UWAGA!
Minęło 616 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ [TVN] X Factor

pumiz

  • gość

#941 2012-03-12 00:12

Bartek1995 :

http://xfactor.tvn.pl/wideo/1,1,marcin-buka-spenner-i-jego-song-for-you,111910.html

Chodzi mi o piosenkę, która pojawiła się już po głosowanie kiedy to Marcin wiedział, że przeszedł.

Robbie Wiliams- Angels



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

pumiz

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Tuscani

Tuscani+15

  • stały bywalec
  • Wiadomości: 65

#943 2012-03-12 11:33

tomekdzwiedziu :

witam -chodzi o piosenke w ostatnim x factor leciala na poczatku zaraz potem jaj jurorzy wysiedli z bialych limuzyn -i witali sie z uczestnikami - taki fajny szybki kawalek w refrenie bylo "hello hello..." prosze o pomoc - pozdrawiam



Martin Solveig Et Dragonette - Hello ?



Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

macin90

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gość02

  • gość

#945 2012-03-13 00:06

Szukam kawałka na końcu ostatniego odcinka, kiedy prezentowali zajawkę odcinka kolejnego. Tatiana mówi: "(...) najwyższy czas, żeby ktoś tym panom powiedział kto ma talent", a w tle saksofony. Ktoś wie co to za utwór?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Gaba

  • gość

#946 2012-03-13 13:21

bardzo proszę o pomoc. ! czyja to piosenka i jak sie nazywa po występie Marcina Spennera ? w 52 minucie. PROSZE :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

yyk

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ola757576

  • gość

#948 2012-03-13 16:51

gość02 :

Szukam kawałka na końcu ostatniego odcinka, kiedy prezentowali zajawkę odcinka kolejnego. Tatiana mówi: "(...) najwyższy czas, żeby ktoś tym panom powiedział kto ma talent", a w tle saksofony. Ktoś wie co to za utwór?

podbijam pytanie! :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

tomekdzwiedziu

  • gość

#949 2012-03-13 23:16

Tuscani :

tomekdzwiedziu :

witam -chodzi o piosenke w ostatnim x factor leciala na poczatku zaraz potem jaj jurorzy wysiedli z bialych limuzyn -i witali sie z uczestnikami - taki fajny szybki kawalek w refrenie bylo "hello hello..." prosze o pomoc - pozdrawiam



Martin Solveig Et Dragonette - Hello ?

bardzo dziekuje tak to ten kawalek dzieki za pomoc:-)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ciekwaski

  • gość

#950 2012-03-14 19:43

ŁATWE!!! :D :D :D

Jaką piosenkę wykonywał Janusz Kuchta? (X-factor sezon 2 odcinek 2 - odpadł)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mika_mouse

mika_mouse+339

  • vip
  • Miejscowość: far far away
  • Wiadomości: 1 460

#951 2012-03-15 09:24

Gaba :

bardzo proszę o pomoc. ! czyja to piosenka i jak sie nazywa po występie Marcina Spennera ? w 52 minucie. PROSZE :)

to jest wersja znanego przeboju Irene Cara - What A Feeling

Hollywood Mon Amour - What A Feeling. odpowiedz juz byla podana

Ostatnio edytowany przez mika_mouse (2012-03-15 10:07)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mika_mouse

mika_mouse+339

  • vip
  • Miejscowość: far far away
  • Wiadomości: 1 460

#952 2012-03-15 09:57

ola757576 :

gość02 :

Szukam kawałka na końcu ostatniego odcinka, kiedy prezentowali zajawkę odcinka kolejnego. Tatiana mówi: "(...) najwyższy czas, żeby ktoś tym panom powiedział kto ma talent", a w tle saksofony. Ktoś wie co to za utwór?

podbijam pytanie! :D

C-Bool Feat. Isabelle - Body & Soul

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

mika_mouse

mika_mouse+339

  • vip
  • Miejscowość: far far away
  • Wiadomości: 1 460

#953 2012-03-15 10:24

Maciej :

Dziękuję, Karo69.

A pamięta ktoś 19 - letnią dziewczynę, która śpiewała piosenkę R&B? Odpadła, chciała być seksowna ale jej nie wyszło:) Co ona śpiewała? Bo piosenka wydawała się fajna.

jesli chodzi Ci o Natalie Bosenko to ona ma 17 lat :) i spiewala Fergie - London Bridge

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gość02

  • gość

#954 2012-03-15 14:34

mika_mouse :

ola757576 :

gość02 :

Szukam kawałka na końcu ostatniego odcinka, kiedy prezentowali zajawkę odcinka kolejnego. Tatiana mówi: "(...) najwyższy czas, żeby ktoś tym panom powiedział kto ma talent", a w tle saksofony. Ktoś wie co to za utwór?

podbijam pytanie! :D

C-Bool Feat. Isabelle - Body & Soul

Dzięki bardzo !!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Allen

  • gość

#955 2012-03-15 22:16

Czy ktoś z was kojarzy może utwór, który leciał podczas opowiadania Thomasa Grotto'a o sobie ? 1 odcinek http://xfactor.tvn.pl/odcinki-online/10547,odcinek-1-sezon-2,1.html

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Agnieszka1111

  • gość

#956 2012-03-17 20:36

Czy ktoś wie jaka piosenka leciała kiedy oceniali występ Beaty (głos Arielki :)) ??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

szkinia

  • gość

#957 2012-03-17 20:56

albo piosenka którą śpiewała ta dziewczyna w kapeluszu? :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dar43

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

k9

  • gość

#959 2012-03-17 22:04

A jaka leciala w tle po jej wystepie?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Olla

  • gość

#960 2012-03-17 22:06

A piosenka, którą śpiewał Biba? (ten w żółtej bluzie;p)??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►