UWAGA!
Minęło 1120 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Teraz albo nigdy!

Annelise214

  • gość

#481 2008-09-23 18:25

Ahh, Przyłączam się do podziękowań.! Samą piosenkę znalazłam, ale za nic nie mogłam jej ściągnąć. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jak to należy zrobić? Bo wiem, że niby trzeba sie zarejstrować, ale jakoś nie uśmiecha mi się podawać te wszystkie dane, a podobno jest jakiś sposób "oszukania" i pobierania bez logowania...
??



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anarii

anarii+5

  • użytkownik
  • Wiadomości: 27

#482 2008-09-23 18:49

PoplatanyUmysl666 :

Ja mam do Anarii ogromną prośbe oraz do wszytstkich innych, pilnie poszukuje piosenki z 1 odcinka, która leciała w 2:43 minucie i leciała ona również w odcinku 2 w 45:53 minucie, kiedy Andrzej tańczy w Klubie.. byłabym mega, mega wdzięczna za pomoc  :)   słowa są takie "I'm able to forgiven, I'm able to love you... Almost everything was wrong, but now it's time to get..."

szukam, ale znaleźć nie moge :( może do jutra uda mi się znaleźć.

natomiast ten fragment co podała Anaerolinea... kurcze, mam wrażenie że go już słyszałam, jak szukałam innych utworów, ale za nic nie mogę sobie go przypomnieć :) ale szukam dalej :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

weronka9999

  • gość

#483 2008-09-23 19:57

a ogladal juz ktos odcinek z przyszlej niedzieli? piosenka na poczatku taka z tych romantycznych, nie wsluchalam sie w tekst,ale obejrze jeszcze raz i moze uda mi sie cos wylapac:P



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Anaerolinea

Anaerolinea

  • użytkownik
  • Wiadomości: 19

#484 2008-09-23 20:09

weronka9999 :

a ogladal juz ktos odcinek z przyszlej niedzieli? piosenka na poczatku taka z tych romantycznych, nie wsluchalam sie w tekst,ale obejrze jeszcze raz i moze uda mi sie cos wylapac:P

pare stron wcześniej anarii podawała link do piosenki z 17 odcinka poszukaj i zobacz może to ta


.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

weronka9999

  • gość

#485 2008-09-23 20:17

czytalam ten wpis,ale nie skojrzylam nr odcinka, a to to:P dziekuje bardzo:*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

magdulek9

  • gość

#486 2008-09-23 21:26

WIELKIEEEEEE DZIĘKI :))

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martuszka

martuszka+2

  • użytkownik
  • Wiadomości: 35

#487 2008-09-23 22:10

magdulek9, jeżeli potrzebujesz tego tłumaczenia, to mam (kurcze, nie wiem czemu, ale świetnie się przy tym wszystkim bawię ;P) jest jakie jest, ale jest. ale to już może w wiadomości prywatnej czy coś ;) pozdrawiam!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

magdulek9

  • gość

#488 2008-09-23 22:13

a ma może ktoś tłumaczenie piosenki Erica Caspara I've had enought?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nadzieja

  • gość

#489 2008-09-23 23:37

Mógłby ktoś przetłumaczyć piosenkę Nigel Jenkins Heartbeat - We Can Make  :)    Bardzo proszę.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martuszka

martuszka+2

  • użytkownik
  • Wiadomości: 35

#490 2008-09-24 00:17

na waszą prośbę :

Nigel Jenkins - Heartbeat

zawsze byłaś tajemnicą
nikt nie wie gdzie jesteś
bicie serca, bicie serca
raz jeszcze
czy jesteś tam u góry, w chmurach
tak daleko od bicia serca, bicia serca
raz jeszcze

zrobię to dobrze
tym razem mi się uda
wiem, co muszę zrobić
bicie serca dla mnie
nie będę się wahał
nie będę dla ciebie zbyt późno

ale czy kiedykolwiek cię znajdę
czego poszukujesz
bicia serca Ameryki
raz jeszcze
i mówią mi
że to poczuję
że ukaże się to na mojej twarzy
bicie serca Ameryki
raz jeszcze

zrobię to dobrze
tym razem mi się uda
wiem, co muszę zrobić
bicie serca dla mnie
nie będę się wahał
nie będę dla ciebie zbyt późno

tym razem mi się uda!


Eric Caspar - I've had enough

mam dosyć
mówisz, że chcesz mnie dzisiaj zostawić
mam dosyć
nie martw się, że nie jestem gotowy do walki

ponieważ nadszedł czas kiedy jestem naprawdę pewien
nie kochasz mnie już, zostaw mnie w spokoju
nie będę płakał za drzwiami
nawet jeśli dzwonisz żebym wrócił

mam dosyć, dosyć, dosyć
dosyć
mam dosyć, dosyć, dosyć
dosyć

mam dosyć
dziewczyno, nie czuję się tak winny, właśnie tak
mam dosyć
to naprawdę koniec, poradzimy sobie

ponieważ nadszedł czas kiedy jestem pewien
już cię nie potrzebuję, zostaw mnie w spokoju
proszę cię, nie pukaj do moich drzwi
nawet jeżeli dzwonię, żebyś wróciła

mam dosyć, dosyć, dosyć
dosyć
mam dosyć, dosyć, dosyć
dosyć

dziewczyno, powodujesz, że czuję się źle
za każdym razem gdy zachodzimy za daleko
mam dosyć, dosyć, dosyć
dosyć
mam dosyć, dosyć, dosyć
dosyć

dziewczyno, powodujesz, że czuję się źle
za każdym razem gdy zachodzimy za daleko
doporowadzasz mnie do szału
doporowadzasz mnie do szału
doporowadzasz mnie do szału
w dzień i w nocy


nie wiem po co, ale proszę ;P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

piciu

  • gość

#491 2008-09-24 01:47

czy zna ktos piosenke która leciała w odcinku 13 w czasie rozpoczęcia imprezy w klubie Andrzeja?? (indyjska bodajże)
z góry dziekuje za pomoc

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Aalicia24

  • gość

#492 2008-09-24 06:58

Anaerolinea :

znalazłam ;p


You Re Not Good Enough For Me
Dean Landon / Anika Peress


znalazłam to w tej bazie muzycznej ale nie chce mi sie ściągnąć ;/
może jutro uda nam sie poprosi anarii żeby ściągnęła ;p

Dzięki wielkie za znalezienie:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Aalicia24

  • gość

#493 2008-09-24 07:10

anarii :

Anaerolinea :

znalazłam ;p


You Re Not Good Enough For Me
Dean Landon / Anika Peress


znalazłam to w tej bazie muzycznej ale nie chce mi sie ściągnąć ;/
może jutro uda nam sie poprosi anarii żeby ściągnęła ;p

poszę bardzo :D

You Re Not Good Enough For Me
Dean Landon / Anika Peress

http://www.sendspace.pl/file/dY5MPnfj/

Anarii jesteś wspaniała:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nika_pl

  • gość

#494 2008-09-24 10:24

http://www.[treści naruszające prawa autorskie]/Chomik.aspx?id=nika_pl - tutaj dwupłytowy album z serialu Teraz albo nigdy oraz pojedyncze utwory z poszczególnych odcinków.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

oksana

  • gość

#495 2008-09-24 11:27

czy moze ktos posiada piosenke Aaron Wheeler _ Jamie Tovey _ The spirit of the night i moze ja tutaj zamiescic byla bym bardzo wdzieczna bo nigdzie jej nie moge sciagnac

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

olza

  • gość

#496 2008-09-24 12:02

ANARII jesteś wielka!!!!!!!! Dziękuję :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anarii

anarii+5

  • użytkownik
  • Wiadomości: 27

#497 2008-09-24 12:39

oksana :

czy moze ktos posiada piosenke Aaron Wheeler _ Jamie Tovey _ The spirit of the night i moze ja tutaj zamiescic byla bym bardzo wdzieczna bo nigdzie jej nie moge sciagnac

ehh................... Szukać, szukać, szukać i jeszcze raz szukać! I czytać poprzednie posty!

było wyżej
Aaron Wheeler _ Jamie Tovey _ The spirit of the night
http://www.sendspace.pl/file/gVeF3pCk/

jak nie możesz ściągnąć z tego serwera tu masz na innym
http://www10.zippyshare.com/v/1322464/file.html

Ostatnio edytowany przez anarii (2008-09-24 12:40)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dziekan

  • gość

#498 2008-09-24 13:06

a ma ktoś jeszcze tekst piosenki Dean Landon, Anika Paris, Chris Landon- All my life ? albo niech ktos napisze skad mozna sciagnac bo nie moge znalezc nigdzie..

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

olza

  • gość

#499 2008-09-24 13:17

dziekan :

a ma ktoś jeszcze tekst piosenki Dean Landon, Anika Paris, Chris Landon- All my life ? albo niech ktos napisze skad mozna sciagnac bo nie moge znalezc nigdzie..

A jednak gdzieś można :0
http://www.sendspace.pl/file/A5E6kiWa/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

PoplatanyUmysl666

  • nowy
  • Wiadomości: 8

#500 2008-09-24 14:48

Anarii, czy udało Ci się znaleźć tą piosenke, przy której tańczy Andrzej ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►