♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

Hanako

  • gość

#901 2010-09-02 16:27

niestety nie chodzi o to szprotka02 ale dzieki:)

jest prostu taki bit i ta babka tak fajnie spiewa
chyba to jakis remix



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gość111111

  • gość

#902 2010-09-02 17:34

Witam

27.08 na PLANECIE 95.1 FM między 6:30 a 8 rano leciała piosenka , śpiewa ją kobieta w ref mniejwięcej tak : and do you love (lub want) me w piosence też wplecona jest melodyjka bodajże ROBERTA MILES .
Orientuje się ktoś ???

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Misiu

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#903 2010-09-02 20:56

witam wszystkich mam problem słyszałem na planecie poznan piosenkę śpiewa laska i na konieć refrenu jest I will I will Iwill proszę o pomoc



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

isiaczek72

  • gość

#904 2010-09-04 10:40

Hejka .....Szukam tytułu tej piosenki ,nagrałam kawałek
Leciała w radiu Planeta 95.1 FM Katowice w sobote 4.09.2010 r o godzinie 9:55
Pomóżcie proszę.......
[wrzuta]http://w920.wrzuta.pl/audio/04i0OqxmdpR/szukam_tej_piosenki_prosze_pomozcie[/wrzuta]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

XYZ

  • gość

#905 2010-09-05 10:13

Witam po raz kolejny wszystkich i zwracam sie z uprzejmą prośbą o pomoc w odszukaniu tytułu tej piosenki, którą nagrałem na planecie Poznań 02-09-2010 o 16:16. :)
http://kamildrugss.wrzuta.pl/plik/0Sk7g8vPRKQ/nagranie007

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

yoyo

  • gość

#906 2010-09-05 21:48

[wrzuta]http://dnshenzel.wrzuta.pl/audio/0aooOoO2ucD/jaki_to_tytul[/wrzuta]

Zna ktos moze? pilne.!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

pira22

  • gość

#907 2010-09-06 08:45

do tajnynick

Wielkie dzięki! Jesteś boski!!! :*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

tajnynick

  • gość

#908 2010-09-06 12:22

do pira22:
Ciesze sie, że mogłem pomóc
Moze przyda Ci sie moje gg, gdybys kiedys potrzebowała jakiś tytuł... 26128718

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

WW

  • gość

#909 2010-09-06 20:12

Yo. Na Planecie Bielsko od czasu do czasu grają ten kawałek. W Refrenie koleś śpiewa "everybody need's somebody" jest to jakby wersja dance/trance ? Pewnie jakis remix Blues Brothers ? Już długo tego szukam i nie moge znalesc. Z gory dzieki!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#910 2010-09-06 22:10

WW

Thomas Gold and Matthias Menck - Everybody Be Somebody ??

Ostatnio edytowany przez manipulacjaaa (2010-09-06 22:11)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

WW

  • gość

#911 2010-09-06 22:20

manipulacjaaa :

WW

Thomas Gold and Matthias Menck - Everybody Be Somebody ??

Wlasnie to nie to, a poza tym tutaj jakas laska spiewa. Ale i tak dzieki za dobre checi:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Piter9975

  • gość

#912 2010-09-07 15:12

Co za piosenka leciała dzisiaj o 15:07 na Planecie Poznań, z takim afrykańskim akcentem, poóżcie!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nazarov

  • gość

#913 2010-09-07 23:06

Witam,
poszukuję utworu, który leciał na PLANETA FM w POZ ok godz. 17.00. Był to utworek z tekstem "an we rock"
Z góry dzięki za pomoc

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Klaudynnaaaaaaa

  • gość

#914 2010-09-08 09:24

Hej. MAm do was taka wielka prosbe, ktora byc moze okaze sie drobna dla was znawcow :) slucham planety krakow od dosc niedawna o tam leci taka piosenka z pitbullem, ale on spiewa bodajze tylko na kocu a reszta spiewa jakas babka tak jakby komputerowym glosem. Wiece moze co to jest? z gory dzieki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Malinowski

  • gość

#915 2010-09-08 09:55

Witam , mam problem ze znalezieniem piosenki , leciała wczoraj na planecie ok 21.55 w tekście piosenki s takie zdania : the sun i coming down, the moon is coming up a w refrenie : sexy lady going crazy. Piosenkę śpiewa mężczyzna :) z góry thx za pomoc ;]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jatujestem

  • gość

#916 2010-09-08 13:06

znana piosenka, więc moze ktoś mi powie co to jest???



[wrzuta]http://w958.wrzuta.pl/audio/8kA6wnYhXED/co_to_jest[/wrzuta]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#917 2010-09-08 14:01

Klaudynnaaaaaaa

Alexandra Burke Feat Pitbull - All Night Long ??




Malinowski

Javi Mula feat. DJ Disciple - Sexy Lady (Extended Mix) ??




jatuestem no znana chodzi mi po glowie ale nie moge przypomniec tytulu :/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Trancemorpher

  • +20
  • użytkownik
  • Miejscowość: Poznań
  • Wiadomości: 36

#918 2010-09-08 15:13

jatujestem -> Berlin - Take My Breath Away

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jatujestem

  • gość

#919 2010-09-08 22:58

dziekuję :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#920 2010-09-09 11:46

WW

moze to ? Mauro Picotto - Evribadi

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►