♫ Muzyka i piosenki z lat 80' i 90'

eru

  • gość

#61 2011-01-21 12:11

konrad509 :

Uriah Heep - Lady In Black

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
To jest to:lol: Dzięki.



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

syśaa

  • gość

#62 2011-02-21 17:40

szukam takiej jednej piosenki,  teledysk chyba chyba byl nagrywany w tle w stylu procesorow czy cos takiego. spiewala go chyba dziewczyna. jak by ktos mial cos co pasuje go tego opisu to prosze o kontakt ;] piosenka anglojęzyczna ;) słów wgl nie pamietam niestety  ;(
dzięki za jakakolwiek pomoc <3333

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3813

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 024

#63 2011-02-21 18:52

A co to jest styl procesorów? :/


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."


Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

syśaa

  • gość

#64 2011-02-21 18:52

syśaa :

szukam takiej jednej piosenki,  teledysk chyba chyba byl nagrywany w tle w stylu procesorow czy cos takiego. spiewala go chyba dziewczyna. jak by ktos mial cos co pasuje go tego opisu to prosze o kontakt ;] piosenka anglojęzyczna ;) słów wgl nie pamietam niestety  ;(
dzięki za jakakolwiek pomoc <3333

a moze to i byla polska piosenka... nie wiem...

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

syśaa

  • gość

#65 2011-02-21 18:54

chodzi mi o obraz.. tanczyli chyba na takim tle. tyle pamietam ;( i dziewczyna raczej to spiewala, taka chyba nastolatka nawet ale pewna nie jestem

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3813

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 024

#66 2011-02-21 19:06

I to utwór z lat 80-90?


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

syśaa

  • gość

#67 2011-02-21 19:09

raczej tak, bo pamietam ze moja mama miala ten teledysk na kasecie i czasem sluchala tego i to dosc dawno bylo. nie moge znalezc tej kasety a wg slow sobie przypomniec nie moge a teledysk wiem ze byl wlasnie w takim stylu

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

moch1976

  • gość

#68 2011-03-03 19:02

witam was szukam piosenki lata 80,90, styl jamajski teledysk jakby kaledoskop i cos pamietam ze spiewali refren dzamajka hop hop  cos takiego szybka piosenka Pozdrawiam tegie umysły

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3813

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 024

#69 2011-03-03 19:22

Hm, Goombay Dance Band - Sun Of Jamaica? Ale tam nie ma hop hop... :/


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

moch1976

  • gość

#70 2011-03-03 19:28

i jeszcze jedno co to za utwór ???

    poprosze takze z piersza prosba pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3813

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 024

#71 2011-03-03 19:38

Carl Orff - O Fortuna


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

moch1976

  • gość

#72 2011-03-03 19:57

nie nie to tam teledysk zmieniał sie jak w kalejdoskopie ale fajnie dzieki za pomoc a czy wiesz co to za muzyka na samym początku filmu pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3813

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 024

#73 2011-03-03 20:01

moch1976 :

nie nie to tam teledysk zmieniał sie jak w kalejdoskopie ale fajnie dzieki za pomoc a czy wiesz co to za muzyka na samym początku filmu pozdrawiam

Jak podałam, na początku filmu leci "O Fortuna". :)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

moch1976

  • gość

#74 2011-03-03 20:26

huviretki piwko dla ciebie!! a z tamta nie pamietam 70%dzamajka  ale hop bylo poszperam jeszcze i to nie byli biali tylko czekoladki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Coco

Coco+39

  • pomagacz
  • Wiadomości: 182

#75 2011-03-03 21:57

Może zamiast Jamajka było Joanna,czyli Eddy Grant- Gimme Hope Jo'anna? ;)

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

moch1976

  • nowy
  • Wiadomości: 8

#76 2011-03-04 07:34

jestescie rewelacyjni to to pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Niezalogowany34383

  • gość

#77 2011-04-06 20:50

Witam wszystkich
Szukam utworu, jest śpiewany przez chór
prawdopodobnie na schodach kościoła,
Nie pamiętam juz dokładnie ale
widząc teledysk wiedziałabym
Proszę o pomoc

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Rika3

  • gość

#78 2011-06-21 14:06

Szukam piosenki w której jest dżamajkaalbo jamajka.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

asdfggg

  • gość

#79 2011-07-30 15:29

Hej,a ja szukam piosenki z lat 80-tych. Facet śpiewał w długich włosach "Kenlyy" i strasznie przeciagał te imię. Proszę o pomoc.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3813

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 024

#80 2011-07-30 16:44

asdfggg :

Hej,a ja szukam piosenki z lat 80-tych. Facet śpiewał w długich włosach "Kenlyy" i strasznie przeciagał te imię. Proszę o pomoc.

Może chodzi o Marillion - Kayleigh?

Ostatnio edytowany przez huviretki (2011-07-30 16:45)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►