♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

huviretki

huviretki+3806

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 24 991

#2981 2012-08-14 23:19

@nn: http://muzykazreklam.pl/t5706-149.html#p159966 i nie powtarzamy.


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."


Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

przemkomyslaw

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#2982 2012-08-15 09:29

Benny ta piosenka to Airwolf - Believer ft. Alex Rose (Everything Yes Remix) !!! Dziekuje Narazie Hahaa

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kszksz123

  • gość

#2983 2012-08-15 10:44

Siemanko szukam piosenki która leci często na planecie olsztyn na hot beat club często w przerwie między piosenkami jest ten bit i laska spiewa taki housik nie moge tego nigdzie znalezc :( pomozcie



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

benny

  • gość

#2984 2012-08-15 18:32

przemkomyslaw :

Benny ta piosenka to Airwolf - Believer ft. Alex Rose (Everything Yes Remix) !!! Dziekuje Narazie Hahaa

Noo dzięki wielkie!!! w końcu po miesiącu się udało :P:P:P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Czarkowy

  • gość

#2985 2012-08-16 15:23

Witam, szukam 2 piosenek, które lecą na planecie Olsztyn. O pierwszej wiem tylko, że w refrenie ma coś w stylu " le mokusze" i śpiewa to kobieta ( często puszczali ta piosenkę po 17), a drugą wykonuje z kolei jakiś chłopaczek i w piosence jest coś w stylu "What's/ Are you waiting for; What's/ Are you waiting for, What's/ Are you looking for, What's/ Are you looking for i na końcu chyba pojawia się słowo love. Jakieś pomysły? :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Szastacz

  • gość

#2986 2012-08-16 22:37

Witam!
planeta.fm Poznań - w weekendowej edycji Tanecznej 20 leci taki spokojniejszy trance z damskim wokalem z jednym (?) lub kilkoma słowami "You" lub "True" (?) Ciężko odsłuchać, ciężko też znaleźc, niestety nie dają tego na listach.
Zanotowałem sobie, że leciało 10 sierpnia o 20:40 i o 21:05.
Może ktoś pomoże?
Pozdro

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kosaprobohater

  • gość

#2987 2012-08-17 00:59

cześć, głowę męczy mnie kolejna piosenka której szukam prawie rok, to coś w stylu "markusa schulza- Away" ale nigdzie nie moge tego znaleźć, udało mi się to nagrać podczas audycji, mógłby mi ktoś pomóc? błagam


Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3365

  • morderator
  • Wiadomości: 10 123

#2988 2012-08-17 01:09

kosaprobohater :

cześć, głowę męczy mnie kolejna piosenka której szukam prawie rok, to coś w stylu "markusa schulza- Away" ale nigdzie nie moge tego znaleźć, udało mi się to nagrać podczas audycji, mógłby mi ktoś pomóc? błagam

Proszę uprzejmie. ;)
BT (ft. JC Chasez) - Simply Being Loved (Somnambulist)


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kosaprobohater

  • gość

#2989 2012-08-17 01:19

dzięki :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kosaprobohater

  • gość

#2990 2012-08-17 01:27

sory, a nie wiesz moze czyj to remix (który nagrałem)? bo wszystkie wersje jakie słysze są jakieś dziwne- inne niż to co nagrałem

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nc

  • gość

#2991 2012-08-17 13:57

KOLEJNA MOJA PROŚBA szukam jużod miesiąca pomoże ktoś wkońcu?

!!!SZUKAM piosenki z planety z jękiem kobiety w tle takim samym jak w michał lazar hes mine 2012 tylko że vocal śpiewa fecet pomożecie,,, dokładnie leciała 10 lipca ok 21,08 planeta katowice plis

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

pikador10

pikador10

  • użytkownik
  • Wiadomości: 15

#2992 2012-08-17 16:47

Witam posiadam następny kawałek do rozgryzienia. MAm nadzieje iż ktośmi pomoże.

Link:
http://www12.zippyshare.com/v/74511424/file.html

Z góry dzięksik

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

basia22

  • gość

#2994 2012-08-17 18:30

witam szukam tytułu do piosenki z radia planety bielsko-biala z dnia 12.08. to jest niedziela leciała miedzy godzina 14 a 16 dokladnie nie pamietam w tej piosence nie było słow tylko sama gitara elektryczna z jakimis dodatkami innej melodi prawdopodobnie jakis rmx. jesli ktos wie co to mogło byc prosze o odpowiedz.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Sandi

  • gość

#2995 2012-08-18 13:58

Witam,
Szukam od kilku dni piosenki z Planety Fm, leci często wieczorami, jest to jakiś remix. Śpiewa kobieta i często pada tam zwrot "angel fall" .
Pomocy bo piosenka nie daje o sobie zapomnieć :)

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

krystek007

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#2996 2012-08-18 19:57

witajcie, dzisiaj po 19:30 leciała fajna piosenka piosenka na hot beat club w której facet wymieniał miasta: NY, Rio, Tokio, Berlin i kilka innych wśród tych 4, wie ktoś co to za nuta?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Domer

Domer+10

  • stały bywalec
  • Miejscowość: Poznań
  • Wiadomości: 68
  • Serwis

#2997 2012-08-19 11:35

krystek007 :

witajcie, dzisiaj po 19:30 leciała fajna piosenka piosenka na hot beat club w której facet wymieniał miasta: NY, Rio, Tokio, Berlin i kilka innych wśród tych 4, wie ktoś co to za nuta?

Nie wiem czy chodzi Tobie o to, jeśli nie to i tak warto posłuchać, bardzo przyjemny kawałek ;)


Przed zadaniem pytania sprawdź czy nie ma tego czego szukasz na mojej playliście http://www.youtube.com/user/pontiacts1990/videos?view=1
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kosaprobohater

  • gość

#2998 2012-08-19 12:23

Sandi :

Witam,
Szukam od kilku dni piosenki z Planety Fm, leci często wieczorami, jest to jakiś remix. Śpiewa kobieta i często pada tam zwrot "angel fall" .
Pomocy bo piosenka nie daje o sobie zapomnieć :)

to chyba jest "gareth emery ft. christiana noveli- concrett angel"

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

krystek007

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#2999 2012-08-19 12:42

Domer :

krystek007 :

witajcie, dzisiaj po 19:30 leciała fajna piosenka piosenka na hot beat club w której facet wymieniał miasta: NY, Rio, Tokio, Berlin i kilka innych wśród tych 4, wie ktoś co to za nuta?

Nie wiem czy chodzi Tobie o to, jeśli nie to i tak warto posłuchać, bardzo przyjemny kawałek ;)

nie Domer to nie to, tam koleś wymienia kilka miast m.in. takie jak wypisałem po kolei a później już muzyka się rozkręca. On te miasta wymienia tak chyba z 3-4 razy. Ale dzięki:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kosaprobohater

  • gość

#3000 2012-08-19 23:15

udało mi się nagrać kolejny kawałek którego szukam dość długi czas :) może ktoś zna?




z góry dzięki za pomoc :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►