UWAGA!
Minęło 2885 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Renault Megane III - czas na zmiany

  • Strona:
  • 1

clapsiq

  • gość

#1 2009-01-04 22:59

Czy ktos moze mi powiedziec jaki utwor jest wykorzystany w tej reklamie?
Z gory dziekuje za info.
Pozdrawiam



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

clapsiq

  • gość

#2 2009-01-04 23:27

juz wiem, moze komus sie przyda
Sébastien Tellier - Divine

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

DPSanok !!!

  • gość

#3 2009-01-09 20:36

NO JASNE ŻE SIĘ PRZYDA!!!   DZIĘKI !!!



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jarek

  • gość

#4 2009-01-09 21:41

bardzo fajna piosenka francuza z zeszlorocznej eurowizji ;] szkoda ze tam nie zostal doceniony :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
  • Strona:
  • 1