♫ Mam talent

IzaToJa

  • gość

#3921 2011-10-02 23:20

To co z ta piosenką przed wystepem Kuby (ok. 54 minuta na tvn playerze), który śpiewał ten mix różnych kawałków? Chyba jest dość znana ale za nic nie mogę wyłapać słów z tego fragmentu w programie, żeby poszukać tekstu w google...



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

poszukująca89

  • gość

#3922 2011-10-02 23:34

Charlene :

Pomocy !!! Co to za utwór przed występem  Kuby( tego co rzucił pracę biurową) zaczyna się mniej więcej od 54:00 taka klubowa

http://tvnplayer.pl/odcinek,mam-talent,S04E05,3793.html

właśnie !!!!   Zna ktoś? :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kraskowa

  • +2
  • użytkownik
  • Wiadomości: 14

#3923 2011-10-03 16:28

Adam121212 :

Czy wie może ktoś jak nazywały się dwie piosenki które poleciały przed występem Pana tańczącego do Michaela Jacksona. Jedna miała w tekście słowa HELP ME:), a druga zaraz po niej. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Kelly Clarkson - Hear Me :)

Ostatnio edytowany przez kraskowa (2011-10-03 16:32)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kraskowa

  • +2
  • użytkownik
  • Wiadomości: 14

#3924 2011-10-03 16:33

Mam nadzieje, że to Wam wszystkim pomoże:

Odcinek 5 (wg. kolejnosci wystepow) -- wystep / po wystepie:

poczatek odcinka: Jamelia - Beware Of The Dog; Christina Aguilera - Bionic

- Frania Band: U2 - Tryin' To Throw Your Arms Around The World (w ich wykonaniu) / The Clash - Should I Stay or Should I Go; U2 - Beautiful Day

- Akademia Sztuki Capoeira: (prezentacja: Fergie - Labels or Love); Daniela Mercury - Levada Brasileira / Bob Sinclair - Rock This Party (Everybody Dance Now)

1 przerwa: Kylie Minogue - Better The Devil You Know

- Siemianowicka Orkiestra Rozrywkowa: ?? / Glenn Miller - Chatanooga Choo Choo

- Gregi Love: (prezentacja: Britney Spears - If U Seek Amy); Gregi Love - Śmierć / Habanera; Adele - Someone Like You

mini przerwa (Eska): Beastie Boys - Sure Shot

- Maciej Borucz: The Glitch Mob - Bad Wings; Dilated Peoples - You Can't Hide, You Can't Run / Mission Impossible Theme; Jimmy Ray - Are You Jimmy Ray

- Ewelina Lisowska: Katy Perry - ET / Kings Of Leon - Pyro

reklama (Komputronik): Goodwill & Hook N Sling - Take You Higher

2 przerwa: K'NAAN - T.I.A / Maroon 5 - Can't Stop

- Jacek Pietrzak: Budka Suflera - Sen o dolinie (w jego wykonaniu) / Queen - A Kind Of Magic

- Szymon Piórek: (prezentacja: Marek Grechuta - Nie Dokazuj); Sam Sparro - Black and Gold / Hurts - Wonderful Life

- Łukasz Tyburzec/Dominika i Sonia Turek-Dmitriev/Tatiana Buchta: Riva Starr - I Was Drunk

- Dawid Kozłowski: Kaczuchy; Mortal Kombat (grane na telefonie)

- Curly Heads (prezentacja: Muse - Hysteria); Curly Heads - Young Talk / Foo Fighters - Everlong

- DPS Kollektiv: edIT - If You Crump Stand Up / OneRepublic - Marchin' On

- Kuba Nycz: Oasis - Wonderwall; Dżem - List do M; Kaliber 44 - Normalnie o tej porze; Yaro - Rowery Dwa (wszystko w jego wykonaniu) / Kings Of Leon - Pyro / M People - Moving on Up

3 przerwa: Kelly Clarkson - Hear Me

- Krystian Fołtyniewicz: (prezentacja: The Gossip - Vertical Rhythm); Michael Jackson - Dangerous / Lisa Gerrard - Elysium / Mika - Happy Ending

- Jakub Sikora: ?? / Alberto Iglesias - Hable Con Ella / Hurts - Stay

koniec odcinka: Bryan Adams - East Side Story
zapowiedz nastepnego: Che'Nelle ft Cham - I Fell In Love With The Dj / Adele - Chasing Pavements

Oceń wiadomość: 2Tak 0Nie

Emilka

  • gość

#3925 2011-10-03 20:33

Dzieki dzieki!!! ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Charlene

  • gość

#3926 2011-10-03 21:42

Wszystko fajnie ale nadal nie ma piosenki przed występem Kuby ;(



kraskowa :

Mam nadzieje, że to Wam wszystkim pomoże:

...

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karo69

karo69+975

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 277

#3927 2011-10-05 07:19

Charlene :

Wszystko fajnie ale nadal nie ma piosenki przed występem Kuby ;(



kraskowa :

Mam nadzieje, że to Wam wszystkim pomoże:

...

poszukująca89 :

Charlene :

Pomocy !!! Co to za utwór przed występem  Kuby( tego co rzucił pracę biurową) zaczyna się mniej więcej od 54:00 taka klubowa

http://tvnplayer.pl/odcinek,mam-talent,S04E05,3793.html

właśnie !!!!   Zna ktoś? :)

już jest fajnie i proszę bardzo : Róisín Murphy - "You Know Me Better" :)

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

LesteroV

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#3928 2011-10-05 19:09

@kraskowa,
gratuluje pomyslu, sama to zrobilas? ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

:)

  • gość

#3929 2011-10-05 20:38

Szukam piosenki z intro i nie chodzi mi o filmik z YT, ale o rozszerzenie mp3

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maciej

  • gość

#3930 2011-10-05 22:06

Laska w koszuli w krate i rusztowaniem na zebach spiewa Adele -Chasing Pavements .
P.s Glosujcie na Palikota :p

Oceń wiadomość: 1Tak 1Nie

Kwacha

  • gość

#3931 2011-10-06 00:58

http://mamtalent.tvn.pl/wideo/wszystkie-kategorie,1,1/jurorzy-chcieli-ich-rozwiesc,21286.html

zna ktos może ten podkład co leci w tle... zaczyna sie 3:11, potem jurorzy coś nawijają i kiedy wokalista sie zastanawia (4:08) i leci dalej ze słowami...

Mam nadzieje że ktoś mnie uratuje ^^

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

You're welcome

  • gość

#3932 2011-10-07 11:57

RAdiohead "Everything in its right place"

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Gonzales

  • gość

#3933 2011-10-07 22:03

Jaka piosenka leci pod koniec tego filmiku? Czy po ogłoszeniu werdyktu. Bardzo proszę was o pomoc.

http://mamtalent.tvn.pl/wideo/wystepy,167,1/kozyra-asystentem-iluzjonisty,19430.html

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karo69

karo69+975

  • vip
  • Miejscowość: pomorze
  • Wiadomości: 3 277

#3934 2011-10-08 09:33

Gonzales :

Jaka piosenka leci pod koniec tego filmiku? Czy po ogłoszeniu werdyktu. Bardzo proszę was o pomoc.

http://mamtalent.tvn.pl/wideo/wystepy,167,1/kozyra-asystentem-iluzjonisty,19430.html

proszę bardzo The Polyphonic Spree it's the sun :)

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Artur1402

  • gość

#3935 2011-10-08 20:45

Witam czy zna ktoś nazwę muzyki która leciała zaraz przed występem moniki pilarczyk??? Z góry dziękuję

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

katara3

  • gość

#3936 2011-10-08 21:03

poszukuje muzyki która leciała w mixie występów jednym z osób występujących w tym mixie był koleś robiący z lodu rzeźby i śmierć krzycząca

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lukas123

  • gość

#3937 2011-10-08 21:05

hej ! jak sie nazywała piosenka co leciała jak były takie małe urywki skrecone 2 dziewczyny jedna cos mówiła ze pracuje w budce z kebabami a drugi gostek w białej masce był.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Daawid

  • gość

#3938 2011-10-08 21:07

Witam czy ktos mógł by mi podac tytuł piosneki ktora leciała przed wystepem HD Dance Studio?? Z góry dzia

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

katara3

  • gość

#3939 2011-10-08 21:07

to o ten numer mi chodzi :))) lukas123

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lukas123

  • gość

#3940 2011-10-08 21:09

własnie mi o ta sama piosenke chodzi co poprzednik katara3

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►