UWAGA!
Minęło 3014 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Plus dla firm - 3 Nokie

  • Temat zamknięty

Dośka

  • użytkownik
  • Wiadomości: 28

#181 2008-08-24 22:51

wow... dziekuje... a mogłbys jakos mi to wysłać...
jestem twoim dłużnikiem juz za odnalezienie tego...



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

stefani

stefani

  • użytkownik
  • Wiadomości: 14

#182 2008-08-24 23:07

Teraz jeszcze jakbym mogła kogoś wykorzystać i poprosić, żeby mi napisał do tego tekst tej piosenki xD Byłabym ogromnie wdzięczna:):):) Bo sama z angielskiego nie jestem najlepsza, z resztą uczę się krótko, a wiem, że dla wielu z Was nie będzie to taki duży problem jak dla mnie;) Z góry wieeeeeeeeeeeeeeeeeeelkie dzięki i serdeczne pozdrowienia, szczególnie dla naszego wybawiciela:):):)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manieq

  • użytkownik
  • Miejscowość: Tychy
  • Wiadomości: 17

#183 2008-08-24 23:10

dziekuje bardzo za piosenke :P



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#184 2008-08-24 23:11

Zenefan, where did you find it? :O

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

budyn

  • gość

#185 2008-08-24 23:26

thank you, thank you, thank you. this song is just beautiful :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#186 2008-08-25 01:01

[wrzuta]http://www.wrzuta.pl/audio/fth1j1twoA/waiting_for_you-_adam_salkeld_neil_pollard_paddy_dalton[/wrzuta]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

blebleble Bez

  • gość

#187 2008-08-25 04:10

Tutaj można ściągnąć piosenkę z RapidShare: http://rapidshare.com/files/139884571/Plus.zip Bez hasła! :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sandra

  • gość

#188 2008-08-25 09:53

słuchacie  czy ktoś juz wie jak ta piosnka sie nazywa z tej reklamy ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Sandra

  • gość

#189 2008-08-25 10:27

Kasiek :

Też szukam tej piosenki, mialam takie same skojarzenia, ale nie wiem czy trafne.

Jest to reklama plus dla firm, tematem przewodnim są biznesowe telefony nokia, na początku jest rozłożona parasolka, pojawia się napis, prezentowane są 3 modele telefonów nokia, w miedzyczasie pojawia się ujęcie w którym widać kartkę papieru z jakimis bazgrołami i godziną 9:45 zaznaczoną ramką :D
Mam nadzieje, że skojarzycie.
Poluje na tą nute już kilka dni i za kazdym razem reklama pojawia się tak nie oczekiwanie, ze nie zdąże włączyć track id w telefonie.

Tak tak - dokładnie o tą samą reklame mi chodzi ;]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wiks

  • gość

#190 2008-08-25 11:02

mi to troche brzmi na zaca efrona ale po co on by miał reklamować nokie

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

00megi

  • gość

#191 2008-08-25 11:26

podgladałam poszukiwania tej piosenki od początku,tez jej szukałam :)więc ciesze się,że moge jej posłuchać;):):)..a dla poszukiwaczy dorzuce lina do równie fajnej piosenki :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martina

  • gość

#192 2008-08-25 12:33

cóż powiedzieć, dzień jest juz piękniejszy, dzieki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Marrrta

  • gość

#193 2008-08-25 12:49

Mimo, że nie udzielałam się wcześniej w poszukiwanie tej piosenki (szukałam na własną rękę), również bardzo dziękuję :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ANKA

  • gość

#194 2008-08-25 12:51

jejuś jak się cieszę:):):):):):):):):) dziękuje wam bardzo:):) myślałam że tylko ja szukam tej piosenki:) dzieki:*:*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

TylkoJa19

  • gość

#195 2008-08-25 13:09

Ludzie jaka radość. :D:D:D:D:D:D:D:D:D super, super, super........ Ja już ściągnęłam a Wy? No to co Drodzy Forumowicze nie pozostało nam nic innego jak zasłuchiwać się naszą UPRAGNIONĄ zdobyczą . FAJNIE BYŁO BRAĆ UDZIAŁ W TAKIEJ AKCJI :) Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

TylkoJa19

  • gość

#196 2008-08-25 13:19

A jeszcze ktoś chciał tekst piosenki no to mówię, że tak jak z sama piosenką tak i z tekstem jest problem. Przynajmniej ja nie znalazłam :(
                    pozdro :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kasiappp111

  • gość

#197 2008-08-25 14:02

WITAM! Bardzo się cieszę, że w końcu piosenka się znalazła:DD Umieściłam ją na wrzucie jeśli ktoś by szukał:
[wrzuta]http://www.wrzuta.pl/audio/spYWlWsh5w/adam_salkeld_neil_pollard_paddy_dalton_-_waiting_for_you[/wrzuta]

A tutaj inna super piosenka w podobnym stylu ( umieszczona już w tym temacie kilka postów wyżej):
[wrzuta]http://kasiappp111.wrzuta.pl/audio/lqVvuOJ2Uw/parokya_ni_edgar_-_one_and_only_you[/wrzuta]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Dośka

  • użytkownik
  • Wiadomości: 28

#198 2008-08-25 14:14

zenefan Dziękuje dziękuje dziękuje... kocham Cię po prostu ;)
Snapshot Ciebie też ;)
I was wszystkich ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

antek emigrantek

  • gość

#199 2008-08-25 14:17

Maksiasty :

Przypomina mi się sytuacja z reklamy Saaba :-)



Wtedy mówiono, że to był tylko klip do reklamy i singla nie będzie. A teraz można od czasu do czasu usłyszeć go w całości w radio :-) Jestem dobrej myśli, choć niestety - czas :/

Pozdrawiam,

Max

Same dobre wieści!!! Oh laura ma słowika, a my mamy nasza mpioseneczkę.

koles jest konkretny pomagacz :D
dzięki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

aga

  • gość

#200 2008-08-25 14:26

Ta piosenka sie nazywa "mistake" zespołu Afropol ale nie ma jej nigdzie do ściągnięcia. ;(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►
  • Temat zamknięty