♫ [TVN] Wawa non stop

hayx

  • gość

#581 2013-11-06 22:28

Wie ktoś może jaka piosenka leci od minuty 8.04 http://tvnplayer.pl/seriale-online/wawa-non-stop-odcinki,1357/odcinek-47,S00E47,23960.html Proszę o pomoc ; )



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wawka

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Yonk

  • gość

#583 2013-11-06 23:25

Odcinek 46, minuta 20:40. Już kiedyś było pytanie o tą piosenkę, ale to jest jej inny fragment. Ja niestety nie dałem rady nic znaleźć:(



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

luk90

  • gość

#584 2013-11-07 00:34

47 odcinek 5:32 - ktoś, coś? :>

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#585 2013-11-07 12:38

mam pytanie do huviretki słyszałam w wawa non sto nastepujace piosenki (z tego co kojarze chyba ...) 1) hold on me barrie gleden ,chris bussey, kes loy ,jason laggett, to jest 3 piosenka z audio network ale gdzie to znalezc w download czy ty umiesz zrobic z audio network link w zippy lub download podaje link  http://www.audionetwork.com/show-production-results.aspx?stype=4&keywords=Hold+On ..oraz 2 ) piosenka  tez z audio network electric love philip guyler john stax 1 piosenka z tego linku  http://www.audionetwork.com/production-music/electric-love_37783.aspx prosiłabym jezeli ktos umie zrobic download z tych 2 piosenek co podałam...one leciały w wawa non stop...pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#586 2013-11-07 12:43

jeszcze raz podaje link do net work tej piosenki pierwszej hold on chodzi mi o 3 piosenke z linku czy ktos moze z tego zrobic download albo gdziesznalezc ta piosenke bo ona leciała w wawa non stop http://www.audionetwork.com/show-production-results.aspx?stype=4&keywords=Hold%20On&&order=2

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

JoJo

  • gość

#587 2013-11-07 13:42

przypominam o odcinek 34.. minuta 37.09.. dzięki ! i czekam cierpliwie =]

Tylko tak przypominam =D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mefisttoo

  • gość

#588 2013-11-07 14:23

Witam interesuje mnie nutka z 37odc od 20.35 min prosze o tytuł bo juz się męcze 5 dzień ;-( z góry dzięki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#589 2013-11-07 14:25

no dobra znalzałam ta  piosenke  stand up ,get up ,co przedtem szukałam tylko ze nigdzie nie ma download  da rade ktos to zrobic zeby mozna było zgrac ...?A tytuł brzmi stan up- marc lane, greg hatwell   to 7 piosenka w tym linku http://www1.playproductionmusic.com/pages/viewcd/viewcd.cfm?cdnum=5853

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3808

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 007

#590 2013-11-07 14:52

Barrie Gledden & Chris Bussey & Kes Loy & Jason Leggett - Hold On Me
http://www63.zippyshare.com/v/15365707/file.html
Philip Guyler & John Stax - Electric Love
http://www77.zippyshare.com/v/L6LE0E75/file.html
Marc Lane & Greg Hatwell - Stand Up
http://www45.zippyshare.com/v/91035962/file.html


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

julkakaka

  • gość

#592 2013-11-07 15:22

46 odc. 2:46 to Bob Brandley, Matt Sanchez, Steve Dymond, Sarah Wassall- Flash The Cash ale moglby ktos podac link do sciagniecia??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#593 2013-11-07 15:25

Heviretki kochana jestes :)) wszystkie te 3 piosenki oraz ta she the only tez ,,chodziły za mna  w myslach od paru dni " , mysle ze pare osob sie tez ucieszy...wielkie dzieki :)) ...jak ty to robisz z tego net work nic nie da sie zrobic na download a ty to potrafisz....nie wiem moze nam to zradzisz jak to robisz....? pozdrawiamy goraco i dziekujemy :)))

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#594 2013-11-07 16:37

tez cały czas szukamy tej piosenki podobnej do aeroshith http://muzykazreklam.pl/34840-tvn-wawa-non-stop-strona-13#p201070

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#595 2013-11-07 16:56

wiecie co znalazłam to jak aerosmish take it al back tim fagan tylko ze tego nigdzie nie ma w download to jest 3 piosenka w linku http://www.hellagoodrecords.com/search/cd/35-HGR135-Tim_Fagan ma ktos to w download

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3808

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 007

#596 2013-11-07 17:02

Ten utwór Wrednica27 podawała już w poście #105.
I to nie jest żadna z tych dwóch piosenek, do których linki podałaś dwa posty wyżej. :/
To która miała być podobna do Aerosmith?


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#597 2013-11-07 17:25

wiecie co ja za to poszukuje pare piosenek bob bradley w dowload z tego co usłyszałam kiedys w wawie non stop i udało mi sie tylko to znalezc w audio networ umie ktos z tego zrobic download lub moze ma w swojej kolekcji podaje linki  wszystkie te piosenki swiewa bob bradley 1) stand my ground http://www.audionetwork.com/production-music/glitter-and-gold_39258.aspx   2)gitler stricker http://www.audionetwork.com/production-music/glitter-sticker_44983.aspx  3) save me http://www.audionetwork.com/production-music/save-me_30815.aspx  4) wil U Be My Galay http://www.audionetwork.com/production-music/will-u-be-my-galaxy_41801.aspx  5) feeling So Good http://www.audionetwork.com/production-music/feeling-so-good_66384.aspx   to na tyle jesli chodzi o bob bradley  oraz poszukuje z downolad takich piosenek 6) hold you barrie gledden http://www.audionetwork.com/production-music/hold-you_31020.aspx  i ostatnia 7) take it nice and slow jason pedder ben zipour http://www.audionetwork.com/production-music/take-it-nice-and-slow_55691.aspx  jezeli to wszystko da sie rade skonwertowac to bedzie naprawde beauty...leciało to wszystko w wawa non stop...z gory pozdrawiam i dziekuje za wspołprace owocna:))))

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

youya

  • gość

#598 2013-11-07 18:29

46 odcinek, gatunek dubstepowy, słowa, które usłyszałam to: "olny what i wanna know". Wie ktoś co to za utwór? ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Majkowo92

  • gość

#599 2013-11-07 18:37

ODCINEK 41 FRAGMENT 11:30 błagam ! co to za piosenka ?? Pomocy ! :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maggy

  • gość

#600 2013-11-07 19:03

Pomoże mi ktos .....prosze o pomoc z postem #597

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►