UWAGA!
Minęło 2545 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Sony Ericsson W380i

ZImek

  • gość

#41 2008-07-19 11:19

W końcówce reklamy z rap, na telefonie napisane jest "Funky people - reflec..."
Ale sprawdzałem i nie znalazłem takiej piosenki.



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sourcocaine

sourcocaine

  • użytkownik
  • Miejscowość: Krzesło Przy Biurku
  • Wiadomości: 30

#42 2008-07-22 16:08

eehh... nie wiem czy da się znaleść te tytuły... czy ktoś sprawdził na 100% ten tytuł electro ?!?!?! xDD


"Be Strong, Stand Up And Make A Difference" - Avril Lavigne
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Zimek

  • gość

#43 2008-07-23 14:41

Nieee.... xP



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kelly

  • gość

#44 2008-07-23 19:12

Hej Może to jest ten  kawałek
Put Your Hands Up For Detroit - Fedde Le Grand
tylko zmieniony na potrzeby reklamy choć mam nadzieję, że nie bo ciągle bezskutecznie poszukuję jazz i lipa !!! już nie mam siły.... ale nutkę podobieństwa dostrzegam :) szukajmy szukajmy ..... przecież to nie są jakieś tajne akta ..... OMG musi gdzieś być .... dobra ja wracam do szukania .. i was proszę o to samo :):*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sourcocaine

sourcocaine

  • użytkownik
  • Miejscowość: Krzesło Przy Biurku
  • Wiadomości: 30

#45 2008-07-29 15:38

heee....xDD ?????????????????????


"Be Strong, Stand Up And Make A Difference" - Avril Lavigne
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kelly

  • gość

#46 2008-07-29 18:52

dalej nic:(??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sourcocaine

sourcocaine

  • użytkownik
  • Miejscowość: Krzesło Przy Biurku
  • Wiadomości: 30

#47 2008-08-07 10:00

nothing ...x((


"Be Strong, Stand Up And Make A Difference" - Avril Lavigne
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sana

  • gość

#48 2008-08-11 00:29

ej, czytając te tytuły w telefonie podczas reklamy wpisywałam, wpisywałam, aż wynalazłam takie coś: sonny - the reflection (jak many na rowerze chyba ciśnie) coś podobnego wydał mi się nawet... ale kawałek tylko na lastfm http://www.lastfm.pl/music/Sonny/_/the+reflection?autostart

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sana

  • gość

#49 2008-08-11 00:32

zapomniałam ja chce rap i tego poszukuję:) pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

fajny

  • gość

#50 2008-08-12 22:31

elo tych piosenek nie ma i nie bedze to byl robione pod reklame i nie ma szans znaleść ale mam nadzieje ze cos sie znajdze :P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dejot

  • gość

#51 2008-10-14 15:08

oczywiscie ze to fredde le grand!Zajezdza jego stylem na kilometr!...Tylko remix nie jest mi znany.mozliwe ze Robbie'go riviery ale nie wiem.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kotoslawa

  • gość

#52 2009-11-12 09:14

wiem jaki jest wykonawca lecz tytułu nie znam

matthias rewig

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

bzium190

  • gość

#53 2009-11-13 16:35

A ja mam ten telefon Maam xD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ninaa

  • gość

#54 2009-11-17 20:04

Hej ^__^ poszukuje piosenki także z reklamy w380i ale innej...


Na ekranie telefonu widać napis "Funky People" ale gdy szukam w google to zupełnie inne piosenki mi się pokazują :( Proszę o szybką pomoc :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ninaa

  • gość

#55 2009-12-14 21:38

Udało mi się znaleźć ! To piosenka Pancakes - Sibot feat Chi Chi :) pozdro :*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie