UWAGA!
Minęło 1068 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Co to za utworek? (fragment utworku)

  • Strona:
  • 1

Crystal Fusion

  • gość

#1 2014-01-07 14:48

Szukam tego kawałka, nie wiem jak sie nazywa,ale lecial gdzies w TV , i cos ktos tam spiewal "Forget by me" czy cos takiego .

pozwolilem sobie na wykonanie fragmentu melodi ktora zapamietalem , moze ktos bezie wiedzial:

http://patrz.pl/mp3/co-to-jeeest66

Ostatnio edytowany przez Guest (2014-01-07 14:51)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3369

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#2 2014-01-07 18:47

Czyżby Simple Minds - Don't You (Forget About Me) ?


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Crystal Fusion

  • gość

#3 2014-01-07 19:38

Napewno!!! Dziekuje bardzo .Wlasnie o to mi chodzilo. Jeszcze raz wielkie dzieki , i pozdrawiam serdecznie.



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3369

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#4 2014-01-07 21:06

Choć po samej próbce audio nie byłem pewny,
to muszę przyznać, że fajnie to zagrałeś.
Pozdrawiam również. ;)


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
  • Strona:
  • 1