UWAGA!
Minęło 1120 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Teraz albo nigdy!

GoGa

  • użytkownik
  • Wiadomości: 23

#541 2008-09-30 21:32

Ma ktoś wersję instrumentalną ( tzn. bez wokalu )  'Heartbeat' ? byłabym wdzięczna, pozdrawiam



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anarii

anarii+5

  • użytkownik
  • Wiadomości: 27

#542 2008-09-30 22:20

GoGa :

Ma ktoś wersję instrumentalną ( tzn. bez wokalu )  'Heartbeat' ? byłabym wdzięczna, pozdrawiam

proszę bardzo

http://www.sendspace.pl/file/7WSaWRlA/

:D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pluum

  • nowy
  • Wiadomości: 7

#543 2008-10-01 06:47

a znak ktos piosenke z ostatniego (17) odcinka, ktora leciala jak Basia byla u tego wydawcy Bartka?;)

Ostatnio edytowany przez Pluum (2008-10-04 15:20)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Deluxe. xD

  • gość

#544 2008-10-01 09:07

Heej.
Nie śledzę cały czas tego, co się dzieje na tej stronie i nie wiem, czy ktoś już o to nie pytał. Mam jednak ważne pytanie i mam nadzieję, że mi ktoś odpowie, ponieważ strasznie mi to potrzebne :)

No, więc pamiętacie odcinek Teraz Albo Nigdy, kiedy Baśka najpierw jedzie rowerem nad jezioro, a potem siedzi na trawie i próbuje pisać powieść? Leciała w tle taka ładna muzyka ;)

Z góry thx. xD :*:*:*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anarii

anarii+5

  • użytkownik
  • Wiadomości: 27

#545 2008-10-01 09:49

Deluxe. xD :

Heej.
Nie śledzę cały czas tego, co się dzieje na tej stronie i nie wiem, czy ktoś już o to nie pytał. Mam jednak ważne pytanie i mam nadzieję, że mi ktoś odpowie, ponieważ strasznie mi to potrzebne :)

No, więc pamiętacie odcinek Teraz Albo Nigdy, kiedy Baśka najpierw jedzie rowerem nad jezioro, a potem siedzi na trawie i próbuje pisać powieść? Leciała w tle taka ładna muzyka ;)

Z góry thx. xD :*:*:*

To wypada zacząć śledzić, bo nikt Ci nie będzie podawał po raz kolejny linków, które były podane na wcześniejszych stronach ( skoro ta takie ważne, to przecież można poszukać - zwłaszcza, że nie ma tego tutaj dużo )

ta piosenka to

Dean Landon / Anika Paris / Chris Landon
All My Life


link masz na str 15, post #456

Ostatnio edytowany przez anarii (2008-10-01 09:50)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

GoGa

  • użytkownik
  • Wiadomości: 23

#546 2008-10-01 13:27

Anarii jestes genialna :) dziekuje Ci  bardzo :) buziaki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

chlopk

  • gość

#547 2008-10-01 16:43

anarii a wiesz moze jaki tytół ma piosenka co leci jak sa literki w TAN? dziekuje z gury

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anarii

anarii+5

  • użytkownik
  • Wiadomości: 27

#548 2008-10-01 18:44

chlopk :

anarii a wiesz moze jaki tytół ma piosenka co leci jak sa literki w TAN? dziekuje z gury

zazwyczaj jest to Marcin Rozynek - Najlepsze
ale zdarza się, że na napisach końcowych są inne utwory. jeżeli chodzi Ci o jakiś konkretny utwór - z tych innych - to napisz, a postaram się pomóc :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Any

  • gość

#549 2008-10-02 07:43

A to nie była jakaś piosenka wilków?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

AneTkaa

  • gość

#550 2008-10-02 14:11

To był Robert Gawliński. Nie pamiętam tytułu :(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

AneTkaa

  • gość

#551 2008-10-02 14:14

Wiem! :D Na zawsze i na wieczność :]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

AnY

  • gość

#552 2008-10-02 15:03

A wie ktoś może co to jest za piosenka w ktorej czesto pojawia się ''if you love me'' ? śpiewał ją facet, jest taka wolna... romantyczna bardzo.. no i to nie jest  Mint Condition :):P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

carmen656567483

  • gość

#553 2008-10-02 15:50

mam pytanie.
czy ktoś wie jak się nazywa jakaś polska piosenka z serialu teraz albo nigdy?
leciała już kilka razy i taka dziewczyna ją też śpiewała w programie 'mam talent'

z góry dzięki:*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

luki99

  • gość

#554 2008-10-02 21:45

Może ktoś podać tytuł piosnki która leci jak Marta wychodzi z kina

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Monte!

  • gość

#555 2008-10-04 13:15

Witajcie!

Oglądał juz ktoś z Was odcinek 18 w internecie (emitowany będzie  dopiero w tą niedzielę)? Mam prośbę czy ktoś mógłby podac tytuł piosenki oraz wykonawcę, którą można słyszec podczas rozmowy Michała i Dany (Dana opowiada o swoim byłym facecie, po kolacji z Ewą).


Dziękuję!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

magda406

  • gość

#556 2008-10-05 00:35

Monte! :

Witajcie!

Oglądał juz ktoś z Was odcinek 18 w internecie (emitowany będzie  dopiero w tą niedzielę)? Mam prośbę czy ktoś mógłby podac tytuł piosenki oraz wykonawcę, którą można słyszec podczas rozmowy Michała i Dany (Dana opowiada o swoim byłym facecie, po kolacji z Ewą).


Dziękuję!

przyłączam się do prośby :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Marti2929

  • gość

#557 2008-10-05 11:55

Hej. Mam prośbe.. Czytałam, ale nie wiem czy ktoś już pytał.. Chodzi mi o 17 odcinek, kiedy Julia dostaje puchowe kajdanki.. I wtedy leci muzyka.. Wie ktoś może co to..? Z góry Dziękuję :*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kk

  • gość

#558 2008-10-05 12:51

jak marta wychodzi z kina jaki to utwór błagam!?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

anulka0920

anulka0920+2

  • użytkownik
  • Wiadomości: 47

#559 2008-10-05 14:21

Ja pamiętam też, że była piosenka For Teens - Jesteś częścią mnie :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

AneTkaa

  • gość

#560 2008-10-05 14:32

Jak Marta wychodzi z kina Anita Lipnicka - Wszystko się może zdarzyć

Jak Julia dostaje kajdanki albo jak Michał leży na piasku Anika Paris - I'm floating

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►