UWAGA!
Minęło 1344 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Brzydula

vipek

  • gość

#1 2008-09-06 11:53

jaki ma tytuł piosenka co leci w tle reklamy nowych odcinków brzyduli???



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Cafe

  • gość

#2 2008-09-06 23:27

Jest to

Mika - Big Girl You're Beautiful

Tylko, żę w reklamie jest chyba zaśpiewane zamiast Big Girl - Betty.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mx

  • gość

#3 2009-04-03 18:49

szukałem i znalazłem:)
na wrzucie bynajmniej tak podpisane
Christian Henson & Marcos D'Cruze - Pleasure zone



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

cichy511

  • gość

#4 2009-12-05 14:50

a wiecie jaka muzyczka leci w zwiastunie brzyduli z odcinka 224??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Jemiel

  • gość

#5 2009-12-14 19:56

Witam. A wiecie co to za kawałek gdy leci reklama jak Brzydula się pakuje a wchodzi Majka?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Czubi

  • gość

#6 2009-12-14 21:49

Jemiel :

Witam. A wiecie co to za kawałek gdy leci reklama jak Brzydula się pakuje a wchodzi Majka?

Dołączam się. :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

imustdrinkblood

  • gość

#7 2009-12-15 17:27

Jeanette - Porque te vas <- oryginał. nie wiem która to polska wersja..

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

idolize89

  • gość

#8 2009-12-15 18:19

Podłaczam sie do pytania a jak sie nazywa polska wersja?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Martens

  • nowy
  • Wiadomości: 6

#9 2009-12-15 18:42

właśnie co to jest za nutka??  :/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ktos komu bardzo zależy

  • gość

#10 2009-12-15 19:50

czy ktos może wie, co to za piosenka, a raczej muzyka, która puszczona była w 224, 225 i 226 odcinku? dodam, ze jest to gra na fortepianie i jest przepiękna!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ktos komu bardzo zależy

  • gość

#11 2009-12-15 20:08

hej! juz znalazłam!! jak kogos ciekawi o co mi chodziło to podaje autora i tytuł : Laurent Juillet - Sentimental Score. Miłego słuchania i płakania, bo mnie ta muzyka naprawde wzrusza!!!:*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

pryechodye yalamke

  • gość

#12 2009-12-16 19:37

Co to za piosenka jak MAJKA WCHODZI A ULA WYCHODZI _ HELP

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Anonim

  • gość

#13 2009-12-16 19:41

pryechodye yalamke :

Co to za piosenka jak MAJKA WCHODZI A ULA WYCHODZI _ HELP

A konkretnie wersja polska...

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nikki12

  • gość

#14 2009-12-16 21:15

błagam, weźcie powiedźcie co to za piosenka w reklamie, gdy Majka wchodzi, a YUlka się wyprowadza? ;<

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kingop

  • gość

#15 2009-12-16 22:27

Też jej szukałam ale to widocznie jakaś nowa piosenka której jeszcze nigdzie nie ma... Pewnie dopiero za jakiś czas będzie można ją usłyszeć w całości. Tak samo jak było z niektórymi piosenki Brodki z Brzyduli.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nikki12

  • gość

#16 2009-12-17 19:31

no to w takim razie musimy poczekać do wtorku, bo pewnie ta piosenka będzie w 1. odcinku Majki, takie mam przeczucie xDD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kr3dka

  • gość

#17 2009-12-17 21:21

http://wyszukiwarkamp3.me/listen/Z3JlZzAy/222swQILsfF/Porque_Te_Vas_Wersja_Ekskluzywna_-_Ala_Boraty_

:D macie:) to śpiewa Ala boraty a ten link co wam daje to ta sama piosenka tylko w orginalnym języku Pozdrawiam:*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kamilalalalala

  • gość

#18 2009-12-18 19:59

Ale po polsku .. kurde nigdzie nie moge jej znaleźć

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

nikki12

  • gość

#19 2009-12-18 20:34

ale ja chcę po polsku, bo jest nieziemskie ;<
choć wykonanie Ali jest niezłe :d

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ami

  • gość

#20 2009-12-19 12:54

też właśnie szukam ale jest tylko wersja w innym języku [chyba po francusku.. no ale ja sie nie znam] wpisujcie w goglach i na youtube Porque Te Vas - Ala Boratyn - Higher po polsku może będzie. :) jeżeli ktoś znajdzie to piszcie tutaj na forum :P[wrzuta]http://cyniczna.wrzuta.pl/audio/17Fa662LHNE/ala_boratyn_-_porque_te_pas_wersja_ekskluzywna[/wrzuta] ja znalazłam narazie tylko nie polska wersję :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►