UWAGA!
Minęło 3212 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Jogurt Bakoma

  • Strona:
  • 1
  • Temat zamknięty

paulina1902

  • gość

#1 2008-01-12 22:12

moze ktos wie jak sie nazywa utwór z najnowszej reklamy jogurtu bakoma, nie jestem pewna czy to bakoma, ale chyba tak. od razu mówie ze to nie jest satino ani twist



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#2 2008-01-12 22:28

No to opis reklamę/muzykę. Będzie łatwiej potwierdzić czy to reklama Bakomy

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

matias

  • gość

#3 2008-01-12 23:07

chodziło Ci o reklame joburtu 7 zbóż ??? ja tez tej piosenki poszukuje



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

egon

  • gość

#4 2008-01-13 12:30

Witajcie,

Ja także poszukuję tego utworu. Jest on  z reklamy jogurtu Bakoma - 7 zbóż. Jeśli będziecie go mieć możecie przesłać na maila ?

Pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mistic

  • gość

#5 2008-01-13 12:37

Sixpence None The Richer-Kiss Me to jest ta piosenka na wrzucie powinniście znaleść. Ciesze się że mogłem pomóc Pozdrawiam :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

egon

  • gość

#6 2008-01-13 12:39

DZIĘKI PIĘKNE. Jesteś WIELKI !!!
Pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Malina190

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Aaron

  • gość

#8 2008-01-13 18:55

To akurat jest wersja The Cranberries, bo poznaje wokal Dolores O'Riordan.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dont_h8

  • gość

#9 2008-01-15 00:52

Aaron: The Cranberries nie nagralo piosenki Kiss Me, wszelkie informacje o mowiace, ze to utwor Cranberries sa nieprawdziwe. Tutaj jest spis wszystkich ich piosenek, nie ma tam Kiss Me, bo ten kawalek nagrala formacja Sixpence None The Richer, spiewa Leigh Nash.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anyś

  • gość

#10 2008-01-16 21:12

jestescie :cool: dzieki za tytuł piosenki ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anitka

  • gość

#11 2008-01-16 23:39

jesteście super! dzieki za tytuł piosenki, już od dawna jej poszukuje :) pozdrawiam super ludzie! :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nancy_69

  • +1
  • użytkownik
  • Miejscowość: Gdynia
  • Wiadomości: 44
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nikuś

  • gość

#13 2008-01-21 13:19

Utwór z reklamy Bakomy "7 zbóż" to piosenka Avril Lavinge pt. "Kiss me". Dodaje link z tekstem owej piosenki http://gettherhythm.com/a/avril_lavigne/kiss_me.html

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

haha

  • gość

#14 2008-01-21 13:21

http://gettherhythm.com/a/avril_lavigne/kiss_me.htmlUtwór z reklamy Bakomy "7 zbóż" to piosenka Avril Lavinge pt. "Kiss me". Dodaje link z tekstem owej piosenki http://gettherhythm.com/a/avril_lavigne/kiss_me.html

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ela_pentela

  • gość

#15 2008-01-23 19:29

Avril Lavigne? :lol: niektórzy potrafią mnie rozbawić

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lol123456789

  • gość

#16 2008-01-28 23:07

Avril :lol::lol: nie moge

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

paulina1902

  • gość

#17 2008-02-05 18:39

o tą reklamę mi chodziło, wielkie dzięki :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

luśka

  • gość

#18 2008-02-16 17:49

the cramberry- so kiss me

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

zuzzzka

  • gość

#19 2008-02-18 18:56

o dzieki ;)
miłoooo pozdrawiam :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

barcelonista

  • gość

#20 2008-02-21 10:40

ten kto napisalem ze to avril to sie nie mylil bo ta piosenka jest wykonywana przez paru wykonawcow min. przer avril .. ;]


Kod:

http://violetdiamond.wrzuta.pl/audio/sjgpUSr1hU/avril_lavigne_-_kiss_me
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
  • Strona:
  • 1
  • Temat zamknięty