UWAGA!
Minęło 831 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ [TVN] Ugotowani

anonimm

  • gość

#1 2011-09-10 19:18

Cześć interesuje mnie utwór z reklamy Ugotowanych z tvn. Z góry dziękuję za pomoc ;)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3808

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 007

#2 2011-09-10 19:23

Może jakieś video? Bo ja widziałam dwa różne zwiastuny... :/

P.S. Ten wątek powinien być w dziale "Muzyka ze zwiastunów".
Może by Administracja przeniosła?

Ostatnio edytowany przez huviretki (2011-09-10 19:24)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

surykatka

surykatka+1

  • nowy
  • Wiadomości: 9

#3 2011-09-11 16:10

Foster The People - Pumped Up Kicks



Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

julia

  • gość

#4 2011-09-16 14:32

to ten zespół ale nie ta piosenka ....

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

droo

  • gość

#5 2011-09-18 16:21

no to skoro nie ta piosenka, to zapewne chodzi o foster the people 'houdini' :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3808

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 007

#6 2011-09-18 16:54

No owszem, droo.
Właśnie leciał zwiastun i piosenka tam była wypisana jak byk: Foster The People - Houdini.

Ostatnio edytowany przez huviretki (2011-09-18 16:54)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maly88

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#7 2011-12-13 20:10

zna ktos piosenke z reklam odcinkow na tvn player? w tekscie jest "you can come to get me
hey!
hit me shot me baby
come and love me
come and love me
come and love me
come and love me baby" ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+312

#8 2011-12-15 16:14

maly88 :

zna ktos piosenke z reklam odcinkow na tvn player? w tekscie jest "you can come to get me
hey!
hit me shot me baby
come and love me
come and love me
come and love me
come and love me baby" ?

Come & Love Me - Jean Baptiste Ayoub, Jérôme Faby, Pierre Dubost
http://w631.wrzuta.pl/audio/5emCuc0FoRE/jean_baptiste_ayoub_jerome_faby_pierre_dubost_-_come_love_me

Ostatnio edytowany przez werciaXD (2011-12-15 16:15)


MUZYKA z seriali
PRZYJACIÓŁKI, DRUGA SZANSA, NA NOŻE
i innych zawsze dostępna na chomiku fredziuniek
Oceń wiadomość: 2Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3808

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 007

#9 2012-09-03 21:33

W najnowszym zwiastunie "Ugotowanych" leci to:
Louise Dowd & Michael Holborn - Ready to Rise and Shine


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

88monia88

  • gość

#10 2013-02-11 11:32

Czy zna ktoś może nutę, która leci w tle zwiastuna nowej serii (4)?

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

szybki

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3808

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 007

#12 2013-02-17 11:43

Ben Cocks - Make You Famous

http://www68.zippyshare.com/v/73699072/file.html


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 3Tak 0Nie

DexLord

  • gość

#13 2013-02-22 15:52

Teraz leci taka zapowiedź co sie zaczyna od tego ze koleś w amerykański football gra i tam jest mega kawałek. Szukam juz długo. Zna ktoś?

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

wika

  • gość

#14 2013-02-22 16:12

hej ;) dzieki za piosenke, a wiesz moze jak ja sciagnac bo szukam i szukam i nawet na yt nie ma ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ps1qs

  • +1
  • nowy
  • Wiadomości: 3

#15 2013-02-22 19:19

Wika masz tu

huviretki :

Ben Cocks - Make You Famous

http://www68.zippyshare.com/v/73699072/file.html

i tu można ściągnąć:D

PS. huviretki +dla Ciebie! Dziękuję

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

anulkazezulka

  • gość

#16 2013-03-14 16:59

a kto zna tytuł piosenki ze zwiastunu wyświetlanego w tym tygodniu, gdzie gościami programu są np. Zień, Wendzikowska, tarazzino. ?  :D

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Paula87

  • gość

#17 2013-03-17 21:22

mi chodzi o to... Nie mam zielonego pojęcia... Pomóżcie! :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Paula87

  • gość

#18 2013-03-17 21:27

Achh! Okey, jest już powyżej, przeoczyłam - dzięki :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mery

  • gość

#19 2013-03-24 14:03

czy zna ktos piosenke z tego zwiastuna  ugotowanych?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mery

  • gość

#20 2013-03-24 14:05

juz mam, zle doczytalam wczesniej

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►