♫ Dowody zbrodni / Cold Case

XxXxXxX

  • stały bywalec
  • Wiadomości: 50

#41 2010-05-05 16:23

Dzieki ;D



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mila

  • gość

#42 2010-06-29 10:17

chodzi mi o odc 4 pierwszego sezonu.
czy wie ktoś cokolwiek o piosence śpiewanej przez Bingo na scenie w klubie? nigdzie nie mogę znaleźć ;P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nutusia16

  • gość

#43 2010-07-19 21:25

Poszukuję piosenki z 6 odcinka z 5 sezonu, która była na samym końcu odcinka. Szukam ale nic mi nie wychodzi. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję :)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#44 2010-07-19 21:31

nutusia16 :

Poszukuję piosenki z 6 odcinka z 5 sezonu, która była na samym końcu odcinka. Szukam ale nic mi nie wychodzi. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję :)

Moby - Natural Blues


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ExitLove

  • gość

#45 2010-07-19 22:21

A piosenka z  7 odcinka 5 seri? Dzisiaj leciał. Miał tytuł "Always" A wykonawca? może link? Będe niezmiernie wdzięczna . ;) Pozdrawiam.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#46 2010-07-19 22:24

ExitLove :

A piosenka z  7 odcinka 5 seri? Dzisiaj leciał. Miał tytuł "Always" A wykonawca? może link? Będe niezmiernie wdzięczna . ;) Pozdrawiam.

Ralph Flanagan


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ExitLove

  • gość

#47 2010-07-19 22:28

Jestem Ci niezmiernię wdzięczna . Wielkie buuziakii ! : ******* Ps. przy tym odcinku popłakałam się.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Goniamisia

  • gość

#48 2010-07-26 15:12

a ja szukam piosenki z Dowody zbrodni z odcinka 7 2007/8 (powtarzali go tydzien temu w poniedziałek); piosenka nosi tytuł Always...bardzo stara

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#49 2010-07-26 15:16

Goniamisia :

a ja szukam piosenki z Dowody zbrodni z odcinka 7 2007/8 (powtarzali go tydzien temu w poniedziałek); piosenka nosi tytuł Always...bardzo stara

A co jest napisane dwa i trzy posty wyżej?


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Goniamisia

  • gość

#50 2010-07-26 15:45

sory, nowa tutaj jestem i faktycznie poruszam sie ślamazarnie; dzieki za wykonawce; jednak nie znalazłam piosenki ani na wrzucie ani na youtube; jezeli masz link to poprosze, dzieki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#51 2010-07-26 15:58

Goniamisia :

sory, nowa tutaj jestem i faktycznie poruszam sie ślamazarnie; dzieki za wykonawce; jednak nie znalazłam piosenki ani na wrzucie ani na youtube; jezeli masz link to poprosze, dzieki

Ja znalazłam tylko fragment do odsłuchania:
http://www.amazon.com/Always-Ralph-Flanagan-His-Orchestra/dp/B000KRMS62
Na dole jest spis utworów i ten jest pierwszy, wystarczy kliknąć w "listen".
(U mnie w Operze w ogóle nie widać linków "listen", tylko w Internet Explorerze, więc gdybyś też ich nie miała, sprawdź w innej przeglądarce).


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Goniamisia

  • gość

#52 2010-07-26 16:08

dzięki; taki fragmencik też znalazłam; chyba nic wiecej nie ma; trzeba bedzie kupic płyte :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Goniamisia

  • gość

#53 2010-07-26 16:59

mozna posluchac tej piosenki w wykonaniu Franka Sinatry na youtub :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Gośka

  • gość

#54 2010-07-26 21:48

siema :)
dziś była taka fajna piosenka pod koniec, co ta babka słuchała przez słuchawki. :) zna może ktoś tytuł ? bd wdzięczna. z góry dzięki.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#55 2010-07-26 21:49

Gośka :

siema :)
dziś była taka fajna piosenka pod koniec, co ta babka słuchała przez słuchawki. :) zna może ktoś tytuł ? bd wdzięczna. z góry dzięki.

KJ-52 - You're Gonna Make It


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dziewiata

  • gość

#56 2010-07-26 21:50

Może i mnie pomożesz, chodzi mi o 8 odc. V serii, leciał dzisiaj na tvn'ie, piosenka już przy samym końcu, przed napisami.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dziewiata

  • gość

#57 2010-07-26 21:52

Ktoś był szybszy, wielkie dzięki ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

madziuta15

  • gość

#58 2010-07-26 21:56

wielki dzięki. właśnie trafiłam na to forum, bo szukałam tej piosenki co leciała na końcu odcinka 8 V serii.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

yszty

  • gość

#59 2010-07-26 22:08

You're Gonna Make it

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Gosia Boooo

  • gość

#60 2010-08-09 22:13

Hej:-)
Będę wdzięczna, jak ktoś mi napiszę, jaki tytuł ma piosenka, która leciala w dzisiejszym odcinku Dowodów Zbrodni. Tambyło o zastrzelonym chłopaku. Zgwałcił kilka dziewczyn z uczelni a na końcu zabił go brat jednej z nich. i ta piosenka.. ja ją juz nie raz słyszałam, ale nie wiem kto to wykonuje al ejest piękna. Dziękuje za odpowiedź:-)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►