♫ [TVN] BrzydUla

paula_990

  • gość

#341 2009-05-09 22:40

ja wiem ze to nie na temat i potem Czarna jesli chcesz - usun mojego posta ale mam prośbę do kogoś kto umie ściagac pliki z KPM music... mógłby ktoś mi ściągnać?   "MHS-35 - THE GUITAR GALLERY PARTS 1 & 2
30 Late Summer 1 - 1.54 Mellow acoustic guitar duet"  proooosze, i z gory dziekuje:)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#342 2009-05-10 00:44

z takimi prośbami można pisać na priv, Ci co są zarejestrowani mają podanego maila do siebie :)


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

juanitta

juanitta+20

  • vip
  • Wiadomości: 169

#343 2009-05-10 12:45

Odd Moments Johnny Pearson   KPM 29 (pozycja 10)


Sine Musica Nulla Vita


Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#344 2009-05-10 13:44

No bravo! :) już dorzuciłam do mojego chomika ;)


Jak ktoś ma problem ze ściągnięciem to pisac , udostępnie mój transfer jakby co.. a hasło to 1234


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

juanitta

juanitta+20

  • vip
  • Wiadomości: 169

#345 2009-05-10 17:33

Odcinek 121 Viola u Marka w gabinecie ok. 5:16 (w tle M. żałobny Chopina ) wersja:

26. Funeral March Chopin KPM 57


Sine Musica Nulla Vita
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#346 2009-05-10 20:37

dodałam do mojego chomika :)


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

juanitta

juanitta+20

  • vip
  • Wiadomości: 169

#347 2009-05-10 23:30

Nowe tracki:

(z koka music)

CHAP253 Valse En Point D'Interrogation Jack Dieval

w klimatach windy - (nie jestem pewna, bo dawno było) , kiedy Ula wyznaje Markowi miłość-120 odcinek

CEZ 4046 Picture of Home - Christof Dejean


Sine Musica Nulla Vita
Oceń wiadomość: 2Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#348 2009-05-11 02:13

co do pierwszej
to wydaje mi się że tego nie było, a poza tym to kojarzy mi się to z tym Yoann Le Dantec- Fine Finesse(b) ;)

a co do drugiej to chyba jednak nie jest z windy , ale faktycznie podobny klimat, także może to byc jakiś inny utwór tego samego kompozytora


PS. dobrzeby było żeby ktoś inny też to sprawdził bo ja mogę się mylić :)

PS 2 Fajnie że szukasz, zawsze się cośnowego znajdzie.. masz plusa ode mnie ;)


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 2Tak 0Nie

juanitta

juanitta+20

  • vip
  • Wiadomości: 169

#349 2009-05-11 09:09

DZięki:)

Cały czas szukam:

1).temat ten występuje kolejno w: odcinkach:
- 129 ok. 6:50 (Ula prosi Marka o przywrócenie Eli, potem dziewczyny sie cieszą)
- 138 ok.17:41 (Marek odwozi Ulę do domu po randce)

w tym utworze słychać wyraźne pizzicato, wrzuciłam na Koka i KPM kluczowo (tyle, że KPM nie pokazuje wszystkiego, albo utwory są niewłaściwie opisane) i nadal nic.

Fajnie gdybyśmy znali utwory na potrzeby serialu, przynajmniej kilka odpadłoby:)


Sine Musica Nulla Vita
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Diabla

Diabla+2

  • nowy
  • Wiadomości: 6

#350 2009-05-11 13:37

Hehe :) proszę bardzo, cieszę się, że mogłam pomóc ^^. Piszę rzadko bo nie codziennie mam czas na szukanie i odpowiedzi ;p matura i te sprawy... Fajnie, że coraz więcej osób zajęło się szukaniem utworów, dzięki temu szybciej uzupełnimy nasza listę :P A tak przy okazji to jeszcze wyszukałam utworek związany z Violą - Bill Le Sage- Down in the dumps (na koka)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sliniakfan

sliniakfan+6

  • stały bywalec
  • Wiadomości: 98

#351 2009-05-11 16:16

juanitta :

Nowe tracki:

(z koka music)

CHAP253 Valse En Point D'Interrogation Jack Dieval

w klimatach windy - (nie jestem pewna, bo dawno było) , kiedy Ula wyznaje Markowi miłość-120 odcinek

CEZ 4046 Picture of Home - Christof Dejean

co do 1. - było coś...a'la ten motyw jednak minimalnie inny....

a 2 utwór w klimatach windy to chyba faktycznie ten...
przejrzałem odcinek 120 brzyduli i brzmi właśnie tak...
(tzn. słysze troszke inne brzmienie tego głównego instrumentu.. ale moze to kwestia jakosci,
którą my mozemy odsłuchać - a tą która jest w serialu? hmmm, w sumie nie znam się)

--
a Down in the dumps... tak:D o brzmi brzydulowo :)


http://i40.tinypic.com/33esr53.jpg
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ola1011senki

  • gość

#352 2009-05-11 19:41

Hej szukam piosenki z Brzyduli :D ona niedawno leciała nie pamiętam w którym odcinku.To było że ula myślała o marku.Prosze powiecie mi...;):):);)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

juanitta

juanitta+20

  • vip
  • Wiadomości: 169

#353 2009-05-11 23:19

Odcinek 145
ok. 05:53 (Pshemko pochłania ciastko)

The Minefield of Life (a) Robert Foster  KPM 681


Sine Musica Nulla Vita
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

juniorzg

  • nowy
  • Wiadomości: 6

#354 2009-05-12 00:05

Ponawiam prosbe

odcinek 135 czas: 9:44-10:22 Paulina F. otwiera prezent od Lwa(obraz Tamary Łempicka)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Diabla

Diabla+2

  • nowy
  • Wiadomości: 6
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

juanitta

juanitta+20

  • vip
  • Wiadomości: 169

#356 2009-05-12 14:42

juniorzg :

Ponawiam prosbe

odcinek 135 czas: 9:44-10:22 Paulina F. otwiera prezent od Lwa(obraz Tamary Łempicka)

Gdyby ktos koniecznie chciał szukać tego tematu warto wpisać w wyszukiwarkę na  Paris lub Koka :

cello, strings quartet, quartet, violin

mgliście kojarzę ten temat z Schubertem i kwartetem smyczkowym(tylko tempo inne), ale głowy nie dam


Sine Musica Nulla Vita
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

babkadżuma

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#357 2009-05-12 15:23

Szukam piosenki z odc 2  22:12 (pokaz w Łazienkach), jednak nie jest to Steve Everitt -Yeah, Yeah Yeah. Taki ''kręciołek", którego wiele razy można było slyszeć w innych reklamach itp

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#358 2009-05-12 17:07

a ja dzisiaj znalazłam to D. Pascalis - Contrasts 1.mp3 kojarzy mi się z Ulą i Alą, ale nie wiem w którym odcinku to mogło być :)
jest w moim chomiku [url=http://[treści naruszające prawa autorskie]/?page=69157]TUTAJ[/url]


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

juniorzg

  • nowy
  • Wiadomości: 6

#359 2009-05-12 17:43

juniorzg napisał:

    Ponawiam prosbe

    odcinek 135 czas: 9:44-10:22 Paulina F. otwiera prezent od Lwa(obraz Tamary Łempicka                                       

Juanita no tak ale ile tam tego jest no nic poczekam moze ktos znajdzie ....

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ParisFan

  • +4
  • użytkownik
  • Wiadomości: 42

#360 2009-05-12 18:09

Jak się nazywa muzyka z odc. brzyduli 144 (Ula i Marek W Parku 4:58)?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►