UWAGA!
Minęło 2351 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Knorr

sweeperek

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#221 2009-01-22 21:36

Wydaje mi się, że ten utwór wykonuje Colbie Caillat.



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martasas

  • gość

#222 2009-01-22 22:03

Miro....chyba masz rację....ale faktem jest, ze chociaz tyle czasu mineło, nikt nie zna tytułu....a biorąc pod uwage fakt, że wstawili drugi tekst, myślę ze umyślnie podpowiadają nam, ze to jest jednak cała piosenka, nie nagrana na potrzeby reklamy....i zapewne mają niezły z nas ubaw. Cóz...pozdrawiam :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pitixelo

  • gość

#223 2009-01-23 00:37

gdzies znalazlem na jakims forum post w ktorym ktos  napisal ze to CAT POWER . Szukam jak narazie, glos bardzo podobny



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ark

  • gość

#224 2009-01-23 07:37

Miro- masz racje
Ale ja bym kupił taki kubek z płytką xD (o to by w tym chodziło)
A poza tym chciałbym wam podziękować
Odkryłem dzięki wam Natalie Merchant (nigdy wcześniej jej nie słyszałem)
Bardzo podoba mi się utwór "My Skin"
Dzięki wam :D wielkie

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karolka

  • gość

#225 2009-01-23 10:11

Ja423423423434 dokladnie =D hortex specjalnie nagrali piosenke na zyczenie widzów=D a knorr? nawet łaska odpisąć =] no ale coz=d ja dalej bede szukac =D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kubastr11

  • użytkownik
  • Wiadomości: 14

#226 2009-01-23 11:24

Najprawdopodobniej pozostaje nam wysłać do nich zwykły list...może się doczekamy.Bo maila dalej nie otrzymałem.

PS.Napisałem do samego Unilever-a ,ale może to trochę potrwać:
Thank you for contacting us.
W ciągu godziny powinieneś dostać zwrotnego maila potwierdzającego, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Postaramy się na nią odpowiedzieć jak najszybciej. Prosimy jednak uwzględnić to, że uzyskanie danych przez naszych ekspertów może trwać w niektórych przypadkach do 3 tygodni.
:( Trzeba czekać.

Ostatnio edytowany przez kubastr11 (2009-01-23 11:55)


kubastr to kubastr11!
Chętnie pomogę szukać muzyki z reklam.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Grzybekkk

  • gość

#227 2009-01-23 13:15

Ark ta piosenka jest naprawde świetna . Też strasznie mi sie podoba . A co do piosenki i tej płytki oni na bank tak zrobią :D:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

emman

  • +1
  • użytkownik
  • Wiadomości: 31

#228 2009-01-23 16:51

Wie ktoś moze na jakim kanale i mniej więcej w jakich porach puszczana jest druga wersja reklamy???

Ostatnio edytowany przez emman (2009-01-23 16:52)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Agat_23

  • gość

#229 2009-01-23 17:02

przed chwila lecala na tvp1:P ale tak generalnie nie ma chyba jakis okreslonych kanalow czy godzin gdzie mozna ja czesciej zobaczyc... po prostu ogladaj tv :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ark

  • gość

#230 2009-01-23 17:56

Może na necie gdzieś jest? Ma ktoś? ;P
Dzwonił ktoś do tej telewizji? Przy tym nie trzeba czekać xD jak na maila

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

emman

  • +1
  • użytkownik
  • Wiadomości: 31

#231 2009-01-23 18:34

Agat_23 :

przed chwila lecala na tvp1:P ale tak generalnie nie ma chyba jakis okreslonych kanalow czy godzin gdzie mozna ja czesciej zobaczyc... po prostu ogladaj tv :D

Chociaż różnie z tym bywa. Czasami są reklamy, które na pewno można zobaczyć o określonej porze. Tak jest jak wykupują reklamę w czasie największej oglądalności, czyli w przerwie miedzy chętnie oglądanymi programami. :D:D:D:D
Wiele razy są te same bloki reklamowe :lol:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ark

  • gość

#232 2009-01-24 12:00

Też prawda :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ewka02

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#233 2009-01-25 00:28

Kurcze ciekawe ile jeszcze zajmie nam czasu to szukanie ;/ ja juz nie mam pomyslów ;/

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kubastr11

  • użytkownik
  • Wiadomości: 14

#234 2009-01-25 11:21

Dalej brak wiadomości od Unilever-a.Nawet nie dostałem potwierdzenia dostarczenia listu,które było obiecane.Postaram się napisać do nich jeszcze raz.W razie czego możecie się ze mną skontaktować pod adresem e-mailowym kubastr11(małpa)wp(kropka)pl . Nawiasy zastąpcie danymi znakami - to zabezpieczenie antyspamowe.


kubastr to kubastr11!
Chętnie pomogę szukać muzyki z reklam.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

duck7

  • użytkownik
  • Wiadomości: 14

#235 2009-01-25 16:32

emman :

Wie ktoś moze na jakim kanale i mniej więcej w jakich porach puszczana jest druga wersja reklamy???

hmm.. n ie wiem na ile pomoge ale w tv to roznie, ale reklame tą pierwsza wersje można obejrzec na ich str.
http://www.kazdyposilektookazja.pl/

hmm... kurcze to jest cala strona poswiecona tej kampanii moze rzeczywiscie skoro wydali i tak mase kasy na cale przedsięwzięcie to na piosnke tez
obym sie mylila

napisalam wiadomosc z zapytaniem
czy pdpisza nie wiem
jeszcze ta sama wiadomosc wysle do 2 kobitek ktorych maile podane sa w pressroomie

okij pozdrawiam Wszystkich wytrwalych mimo iz nie pisze na bieżaco postow jestem caly czas z Wami i szukam `po cichu` :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

swiss

  • gość

#236 2009-01-26 11:44

duck7 :

emman :

Wie ktoś moze na jakim kanale i mniej więcej w jakich porach puszczana jest druga wersja reklamy???

hmm.. n ie wiem na ile pomoge ale w tv to roznie, ale reklame tą pierwsza wersje można obejrzec na ich str.
http://www.kazdyposilektookazja.pl/

na tej stronie jest kontakt do agencji pr obslugujacej Knorra, juz do nich napisalem z prosba o pomoc. bombardujcie ich mailami, moze cos zdzialamy;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

swiss

  • gość

#237 2009-01-26 12:33

i maly update: piosenka zostala napisana i nagrana specjalnie do tej reklamy, wiec nie szukajcie juz. pani z agencji napisala ze bardzo ich cieszy zaintersowanie muzyka, wiec czynia starania aby ten kawalek upublicznic. jak cos sie dowiem - dam znac

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

zenefan

zenefan+25

  • superman
  • Wiadomości: 290

#238 2009-01-26 15:47

Agency :

The single was made especially for this little movie...

I thought that this song was made only for this commercial!
I'm handling with commercial songs since 2 years... in most cases I can hear which song is released or only made for the ad. ;) That's why I made this special "speechless" version.

piosenka zostala napisana i nagrana specjalnie do tej reklamy, wiec nie szukajcie juz. pani z agencji napisala ze bardzo ich cieszy zaintersowanie muzyka, wiec czynia starania aby ten kawalek upublicznic. jak cos sie dowiem - dam znac

Dear Swiss can you (or somebody) translate to me what you said?
And Swiss who answered to you? TVP1 or Knorr/Unilever Poland?

------------------------------------------------------------------------
Edit (090126 - 18:34):
Thank you kubastr11 for helping me ;)

Ostatnio edytowany przez zenefan (2009-01-26 18:35)


Drodzy przyjaciele Polski, szczere kondolencje otrzymać dzisiejsze wydarzenia! Modlę się za dusze zmarłych! Dzielimy ból!
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kubastr11

  • użytkownik
  • Wiadomości: 14

#239 2009-01-26 17:29

The song was write and record special for this advertisiment, therefore don't looking for them.Mrs. from the agention write ,that they are happy for interest of this song ,and they try to share this song.I talk to you how I learn about that.Sorry for my very bad english.I hope so you understand this.


kubastr to kubastr11!
Chętnie pomogę szukać muzyki z reklam.
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ja123456789

  • gość

#240 2009-01-26 18:43

a ja mam tą piosenkę:):P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►