem, Czesiem i resztą ma właśnie być spalona.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ivory

  • gość

#15 2008-07-02 11:42

Zna ktoś tytuł piosenki, która leci w zwiastunie do filmu pełno montażowego jak tam czesio śpiewa (kiedy rano kiedy rano odgrzebuje ziemke (siułap siułap) i otwieram oczy na zycia swiat)  ???

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

szynobus

szynobus

  • użytkownik
  • Wiadomości: 19
  • Serwis

#16 2008-07-03 20:22

A czy ktoś wie taką muzykę która jest chyba w każdym odcinku gdzie bra udział tylko gitara elektryczna.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

DaDi :*

  • gość

#17 2009-02-08 14:58

Hey. Ja mam informacje dla IVORY : Tytuł tej piosenki to: Bara Buch. Pozdrawiam :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Gregor

  • nowy
  • Wiadomości: 3

#18 2009-03-23 11:27

Ivory :

Zna ktoś tytuł piosenki, która leci w zwiastunie do filmu pełno montażowego jak tam czesio śpiewa (kiedy rano kiedy rano odgrzebuje ziemke (siułap siułap) i otwieram oczy na zycia swiat)  ???

[wrzuta]http://www.wrzuta.pl/audio/AumGEI9ion/czesio_-_dzien_dobry_-_oficjalna_piosenka_filmu[/wrzuta]


Znajdziesz mnie w co piatej kinder niespodziance
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Cyc

  • gość

#19 2009-04-29 12:16

Zna ktos moze muzyczke z odcinka np. S06E04 15min. ? Moze ktos zna tytul lub skad mozna sciagnac ?:)
Dzieki z gory!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

...

  • gość

#20 2009-06-25 12:05

Nikt nie pomoze ?:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►