UWAGA!
Minęło 427 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Zmierzch / Twilight

kara2772

  • gość

#81 2009-01-28 14:42

'Alexa ; :

;]']Mam takie pytanko spodobało mi sie (bo nie wiem czy to piosenka) nie wiem nawet czy mozna to sciagnac bo byla taka melodia jak nie bylo edwarda w szkola i bella mowila cos w stylu ze dzisiaj go nie i nastepnego dnia tez go nie ma czy to sie w ogole da sciagnac?? Jak tak to poprosze o tytul <prosi> bd bardzo wdzieczna ;]

Noom właśnie jak nazywala sie ta piosenka, prosze o odpowiedz ta piosenka za mna chodzi xD



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

crazy.123

crazy.123

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#82 2009-01-28 14:57

kara2772 :

'Alexa ; :

;]']Mam takie pytanko spodobało mi sie (bo nie wiem czy to piosenka) nie wiem nawet czy mozna to sciagnac bo byla taka melodia jak nie bylo edwarda w szkola i bella mowila cos w stylu ze dzisiaj go nie i nastepnego dnia tez go nie ma czy to sie w ogole da sciagnac?? Jak tak to poprosze o tytul <prosi> bd bardzo wdzieczna ;]

Noom właśnie jak nazywala sie ta piosenka, prosze o odpowiedz ta piosenka za mna chodzi xD

Czyżby chodziło o Blue Fundation-Eyes on Fire???
http://plicata1.wrzuta.pl/audio/j3IjkO7WKh/eyes_on_fire_-_blue_foundation

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

crazy.123

crazy.123

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#83 2009-01-28 16:30

Querida :

Czy ktoś zna tytuł piosenki, która leci na koniec "Zmierzchu", gdy idą już napisy???Bo mam prawie wszystkie, ale tej nie mogę znaleźć... :(

Jeśli można prosiłabym od razu o link do ściągnięcia :)

Gdy Victoria schodzi po schodach i zaczynają lecieć napisy to leci Radiohead-15 step
[wrzuta]http://gustaffo.wrzuta.pl/audio/sCBoIwBAXS/radiohead_-_15_step[/wrzuta]

Potem leci chyba Paramore-decode
[wrzuta]http://sebaziel.wrzuta.pl/audio/kAJiBNOyA4/paramore_-_decode[/wrzuta]

A następnie Linkin Park-leave out all the rest(ale nie mam pewności co do kolejności)
[wrzuta]http://hexiaa.wrzuta.pl/audio/evDCpQCxii/linkin_park_-_leave_out_all_the_rest[/wrzuta]



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Alexa ;];]

  • gość

#84 2009-01-28 20:52

crazy.123 :

kara2772 :

'Alexa ; :

;]']Mam takie pytanko spodobało mi sie (bo nie wiem czy to piosenka) nie wiem nawet czy mozna to sciagnac bo byla taka melodia jak nie bylo edwarda w szkola i bella mowila cos w stylu ze dzisiaj go nie i nastepnego dnia tez go nie ma czy to sie w ogole da sciagnac?? Jak tak to poprosze o tytul <prosi> bd bardzo wdzieczna ;]

Noom właśnie jak nazywala sie ta piosenka, prosze o odpowiedz ta piosenka za mna chodzi xD

Czyżby chodziło o Blue Fundation-Eyes on Fire???
http://plicata1.wrzuta.pl/audio/j3IjkO7WKh/eyes_on_fire_-_blue_foundation

Tak tak o to miwlasnie chodzilo ale jak juz powiedzialam znalazlam to juz ale za mna tez ta piosenka  chodzila

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

eka

  • gość

#85 2009-01-31 22:57

kurcze ale jest jeszcze jedna taka fajna muzyczka jak Edward gra a ona gdzieś tam leży na kanapie i po chwili siedzi obok nie go...
proszę pomóżcie!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

koza

  • gość

#86 2009-02-01 00:15

eka :

kurcze ale jest jeszcze jedna taka fajna muzyczka jak Edward gra a ona gdzieś tam leży na kanapie i po chwili siedzi obok nie go...
proszę pomóżcie!

przy pianinie to jest Carter Burwell - Bella's lullaby albo Yiruma - River flows in (Bella's lullaby)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kkk

  • gość

#87 2009-02-01 22:13

czy ktoś wie może jak nazywa się piosenka, która leci w momencie gdy Edward zostaje u Belli na noc w pokoju? Leci jeszcze w momencie gdy rozmawiają leżąc na łące, potem kiedy tylko na siebie patrzą i na Edwarda świeci słońca i Bella mu się przygląda. Wiem, dość niezrozumiale napisane, ale może ktoś będzie wiedział o którą chodzi.
Błaaaagaaam o odpowiedź.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

koza

  • gość

#88 2009-02-02 09:28

kkk :

czy ktoś wie może jak nazywa się piosenka, która leci w momencie gdy Edward zostaje u Belli na noc w pokoju? Leci jeszcze w momencie gdy rozmawiają leżąc na łące, potem kiedy tylko na siebie patrzą i na Edwarda świeci słońca i Bella mu się przygląda. Wiem, dość niezrozumiale napisane, ale może ktoś będzie wiedział o którą chodzi.
Błaaaagaaam o odpowiedź.

Carter Burwell - Phascination Phrase
Carter Burwell - The Lion Fell In Love With The Lamb
ktores z tych tylko nie kojarze ale sprawdz bo obie sa fajne

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

LethalBlack

  • gość

#89 2009-02-07 16:56

Wie ktoś jak nazywała się ta piosenka co jest na początku gdy Bella jedzie z ojcem do Forks w samochodzie ???

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Bonni

  • gość

#90 2009-02-07 21:14

MuteMath - spotlight
Plisss dajcie mi link do ściągnięcia tego w formacie MP3

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Castiel

Castiel+14

  • pomagacz
  • Miejscowość: In The Middle Of Nowhere...
  • Wiadomości: 190
  • Serwis

#91 2009-02-07 21:53

http://detje.wrzuta.pl/audio/uVlc4yrPpr/mute_math_~_spotlight_twilight_mix
Czasami wystarczy wpisać w google albo na wrzucie.... i się znajdzie :P
lenistwo to choroba... :rolleyes:


...Always look on the bright side of life...
...Always look on the light side of life...
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Bonni

  • gość

#92 2009-02-07 23:49

Nie lenistwo tylko głupota. Mimo to chodizło mi o link do ściągnięcia muzyki w formacie MP3 a chyba z wrzuty ściąga się taki dziwny syf(?) co ani iPod nie przyjmuje ani programy typu Movie Maker... Mówie wszystko chyba, bo zielonaaa jestem w tym...

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

koza

  • gość

#93 2009-02-08 00:12

Bonni :

MuteMath - spotlight
Plisss dajcie mi link do ściągnięcia tego w formacie MP3

prosze bardzo format mp3 http://icsx.pl/mp3dow.php?name=cMj16HYwuG/mutemath-spotlight

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Bonni

  • gość

#94 2009-02-08 00:35

Dzięki wielkie już sobie ściągam.
Naprawdę gdybym umiała to bym nie zawracała wam głowy:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martfa_masakra

  • gość

#95 2009-02-12 20:37

Ja mam takie pytanie, czy ktoś wie jak się nazywa ta piosenka, kiedy Bella szuka w necie informacji na temat wampirów. Szukałam i nie mogę nic znaleźć, a w spisie piosenek jej nie ma. z góry dzięki :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

koza

  • gość

#96 2009-02-13 15:38

martfa_masakra :

Ja mam takie pytanie, czy ktoś wie jak się nazywa ta piosenka, kiedy Bella szuka w necie informacji na temat wampirów. Szukałam i nie mogę nic znaleźć, a w spisie piosenek jej nie ma. z góry dzięki :)

Carter Burwell - I Know What You Are
nie ma za co :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martfa_masakra

  • gość

#97 2009-02-13 16:11

koza! dziękuję bardzo! to ta! :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

uzalezniona

  • gość

#98 2009-02-13 22:20

Wie ktoś może jak nazywa się ta piosenka, gdy Bella czeka na Edwarda przed samochodem potem idzie do klasy jego wciąż nie ma..........
I jakaś babka tam śpiewa Ho ho ho ho :lol:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

koza

  • gość

#99 2009-02-14 19:46

uzalezniona :

Wie ktoś może jak nazywa się ta piosenka, gdy Bella czeka na Edwarda przed samochodem potem idzie do klasy jego wciąż nie ma..........
I jakaś babka tam śpiewa Ho ho ho ho :lol:

Blue Foundation — Eyes On Fire
ponownie nie ma za co :PP

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Jack.

  • gość

#100 2009-02-15 20:09

a ja mam dwa problemy. [;
pierwszy utwór, który to leci przez cały czas, gdy James i Edward się tłuką.
i drugi, kiedy Bella niby 'umiera' i widzimy jej wszystkie wspomniania - Edwarda, las w Forks, a piosenka konczy się w momencie, gdy Bella budzi się w szpitalu.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►