♫ Projekt X / Project X

bale13

  • gość

#141 2012-07-24 22:10

dzięki stary :)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nick

  • gość

#142 2012-07-26 10:55

jak się nazywa muza z początku filmu jak koleś wchodzi do domu i ją nuci??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maciek111

  • gość

#143 2012-07-26 17:55

jak sie nazywa piosenka od minuty 31;45 - 32;40 ??? kurde nie umiem jej znaleźć ;//



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

soczewka

  • gość

#144 2012-07-26 19:50

jak nazywa się piosenka którą puszcza thomas, gdy jest u niego alexis?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Proszę

  • gość

#145 2012-07-29 01:44

Jak nazywa się muzyka od 0:43, jak Hosta wbija do domu. ? I jest krótki urywek takiego kawałku.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

baartek

  • gość

#146 2012-07-29 13:22

A z 26:52 ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

elffik.

  • gość

#147 2012-07-29 15:20

możecie mi podac tytuł piosenki nie wiem ktora minuta ale jak pokazane jest jak tańczą takie momenty jakby klatki. błagam. jest znakiem rozpoznawczym tego filmu.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

rreplayy

rreplayy+8

  • użytkownik
  • Wiadomości: 43

#148 2012-07-29 21:10

nick :

jak się nazywa muza z początku filmu jak koleś wchodzi do domu i ją nuci??

Proszę :

Jak nazywa się muzyka od 0:43, jak Hosta wbija do domu. ? I jest krótki urywek takiego kawałku.

Post #44 w tym temacie

soczewka :

jak nazywa się piosenka którą puszcza thomas, gdy jest u niego alexis?

Despicable Dogs (Washed Out Remix) - Small Black

Do reszty postów:
Samo podanie czasu piosenki w filmie nic nie da, ponieważ są różne wersje. Proszę podawać w jakich okolicznościach leci dana piosenka

Ostatnio edytowany przez rreplayy (2012-07-29 21:16)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

canoe

  • gość

#149 2012-07-30 00:07

01:15 wie ktoś cóż to za piosenka ? ;>

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lukasz4111

  • gość

#150 2012-07-30 13:58

ej sluchajcie , zna ktos kawalek z 58 minuty ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

DlaGumka

  • gość

#151 2012-07-30 21:24

gu7gu :

karo69 :

robert :

od 1:13:39 jak sie nazywa ta piosenka moze ktos pomoc ?

robert :

ok juz mam :)

to może się pochwalisz co to jest za kawałek? może ktoś będzie go szukać i pomożesz mu tym samym ....

No dokładnie potrzebuje tytułu jeśli ktoś zna proszę pisać ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

rreplayy

rreplayy+8

  • użytkownik
  • Wiadomości: 43

#152 2012-07-30 22:28


Świetny kawałek :)

Ostatnio edytowany przez rreplayy (2012-07-30 22:29)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Daria250408

  • gość

#153 2012-07-31 22:27

Cześć . Słuchajcie bardzo spodobała mi sie piosenka z 52 minuty . cały czas leci mi w głowie ten kawałek . Jak możecie to podajcie tytuł utworu . Bardzo mi zależy . Pozdrawiam . :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Bozo

  • gość

#154 2012-07-31 23:20

Moglbysa ktos to wszystko zapakowac i hostnac gdzies ;>

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

eminem

  • gość

#155 2012-08-01 02:38

jaka piosenka leci na sam koniec jak już napisy wchodzą to jest chyba eminem ale tytuł jaki ??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

KOSO

  • gość

#156 2012-08-01 11:18

szymek :

co to za nuta gdy ta dziewczyna wybiegla a on pobiegl za nią i jak wracał byta tam muzyka okolo 56:10 cos takiego

NUTA z ok 56:10 to------  Cheap & Cheerful (SebastiAn Remix) POZDRO

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lukasz4111

  • gość

#157 2012-08-01 12:42

KOSO :

szymek :

co to za nuta gdy ta dziewczyna wybiegla a on pobiegl za nią i jak wracał byta tam muzyka okolo 56:10 cos takiego

NUTA z ok 56:10 to------  Cheap & Cheerful (SebastiAn Remix) POZDRO

dzieki wielkie :) pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

milmurray

  • gość

#158 2012-08-02 22:52

@jnvm n,n,

ok 11 min-

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Krzysiek

  • gość

#159 2012-08-03 00:46

Jak się nazywa piosenka w 46:35 minucie ? Z góry dzięki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Andrexd 99

  • gość

#160 2012-08-04 15:40

Wie ktoś nazwę utworku z 58 minuty ....?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►