UWAGA!
Minęło 2072 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Lays - 4 pory roku

China

China+13

  • pomagacz
  • Miejscowość: Gliwice
  • Wiadomości: 159

#61 2007-12-11 14:50

oj wydaje mi sie ze to jednak nie tan kawalek :P przykro mi :P


KAŻDY CHCE ZAROBIĆ TO OCZYWISTE I ZROZUMIAŁE ALE PASEK "ZWIŃ" WYPROWADZA MNIE Z RÓWNOWAGI


Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Nulcia

  • gość

#62 2007-12-13 21:03

andrezios :

Zuzia :

To jest Keane- everybody's changing (chyba tak)

I TA PANI MA RACJE  :*  DZIEKI

Ta pani jednak nie ma racji..;] bo to nie ta piosenka niestety...:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

roksi

  • gość

#63 2007-12-26 18:45

hej ja tez szukam tej piosenki i nie ma jej nigdzie  alemi chodzi o piosenke z takiej reklamy ze jestm koles i kolesiowa i oni biegaja po polu potem jest ogniso czy cos o to mi chodzi a wam???/



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

~~Vaster~~

~~Vaster~~+1

  • użytkownik
  • Wiadomości: 46
  • Serwis

#64 2007-12-28 12:27

China :

jako :

a ja wiem ale nie powiem. slucham tego 10 razy dziennie:D:lol:

przyklad rasowego wiesniaka :)

tO PRAWDA


Ala ma kota a sierotka ma Rysia
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

roksi

  • gość

#65 2007-12-28 19:50

china ty myndo!!!!daj innym tez posuchac nie badz taki kto to spiewa!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????? wiesz to jest takie fajne

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

roksi

  • gość

#66 2007-12-28 19:52

~~Vaster~~ :

China :

jako :

a ja wiem ale nie powiem. slucham tego 10 razy dziennie:D:lol:

przyklad rasowego wiesniaka :)

tO PRAWDA

wrednosc nie zna grnic:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

China

China+13

  • pomagacz
  • Miejscowość: Gliwice
  • Wiadomości: 159

#67 2007-12-28 23:33

roksi :

china ty myndo!!!!daj innym tez posuchac nie badz taki kto to spiewa!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????? wiesz to jest takie fajne

czytanie calych tematow a nie poszczegolnych postow i to jeszcze niezrozumiale uchroni cie przed robieniem z siebie idioty


KAŻDY CHCE ZAROBIĆ TO OCZYWISTE I ZROZUMIAŁE ALE PASEK "ZWIŃ" WYPROWADZA MNIE Z RÓWNOWAGI
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Qonrad

  • gość

#68 2007-12-29 22:51

no jeju jeszcze nikt nie podał prawidłowej nazwy ;/ cholera ja muszę mieć tą piosenkę inaczej się zastrzelę !!!!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

miki

  • gość

#69 2007-12-30 13:29

China :

roksi :

china ty myndo!!!!daj innym tez posuchac nie badz taki kto to spiewa!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????? wiesz to jest takie fajne

czytanie calych tematow a nie poszczegolnych postow i to jeszcze niezrozumiale uchroni cie przed robieniem z siebie idioty

a ty sie zamknij daunie jak nie wiesz o co chodzi bleeeeeeeeeee

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gosc

  • gość

#70 2007-12-30 17:53

Zuzia :

To jest Keane- everybody's changing (chyba tak)

czy to napewno to? ja musze miec ta piosenke jest super zakochalam sie w niej

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Qonrad

  • gość

#71 2007-12-30 22:05

:|nie to nie ta piosenka :/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

po prostu ja

  • gość

#72 2007-12-30 23:15

tekst tej piosenki leci cos tak : now winter is here ---> to sa piersze slowa jakie sie pojawiaja a na koncu jest to everybody chanhing czy cos takiego.... tytułu nie znam ale wydaje mi sie ze moze yc zwiazany za porami roku np seasons czy cos takiego...

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maczek

  • gość

#73 2008-01-01 21:27

załamka :/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Aguś

  • gość

#74 2008-01-02 21:28

Prosze napiszcie jak wiecie:)ta piosenka jest taka urocza....z gory dziekuje:*Buziaki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Qonrad

  • gość

#75 2008-01-03 23:37

ja dostałem odpowiedź od lays

Szanowny Konsumencie,



Serdecznie dziękujemy za kontakt.

Piosenka w reklamie Lay’s Cztery Pory Roku została przygotowana specjalnie na potrzeby tego spotu reklamowego. W związku z ustawą o ochronie danych osobowych oraz prawach autorskich niestety nie możemy podać nazwiska twórcy, ani tytułu.

Niemniej jednak zachęcamy do spróbowania wszystkich smaków w ofercie Lay’s Cztery Pory Roku.



Serdecznie pozdrawiam

Anna Wilowska

Frito Lay Poland
  nie ma tej piosenki szkoda :(:(:(:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

AGUS12345

  • gość

#76 2008-01-06 10:24

jaki to jest bez sens;/;/Ludzie pokochali ta piosenke i chca ja sluchac a takie zryciaki nawet wykonawcy nie chca napisac;/;/wrrrrrr

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maczek

  • gość

#77 2008-01-06 22:29

Niestety musimy się pożegnać z tą piosenką :((( i zapomnieć... Nikt nie wie i nikt nie poda właściwej nazwy... no trudno....wytrwałym w poszukiwaniach życzę powodzenia!!!!!!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

agata

  • gość

#78 2008-01-09 16:00

ohhh.. ja tez tej piosenki szukam.. i ngdzie nie moge znalezc;/:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gosc

  • gość

#79 2008-01-12 18:35

kto zna dobrze angielski niech wpisze wszystkie slowa pokolei ktore leca w slowach tej piosenki moze tak do niej dojdziemyu

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

prem

  • gość

#80 2008-01-15 12:45

Qonrad :

ja dostałem odpowiedź od lays

Szanowny Konsumencie,



Serdecznie dziękujemy za kontakt.

Piosenka w reklamie Layâ��s Cztery Pory Roku została przygotowana specjalnie na potrzeby tego spotu reklamowego. W związku z ustawą o ochronie danych osobowych oraz prawach autorskich niestety nie możemy podać nazwiska twórcy, ani tytułu.

Niemniej jednak zachęcamy do spróbowania wszystkich smaków w ofercie Layâ��s Cztery Pory Roku.



Serdecznie pozdrawiam

Anna Wilowska

Frito Lay Poland
  nie ma tej piosenki szkoda :(:(:(:(

poj**** ich do reszty??? to się nazywa podejscie do klienta. juz nie kupie laysów nigdy! ale mnie wyprowadzili z równowagi; :o

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►