♫ Must be the music. Tylko muzyka

zabkula

  • gość

#261 2012-03-26 14:01

Mathouse989 dzięki ! :)



Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Mathouse989

  • gość

#262 2012-03-26 17:34

Ola655 :

Jak nazywa się piosenka , która leci w podsumowaniu wszystkich piosenek przez Maciborka, leci też w momencie gdzie pokazują stonę must be the music na facebooku ?

2 -4 grooves - your lies     napisalem juz wyżej :)

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Reventon134

  • gość

#263 2012-03-26 18:27

Witam chciałbym dowiedzieć się jak się nazywa ten fajny utworek, który leci nieco cicho w chwili, gdy Darek Maciborek z RMF FM opowiada o utworach z programu. I nie chodzi mi o 2 - 4 Grooves - Your Lies - bo to leci jak pokazują ich FB. Jak your lies się kończy to wtedy następuje przejście do tego fajnego elektronicznego utworku i zaczyna mówić Maciborek. Jeśli ktoś wie, byłbym naprawdę wdzięczny :P



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Krzysiek

  • gość

#264 2012-03-26 20:11

A ja potrzebuje nutki gdy jest koniec odcinka mniej więcej ten moment : Głosujcie na Fb ble ble ble . I po tym jest RMF FM  i Maciborek coś gada . Please Fast :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mamCię

  • gość

#265 2012-03-26 21:58

Witam, poszukuję piosenki która leci w tle po ocenie występu Kuby Kowaliszyna,

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mathouse989

  • gość

#266 2012-03-26 22:17

Reventon134 :

Witam chciałbym dowiedzieć się jak się nazywa ten fajny utworek, który leci nieco cicho w chwili, gdy Darek Maciborek z RMF FM opowiada o utworach z programu. I nie chodzi mi o 2 - 4 Grooves - Your Lies - bo to leci jak pokazują ich FB. Jak your lies się kończy to wtedy następuje przejście do tego fajnego elektronicznego utworku i zaczyna mówić Maciborek. Jeśli ktoś wie, byłbym naprawdę wdzięczny :P

Wyślij mi jakis link gdzie moge zobaczyc koncowke odcinka to sprobuje Ci pomoc :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Martigosc324245636744

  • gość

#267 2012-03-28 22:55

Hejka szukam muzyki, która była tuż po występie Sebastiana "Białego" Białka, moment tuż po pokazaniu 4xtak i widok stojącej publiczności. mniej więcej od 4:30

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mini998

  • gość

#268 2012-04-01 10:28

wie ktos moze jak nazywa sie piosenka ktora leci w reklamie jak oni juz wybieraja polfinalistow i spiewa taki mlody glos chlopaka od poczatku po angielsku to jest taka smutna nutka dosc i jest taki tekst "and say..." czy cos takiego.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jazz022

  • gość

#269 2012-04-01 22:15

Hej wie ktoś może co za piosenka leciała na końcu dzisiejszego odcinka?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Reventon134

  • gość

#270 2012-04-02 13:30

Mathouse989 :

Reventon134 :

Witam chciałbym dowiedzieć się jak się nazywa ten fajny utworek, który leci nieco cicho w chwili, gdy Darek Maciborek z RMF FM opowiada o utworach z programu. I nie chodzi mi o 2 - 4 Grooves - Your Lies - bo to leci jak pokazują ich FB. Jak your lies się kończy to wtedy następuje przejście do tego fajnego elektronicznego utworku i zaczyna mówić Maciborek. Jeśli ktoś wie, byłbym naprawdę wdzięczny :P

Wyślij mi jakis link gdzie moge zobaczyc koncowke odcinka to sprobuje Ci pomoc :)

http://www.ipla.tv/Must-be-the-music-odcinek-5/vod-5515512

Proszę, wejdź tutaj, kliknij oglądaj i po zaledwie 195 sekundach reklam przewiń do 1:17:50 i zacznie mówić Maciborek. Sorki, że Ci tego jakoś nie wyciąłem czy coś.. :P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ccoas

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karo69

karo69+975

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 277
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

komarenco

  • gość

#273 2012-04-02 21:02

witam, wie może ktoś jak sie nazywa ta nutka co leci na koniec każdego programu 3 edycji must be the music, przed podsumowaniem Maciborka ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

bassboosta

  • gość

#274 2012-04-02 21:15

witam, mnie chodzi o utwór z samego początku, kiedy maciek rock rozmawia z zespołem który wykonuje płonącą stodołę. Słychać fajny sax, potem kawałek tekstu 'don't walk away', reszty nie wyłapałem. Zna ktoś ten utwór? Z góry dzięki.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ccoas

  • gość

#275 2012-04-02 21:46

karo69 thanks

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

micho

  • gość

#276 2012-04-04 23:33

Tina More - Touch Me
Ta piosenka z saksofonem

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

tuptus666

  • gość

#277 2012-04-15 20:17

witam szukam polskiego kawalka ktory zaczynal zapowiedz must be the music?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

daniel964

  • gość

#278 2012-04-15 20:31

witam, poszukuje piosenki z poczatku dzisiejszego programu ktora leciala w tle
spiewa dziewczyna po angielsku i potem jest jakies "uuuuuuuuu" .

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Litkus

  • gość

#279 2012-04-15 20:42

czy któs wie co to za muza w tle przed momentem z trąbką w roli głównej?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

micho

  • gość

#280 2012-04-15 23:24

sprawdź ciutek wyżej :/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►