♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

zuza16519

  • gość

#3681 2013-02-05 13:47

Paulineczkaa jak znasz godzinę o której grali tą nutkę poszukaj na wwwodsluchane.eu



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

corz

  • gość

#3682 2013-02-05 15:41

na planecie od dluzeszego czasu leci taka muza co zaczyna sie  'jee jee i potem cos tam take me away away away' babka to spiewa.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

takajedna

  • gość

#3683 2013-02-05 17:49

Gugs!!!!!!!!!!!!
wow,to jest to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bardzo dziękuję,nie sądziłam,że ktoś zainteresuje się taką jedną starszą;)
rewelacyjna piosenka!!!!!!!!!!
dziękuję i pozdrawiam:)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lidl92

  • gość

#3684 2013-02-05 22:06

marymary dzieki wielkie :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Paulineczkaa

  • gość

#3685 2013-02-06 08:16

zuza16519 dzięki wielkie :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Lolek919191

  • gość

#3686 2013-02-06 11:36

Cześć ludziska.

Znam ktoś z Was nazwę tego utworu:

http://www48.zippyshare.com/v/70508343/file.html

?

Chodzi za mną już dłuższy czas. ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Majlo

  • gość

#3687 2013-02-06 19:33

Witajcie ! :D szukam tytułu piosenki, która w większości jest w j.angielskim natomiast w niektórych momentach słychać męski głoś coś w stylu "su se pasą" słyszałem ją tylko raz więc nie jestem pewien czy to dokładnie tak było. Dla podpowiedzi ten utwór leci bardzo często na planecie poznań i jest raczej dancowo/housowy. Any ideas ??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ziomeczek

  • gość

#3688 2013-02-06 20:42

Dziś gdzieś tak ok. godziny 14:00 leciał na Planecie fajny oldschoolowy kawałek. Zwłaszcza refren fajny, bo reszta piosenki niekoniecznie pasowała :p

Wydaje mi się, że już kiedyś słyszałem tę piosenkę, może nawet w jakiejś nowszej odsłonie i chciałbym ją znaleźć.

Refren się zaczynał jakoś "that's ..." nie dokończę, bo nie chcę wprowadzić w błąd

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kasia94

  • gość

#3689 2013-02-06 21:27

Lolek919191 :

Cześć ludziska.

Znam ktoś z Was nazwę tego utworu:

http://www48.zippyshare.com/v/70508343/file.html

?

Chodzi za mną już dłuższy czas. ;)


trzym ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

PIETRO

  • gość

#3690 2013-02-06 21:39

Moi dordzy, szukam utworu który w refrenie ma hundred, badz my one hundred cos takiego.. spiewa kobieta, kawałek słyszałem dwa razy wczoraj i dzis kolo 18 na planecie Łódź, typ muzyki-- dance house .. jest naprawde dobry dlatego pisze. Mam nadzieje ze ktos  bedzie mi w stanie pomóc .. pozdro

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kasia94

  • gość

#3692 2013-02-06 22:00

Majlo :

Witajcie ! :D szukam tytułu piosenki, która w większości jest w j.angielskim natomiast w niektórych momentach słychać męski głoś coś w stylu "su se pasą" słyszałem ją tylko raz więc nie jestem pewien czy to dokładnie tak było. Dla podpowiedzi ten utwór leci bardzo często na planecie poznań i jest raczej dancowo/housowy. Any ideas ??


czyżby o to chodziło ? ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Majlo

  • gość

#3693 2013-02-06 22:45

kasia94 :

Majlo :

Witajcie ! :D szukam tytułu piosenki, która w większości jest w j.angielskim natomiast w niektórych momentach słychać męski głoś coś w stylu "su se pasą" słyszałem ją tylko raz więc nie jestem pewien czy to dokładnie tak było. Dla podpowiedzi ten utwór leci bardzo często na planecie poznań i jest raczej dancowo/housowy. Any ideas ??


czyżby o to chodziło ? ;D

Tak dokładnie !!! Dzięki bardzo !!! Sąsiedzi oszaleją !! ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Lemon

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

madziak91

  • gość
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

SABINABB

  • gość

#3696 2013-02-07 14:56

Lemon :

Hejka wszystkim. Wiecie co to za utworek?

http://www27.zippyshare.com/v/32437766/file.html

parachute youth count to ten  :)

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Ala2365

  • gość

#3697 2013-02-07 17:16

szukam pisoenki z dzis okolo godziny 16:30 śpiewa męski głos na planecie bielsko .

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Iks190

  • gość

#3698 2013-02-07 18:34

Witam. Poszukuje piosenki która leciała w radiu planeta katowice w przedziale czasowym 16-55 do 17-15??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Gost Rider

  • gość

#3699 2013-02-07 20:37

Hej.Szukam nutki ktora byla grana dzisiaj o 19:18 na hit szoł planeta katowice. czesto jest grana, refren spiewa konieta,

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

corz

  • gość

#3700 2013-02-08 01:53

ta piosenka leciala na planeta katowice 05.02.13 o godzinie 12;40 - 12-50 spiewala babka

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►