UWAGA!
Minęło 1167 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Top Gear Live - Verva Street Racing

  • Strona:
  • 1

TheLukaszek08

  • gość

#1 2013-09-22 19:06

Szukam piosenki z 32 s .

Filmik :



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3368

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#2 2013-09-23 15:06

Freestylers - Cracks ft. Belle Humble (Flux Pavilion Remix)


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

kalia2010

  • gość

#3 2013-09-24 11:43

Super! też tego szukałam:) dzięki:)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kolega

  • gość

#4 2013-09-24 20:08

Zna ktoś kawałek z  tego filmiku ?



I moze ktoryś z tego ? :))

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3368

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#5 2013-09-24 20:17

2 filmik:

- 2 piosenka: The Hives - "Hate to Say I Told You So"
- 3 piosenka: Ash - "Lose Control"


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

konrad509

konrad509+1167

#6 2013-09-24 20:34

Pierwszy filmik The Darkness - Bareback

Ostatnio edytowany przez konrad509 (2013-09-24 20:34)


http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=konrad509&color=azure&unicode=yes
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

kumpel

  • gość

#7 2013-09-28 13:00

Odświeżam zna ktos może 1. piosenke z drugiego filmiku ?! ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3368

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#8 2013-09-28 13:16

Przed The Hives, jest jeszcze  Arctic Monkeys - "I Bet You Look Good On The Dancefloor"
[poprzednio za daleko przewinąłem filmik]


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

kumpel

  • gość

#9 2013-09-28 17:29

O to mi chodziło :) dzieki wielkie !


Nastepny kawałek z filmiku poniżej, może ktos zna.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kadedamian

  • użytkownik
  • Wiadomości: 31

#10 2013-09-29 20:49

]siema Szukam piosenki z tego filmiku która zaczyna się od 50 sekund bardzo proszę o odpowiedz

Ostatnio edytowany przez kadedamian (2013-09-29 20:59)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3368

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#11 2013-09-29 21:01

Disturbed - "Stricken"


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

kadedamian

  • użytkownik
  • Wiadomości: 31

#12 2013-09-29 21:06

dzięki bardzo

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
  • Strona:
  • 1