♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

XXX

  • gość

#81 2009-09-22 22:55

StefanoOoO :

A ja mam takie pytanie w tamtym miesiacu Planeta fm puszczała taka bardzo fajna ruska piosenke refren brzmiał ze słuchu mniej wiecej tak... kazała mi cierebiot eta on eta on nie moge jej nigdzie znalesc prosil bym o pomoc :)

Również tego poszukuję.



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dydzia

dydzia+3

  • użytkownik
  • Wiadomości: 32

#82 2009-09-22 22:59

Lepiej zapiszcie date i godzine jak uslyszycie w radio...
http://www.odsluchane.eu/news.php

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sybi89

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#83 2009-09-23 12:54

NO tak dydzia tylko na odsluchane jest tylko jedna planeta podana. A możesz słuchać z audycji z bielska krakowa warszawy itd. a oni nie maja takich samych programów



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

XXX

  • gość

#84 2009-09-23 14:44

Dokładnie. Tak się składa, że ta piosenka nie była puszczona w "głównej" Planecie i nie mogę zobaczyć co to była za piosenka na podanej stronce.
Już długo jej szukam, ale podejrzewam, że nic z tego nie będzie ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#85 2009-09-23 15:17

jak to uslyszycie jeszcze raz to postarajcie sie nagrac fragment, bo trudno mi cokolwiek zaproponowac

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

XXX

  • gość

#86 2009-09-23 16:55

Podejrzewam, że już tego nie zagrają, bo poluję na tą piosenkę od kilku tygodni, ale bez skutku.
Niestety nie przyszło mi do głowy żeby ją nagrać, a słowa też trudno było mi zapamiętać ponieważ był to język rosyjski (przynajmniej tak mi się wydaje). Pamiętam tylko, że śpiewał ją mężczyzna i w refrenie było coś w stylu "eta o". Trudno mi określić. Ta piosenka kilka miesięcy temu była często puszczana w konińskiej Planecie.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#87 2009-09-23 21:29

Za bardzo nie lubie rosyjskich vocali, ale przeszukalem to co mam i dam zarowno te z damskim jak i meskim glosem (jak sami mowicie to bylo dosc dawno temu takze mozecie sie mylic:) ) a wiec zaczynamy:

1. Andey Vakulenko - Весна (Club Mix)
http://www12.zippyshare.com/v/95307642/file.html

2. Crystal Lake - Kmo Tfila (Like A Prayer)(Electro Extended Mix)
http://www.4shared.com/file/115302403/ef91d829/Crystal_Lake_-_Kmo_Tfila__Like_A_Prayer__Electro_Extended_Mix_.html

3. DJ Smash - Ya Volna (DJ Antonie & Yoko Remix)
http://www.4shared.com/file/62758738/30e2c088/DJ_Smash_-_Volna__DJ_Antoine__Yoko_Remix_.html

4. KatrinMoro - Ti Daleko (DJ Just Like 2-4 Grooves Electro Remix)
http://odsiebie.com/pokaz/2794662---42ce.html

5. MakSim - Ne Otdam (DJ Fisun Radio Remix)
http://www7.zippyshare.com/v/23996645/file.html

6. Fast Foot Feat Global Deejays - Trava U Doma (Official Remix 2009)
http://odsiebie.com/pokaz/3191749---01ad.html

7. Opium Project feat. Royal Gigolos - Krasivaya (Vitalik Vitamin Remix)
link do przesluchania: http://patrz.pl/mp3/opium-project-feat-royal-gigolos-krasivaya-vitalik-vitamin-remix
cala: http://uploaded.to/file/7mzjc8

8. Reflex - Prosto Nlujbitcja (Bemax Whilliam Rise Remix)
http://odsiebie.com/pokaz/4763508---1dd7.html

9. DJ Shevtsov - Tvoy Gorod Ne Spit (Christopher S & Mike Candys Remix)
http://odsiebie.com/pokaz/4578959---264e.html

mam jeszcze 3 jakies ale zupelnie nie przetlumaczone jezeli nie bedzie tutaj tej co szukacie to pozniej wrzuce tamte na jakis serwer i podam linki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

XXX

  • gość

#88 2009-09-23 23:20

Wielkie dzięki za chęci, ale niestety to żadna z tych piosenek.
Co do wykonawcy, to na pewno był to mężczyzna.
W refrenie było coś w stylu "eta o/meta o/eta on". I wiem, że często była puszczana w radiu Planeta FM. Tylko to pamiętam, ale niestety to za mało żeby znaleźć tą piosenkę w internecie.
Pozdrawiam :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

olimpiaa20

  • gość

#89 2009-10-01 20:05

please pomozcie szukam pioseneczki z radio planeta...spiewa to jakas dziewczyna a w refrenie jestrun to love...one day run to....nie za szybka...
dzieki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martucha_czarna

  • gość

#90 2009-10-01 23:25

mam pytanie na planecie leci często piosenka chyba po hiszpańsku ale nie jestem pewna i jest coś typu viva la vida i coś tam dalej nigdzie nie umiem tego znaleźć.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#91 2009-10-02 00:05

A.C.K. & Simon Point vs. David Puentez - Vive La Vida 2009 (Summer Mix)
http://odsiebie.com/pokaz/3267554---27af.html

olimpiaa20 sprobuj nagrac fragment i gdzies wstaw, bo nie slucham radia i trudno mi powiedziec ewentualnie powiedz cos wiecej

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

olimpiaa20

  • gość

#92 2009-10-02 08:05

hmm to jest piosenka w stylu gdzie cały czas leci muzyka a w refrenie ona tylko spiewa te kilka slow..."run to love..run...run....one day..."
kurcze sprobuje ja wyhaczyc gdzies ale szukam i szukam....;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

muerto

  • gość

#93 2009-10-03 11:22

A ja szukam tym razem, czegos co leciało na katowickiej planecie tak 11:08  jakas laska śpiewa cos tam, " You And I ... Night  .... potem cos tam Music  ... trudno stwierdzić co ona tam śpiewa :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mc_miss

  • gość

#94 2009-10-03 11:25

Martucha_Czarna  :  czy to to ? ;)      Syke 'n' Sugarstarr feat. Bonny Ferrer - Toda A Minha Vida

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

olimpiaa20

  • gość

#95 2009-10-03 16:33

niestety to jeszcze nie ta pioseneczka...tamta jest wolniejsza i po angielsku...:(
ale dzięki za pomoc...;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

muerto

  • gość

#96 2009-10-03 18:21

ta co szukam, znowu leci na  planecie katowickiej, w tej chwili ... :D i jak zwykle nie mówią co leci xd

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gestappo

gestappo+90

  • vip
  • Miejscowość: Kaliszfornia
  • Wiadomości: 563

#97 2009-10-03 19:07

muerto :

A ja szukam tym razem, czegos co leciało na katowickiej planecie tak 11:08  jakas laska śpiewa cos tam, " You And I ... Night  .... potem cos tam Music  ... trudno stwierdzić co ona tam śpiewa :D

Medina - You and I?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mc_miss

  • gość

#98 2009-10-03 19:20

Martucha_Czarna   albo to będzie, Robert M. - Latino

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

muerto

  • gość

#99 2009-10-03 19:21

gestappo   dokladnie to ;) Dziękuje bardzo ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

loondiii

  • gość

#100 2009-10-03 20:26

czy zna ktos moze tytul i wykonawce piosenki w ktorej pojawiaja sie slowa " my body rock" czy cows w tym styluu... piosenka raczej typu house...:) bylabym bardzo wdzieczna za pomoc :) spiewa dziewczynaa.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►