♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

mike78

  • gość

#2721 2012-05-30 19:44

Nie wiem czy ktos szuka, ale wklejam.



Sway feat. Kelsey - Level Up (Cahill Radio Edit)



Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

oxygen

  • gość

#2722 2012-05-31 01:25

to "destiny is your best friend"

.be

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kasiaaaaaa

  • gość

#2723 2012-05-31 20:08

sluchajcie szukam piosenki z reklamy jakiegos samochodu, i tam ejst laska i speiwa ''and i finally...'' i nei wiem co bo jak wpisze ''found'' to wychodzi bryan adams. a w reklamei ona tak zaczyna zaczyna i na koncu ejst na scenie. pomozecie?



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3368

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#2724 2012-05-31 20:20

kasiaaaaaa :

sluchajcie szukam piosenki z reklamy jakiegos samochodu, i tam ejst laska i speiwa ''and i finally...'' i nei wiem co bo jak wpisze ''found'' to wychodzi bryan adams. a w reklamei ona tak zaczyna zaczyna i na koncu ejst na scenie. pomozecie?

Tylko dlaczego pytasz o piosenkę z reklamy w tym wątku?

To http://muzykazreklam.pl/t25682.html ?


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czanken

  • gość

#2725 2012-06-01 11:20

witam
szukam piosenki, która dzisiaj leciał troszkę po 11, śpiewał ją facet...
pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czanken

  • gość

#2726 2012-06-01 11:23

czanken :

witam
szukam piosenki, która dzisiaj leciał troszkę po 11, śpiewał ją facet...
pozdrawiam

dodam, że na planecie poznańskiej

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Beeeno

  • gość

#2727 2012-06-01 18:13

Witam szukam piosenki która leciała dzisiaj pomiędzu 16.30 a 17.00 na Planecie FM z Bielska leciała jakoś Overlock to miała w refrenie bit miała podkład z jakiejś piosenki z lat 90 tu du du du du du du tu du du tu du du du du tu du du du du inaczej nie umie tego opisac :D a piosenka była w jakims Dubstepie RMX Bardzo Prosze o Pomoc ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

damiannn

  • gość

#2728 2012-06-02 12:24

Byłbym ktoś w stanie powiedzieć co leciało na planecie katowice ok. godz. 10.45 dzisiaj tj. 02.06.2012r. nie zdąrzyłem odpalić dyktafonu bo piosenka mi sie skonczyła... dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

LeszeQ

  • gość

#2729 2012-06-02 16:39

LeszeQ :

Szukam utworu który leci na planecie.fm Katowice. Słów nie pamiętam ale wiem że styl identyczny jak Empire of The Sun

up

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mistrzuu007

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#2730 2012-06-03 13:55

Ostatnio w radiu słyszałem piosenke trance/dance.. Kobieta w refrenie śpiewa ' someone.. baby by no one ' .. coś w tym stylu. Wie ktoś może, co to za utwór?
PS Sorry, ale tylko tyle zapamiętałem. Bardzo prosze o pomoc.
Chyba że mógłbym prosić o liste utworów z radia planeta fm (katowice) z dnia 02.06.12 od godziny 15 do 18.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

SŁUCHACZ WIERNY

  • gość

#2731 2012-06-03 17:28

ROZKMIŃCIE PROSZE TE NUTKI MAM ICH JUŻ DUUUUUŻO (dlatego aż 3 paczki ) jest co rozkminiać ,b o te nutki to wyzwanie , które nie każdy jest w stanie podjąć .
paCZKI PO około 100MB , dziękuje z góry za każdą odgadnięta nute ,

zapytacie dlaczego teraz >> bo się OGARNIAM TERAZ !!!

http://wyslijto.pl/plik/m1yc2dtjdw

http://wyslijto.pl/plik/gy2xn82205

http://wyslijto.pl/plik/gg7pmf1nca

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

konrad509

konrad509+1167

#2732 2012-06-03 18:56

Pierwsza paczka:
(kolejność wg nazw)
1. Natural Born Grooves - Candy On The Dancefloor, choć wydaje mi się, że tu ktoś inny śpiewa
2. Niels van Gogh vs. Daniel Strauss feat. Ashley Slater - Stop The Time
3. jakiś remix Room 5 - Make Luv
4. Funkstar De Luxe vs. Bob Marley - Sun Is Shining, możliwe, że też remix
6. Belmond & Parker - Going Back to My Roots (Disco DeEjays Radio Mix)
8. Dj Zinc feat. Ms Dynamite - Wile Out, chyba też remix jakiś
10. Ruben Alvarez & Robert Gaez - It's Just Begun
, tu też wydaje mi się, że remix
11. albo jakiś remix SHato & Paul Rockseek meet Voy-tech - Crypoint, albo w ogóle coś innego

Ostatnio edytowany przez konrad509 (2012-06-08 23:43)


http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=konrad509&color=azure&unicode=yes
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Mistrzuu007

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#2733 2012-06-03 23:34

Beeeno :

Witam szukam piosenki która leciała dzisiaj pomiędzu 16.30 a 17.00 na Planecie FM z Bielska leciała jakoś Overlock to miała w refrenie bit miała podkład z jakiejś piosenki z lat 90 tu du du du du du du tu du du tu du du du du tu du du du du inaczej nie umie tego opisac :D a piosenka była w jakims Dubstepie RMX Bardzo Prosze o Pomoc ;D

A wiesz jak nazywa sie ta piosenka z lat 90 (tu du du du du du) ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

SŁUCHACZ WIERNY

  • gość

#2734 2012-06-04 19:38

Noo to dolina jak tylko tyle :/  rozpoznane

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 030

#2735 2012-06-04 19:58

SŁUCHACZ WIERNY :

Noo to dolina jak tylko tyle :/  rozpoznane

Z całym szacunkiem, ale tak hurtowego zamówienia to tu jeszcze nie mieliśmy.
Może gdybyś dawkował te kawałki, prędzej ktoś by się zdecydował na przesłuchiwanie i szukanie.
Podziwiam Konrada, że chciało mu się przez to brnąć. :D


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

planetowicz

  • gość

#2736 2012-06-04 20:14

witam. szukam piosenki ktora leciala wczoraj miedzy godz 17.10-17.20 nuta w klimatach oldschool techno tak mi sie wydaje pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

zarow

  • gość

#2737 2012-06-05 16:30

Witam szukam piosenki co leciała 5.06.12  miedzy godzina 16.00-16.10
lecialo to mniej wiecej tak: im ready for fight im ready for your love love love         i potem fajne basy ;]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

zarow

  • gość

#2738 2012-06-05 16:32

na planecie fm katowice ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

DarkSide

  • gość

#2739 2012-06-05 22:02

Witam wszystkich serdecznie. Jakoś pół roku temu jadąc autkiem tak pod wieczór ok. 19 na planecie leciał taki fajny progressive trance, bądź house . Od tamtego czasu nie moge znaleźć tej nuty. Mam tą melodie w głowie i starałem sie mniej wiecej o podobnych dzwiekach przelac ja do programu . Brzmi to mniej wiecej tak
http://www7.zippyshare.com/v/61094239/file.html

Jak ktoś wie co to za nagranie, zrobi mi po prostu ogromną przysługę .

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

DarkSide

  • gość

#2740 2012-06-05 22:04

Planeta Poznań to była :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►