UWAGA!
Minęło 2822 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ POMOCY!!!

  • Strona:
  • 1

wojdak

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#1 2009-03-15 17:22

witam. znalazlem  piosenke: [wrzuta]http://xxxdjdevilxxx.wrzuta.pl/audio/plTkWtewFB/bass_van_devil_-_hands_up_short_sound_s_edition_ostatki_2009[/wrzuta]

i teraz nasuwa sie pytanie: Co to za piosenka zaczyna się od minuty 14??               
Bardzo bym prosił o jak najszybszą odpowiedz:) Dziękuje z góry i pozdawiam:)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3812

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 016

#2 2009-03-15 19:12

Na pewno od 14. minuty, a nie 14. sekundy? :D


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ghfh

  • gość

#3 2009-03-15 19:21



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wojdak

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#4 2009-03-15 21:46

huviretki niee b oto jest taki jak by MIX:D i wyrazne slychac, ze ta piosenka zaczyna sie od 14 minuty. trzeba poprostu wysluchac doklanie :D pozdro i czekam na odpowiedz

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3812

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 016

#5 2009-03-16 11:07

No właśnie ta 14. minuta mnie przeraża - tyle słuchania...:D


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wojdak

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#6 2009-03-16 14:40

nie az tak dlugo :D ale wysluchaj do tej 14 minuty:D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#7 2009-03-16 15:21

to moze zrób tak : http://www.download.net.pl/5556/Mp3-Knife/  tutaj masz program do cięcia mp3 wzdłuż i szerz :) wytni co trzeba i wtedy zobaczymy co to za utwór ...bo szczerze - to jak mam czekać do 14 min to mi się obiad w żołądku wywraca :)


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3812

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 016

#8 2009-03-16 18:41

No nie wiem. Jak dla mnie to w 14. minucie nic się nie zaczyna, tylko jest kontynuacja piosenki, która zaczyna się wcześniej i facet powtarza w niej "Sweet love"...


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

wojdak

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#9 2009-03-16 19:58

ZNALAZŁEM!! :D [wrzuta]http://baszczu.wrzuta.pl/audio/hzxDVI7nQ4/max_farenthide_pres._disco_superstars_feat._inusa_dawuda_-_sweet_love[/wrzuta]
dzięki wielkie za pomoc:D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3812

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 016

#10 2009-03-16 20:05

No jeśli Ci te słowa "sweet love" pomogły, to szacunek - serio :)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wojdak

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#11 2009-03-16 20:48

moze i ciut pomogły:D    ale przesluchalem jeszcze raz ,dokladnie i było DISCO SUPER STARS:D        wpisałem w google i było:D i znalazłem. :) Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
  • Strona:
  • 1