UWAGA!
Minęło 685 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Zupełnie jak miłość / A Lot Like Love

  • Strona:
  • 1

kisiel

  • gość

#1 2008-08-21 21:46

Prosze o tytuł piosenki z filmu "Zupełnie jak miłość" przed chwilą ten film leciał na tvp2 ... komedia romantyczna...

chodzi mi o moment w którym głowny bohater wchodzi do galerii w miescie tej dziewczyny... i widzi tam ich zdjęci

piosenka leci coś sunshine jesli sie nie myle

plis prosze... bede wdzieczny z gory thx

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+2951

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 19 804
  • Serwis

#2 2008-08-21 22:30

Na pewno któraś z tych:

A Lot Like Love soundtrack:

"Semi-Charmed Life"
Written by Stephan Jenkins
Performed by Third Eye Blind

"Save Tonight"
Written by Eagle Eye Cherry
Performed by Eagle Eye Cherry

"There She Goes"
Written by Kristian Ottestad
Performed by The Getaway People

"Walkin' on the Sun"
Written by Greg Camp, Steve Harwell, Paul De Lisle, Kevin Iannello
Performed by Smash Mouth


"Mint Car"
Written by Robert Smith (as Robert J. Smith), Simon Gallup, Perry Bamonte,
Jason Cooper, Roger O'Donnell
Performed by The Cure


"The Little Cowherd"
Arranged by Liu Sen
Performed by Tseng Yung Cing


"Cut Chemist Suite"
Written by Alfredo Ortiz, Pablo Castorena, Lucas MacFadden, Raul Pacheco,
Asdrubal Sierra, Jose Espinoza, Ulises Bella, William Abers (as Willy Abers),
, Justin Poree, Charles Stewart, Jiro Yamaguchi, William Marrufo
Performed by Ozomatli


"Mad About You"
Written by Alex Callier
Performed by Hooverphonic
Courtesy of Epic Records/Sony BMG Music Entertainment (Belgium) S.A./N.V.
By Arrangement with Sony BMG Music Licensing



"Know Nothing"
Written by Dougie Payne (as Douglas Payne)
Performed by Travis


"Brighter Than Sunshine"  (to pewnie ta;) )
Written by Matt Hales (as Matthew Hales), Kim Oliver, Ben Hales (as Benjamin Hales)
Performed by Aqualung
Courtesy of Slightly Bigger/Columbia Records


"Look What You've Done"
Written by Nic Cester (as Nicholas Cester)
Performed by Jet


"Maybe It's Just Me"
Written and Performed by Butch Walker


"Strawberry Pie"
Written by Mark Vernon, Lisah Nicholson, Michael Porter
Performed by AM Vibe


"Release the Pressure"
Written by Mark Thomas Bell
Performed by Kingsize Funk


"Bodyrock"
Written by Moby (as Richard Hall), Bobby Robinson, Gabriel Jackson
Performed by Moby


"Trouble"
Written by Ray Lamontagne (as Raycharles Jack LaMontagne)
Performed by Ray Lamontagne (as Ray LaMontagne)


"If You Leave Me Now"
Written by Peter Cetera
Performed by Chicago


"Hands of Time"
Written by Richie Havens, Andrew Cocup, Tom Findlay (as Thomas Charles Findlay)
Performed by Groove Armada


"I'll Be There for You"
Written by Jon Bon Jovi, Richie Sambora
Performed by Ashton Kutcher


"Breathe (2 a.m.)"
Written and Performed by Anna Nalick

Ostatnio edytowany przez huviretki (2008-08-21 22:34)


Popieram to i to.
Daj żyć moderatorom
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kisiel

  • gość

#3 2008-08-21 23:38

dziekuje :* chodizlo o to :)) jestescie super

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

luqi1617

luqi1617+23

  • wymiatacz
  • Wiadomości: 445

#4 2008-08-22 07:52

a ja szukam 2 piosenki z tego filmu i za bardzo nie chce mi sie tej calej listy przegladac :/ moze ktos zna 1 to ta ktora leciala gdy jechali samochodem razem przez ten park, ona wlaczyla radio i zaczela spiewac :D dosc znany hicior w refrenie slowa "baby please don't go", a 2 to ta ktora leciala gdy lecial samolotem sam z powrotem do domu po 6 latach. z góry dzieki


http://www.otofotki.pl/obrazki/hjln299024443d.gif Jestem POLAKIEM i piszę poprawnie po polsku.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+2951

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 19 804
  • Serwis

#5 2008-08-22 09:26

Ta w samochodzie to pewnie Chicago - If You Leave Me Now

Ale z Ciebie leń. Masz wszystko jak na tacy, a przesłuchać sie nie chce. :/


Popieram to i to.
Daj żyć moderatorom
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

fanta818

  • użytkownik
  • Wiadomości: 10

#6 2008-08-23 01:02

a ta 2 co teliał samolotem to Jet - Look What You've Done :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

luqi1617

luqi1617+23

  • wymiatacz
  • Wiadomości: 445

#7 2008-08-24 10:49

dzieki fanta dzieki huvi :D wlasnie o to mi chodzilo

ps. dlaczego huvi mam przesluchiwac ponad 20 kawalkow skoro tu tacy mili ludzie jak ty znajdą to za mnie :P jeszcze raz dzienx


http://www.otofotki.pl/obrazki/hjln299024443d.gif Jestem POLAKIEM i piszę poprawnie po polsku.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+2951

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 19 804
  • Serwis

#8 2008-08-24 14:50

Niczego nie musiałam przesłuchiwać, po prostu znam piosenki Chicago. ;)
Btw,  przy przesłuchawniu można wiele fajnych utworów poznać. :]


Popieram to i to.
Daj żyć moderatorom
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

luqi1617

luqi1617+23

  • wymiatacz
  • Wiadomości: 445

#9 2008-08-24 15:34

wiem :p tez tak robie tylko ta piosenke na szybko potrzebowalem i nie chcialo mi sie przesluchiwac


http://www.otofotki.pl/obrazki/hjln299024443d.gif Jestem POLAKIEM i piszę poprawnie po polsku.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Inessa1991

  • gość

#10 2008-11-10 12:40

moze mi ktos wyslac na mejla pisoenki z tego filmu a dokladnie mi brakuje piosenek:
Travis - Know Nothing


Groove Armada - Hands Of Time


oto moj e-mail: apasciak@tlen.pl czekam z niecierpliwoscia!
<3'a lot like love' :-*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

AsiK

  • +1
  • użytkownik
  • Wiadomości: 29

#11 2008-11-16 13:49

"Huviretki" dziękuje=)=)=)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mika3

  • gość

#12 2010-01-03 21:57

aqualung- brighter than sunshine

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

rafi517

  • gość

#13 2010-01-03 22:16

Podpowiezcie mi proszę tytuł piosenki, pierwszej w tym filmie, kiedy szli ulicami nowego jorku i ta dziewczyny wyzywała swojego faceta przed wylotem. Z góry dzięki.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Nieznajoma

  • gość

#14 2010-06-04 11:41

Wie ktoś może jak nazywa się ta piosenka która Oliver gra na gitarze elektrycznej przed domem Emily, co później mu biją brawo (pózniej sie dowiaduje ze Em jest zareczona) Prooosze o pomoc!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Messi

  • gość

#15 2010-07-02 11:25

Ta piosenka którą śpiewa Oliver na gitarze to: Ashton Kutcher - I'll Be There For You  :)

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

anna16

  • gość

#16 2010-08-06 15:30

Mam prośbę
mógłby ktoś wysłać mi na maila(wwwaniamatras1@o2.pl) te piosenki :
Ashton Kutcher - I'll Be There For You
Chicago - If You Leave Me Now
Jet - Look What You've Done
Travis - Know Nothing
Groove Armada - Hands Of Time


BARDZO PROSZĘ ! :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

paul24

  • gość

#17 2010-11-28 11:59

tam jakos leci please don t go nie wiem jaki jest tytuł, śpiewaja to w samochodzie, prosze o pomoc...................

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+2951

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 19 804
  • Serwis

#18 2010-11-28 12:19

paul24 :

tam jakos leci please don t go nie wiem jaki jest tytuł, śpiewaja to w samochodzie, prosze o pomoc...................

A czytać się nie chce? Wszystko jest wyżej, bo już ktoś pytał o tę piosenkę. :/


Popieram to i to.
Daj żyć moderatorom
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

robcio

  • gość

#19 2013-02-05 04:42

a jaka jest piosenka co Oliver przymierza kurtkę i traci swoja i pyta czy jest coś za $20

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
  • Strona:
  • 1