Muzyka z filmów

Temat Autor Odpowiedzi Wyświetlenia Ostatnio
Czekolada (chocolat)

Ooo... Muzyka z "Czekolady" jest śliczna! :P Autorka: Rachel Portman, a najbardziej kojarzony z tym…

Alex 2 9 693 2007-09-28 22:27
Gundel
Wladca Pierscieni

A, jeszcze jedno, jezeli chodzi o smierc Boromira, to utwor ten na normalnym soundtracku nazywa sie…

Bazyl 2 2 120 2007-09-26 15:26
duesouth
K2 (scena libacji na początku)

Piosenka z libacji na samym początku. To była jakaś przeróbka There Must Be An Angel Eurythmics'u. T…

Niebonobo 0 1 873 2007-09-24 17:35
Niebonobo
Aniol w Krakowie

na pewno to bedzie zespół "raz dwa trzy" kilka z ich piosenek do tego renata przemyk abel korzeniowk…

athandavan 1 3 227 2007-09-23 12:33
lencok
Legends of the Fall

Witam! Szukam soundtrack'a z Legends of the Fall w wersji mp3. może mi ktoś pomóc?????…

Legionista 0 1 321 2007-09-13 14:48
Legionista
Medalion

piosenka z filmu medalion z jackie chanem, nie pamietam w ktorym momencie ale bylo cos z c'mon baby…

Jaa 0 2 266 2007-09-12 18:14
Jaa
Przeniesiony: Dana Glover - It is you Artemisu      
Przeniesiony: piosenka Xsjado      
American Beauty

Jesli chodzi o pierwszy utwor, ktory otwiera film, to jest to " Thomas Newman - Dead Already" Poleca…

Maciooj 1 2 213 2007-09-05 11:03
Robbo
Braveheart- Waleczne Serce

"Poszukuje muzyki z takiego wątku jkiedy młody William chował swojego ojca i brata ale z dodatkiem…

qwiatuszek 3 14 884 2007-09-04 12:42
Legionista
ma ktos te piosenki ?? ;]

Hej ma ktos moze te piosenki...w tym sek ze tytulu filmu nie pamietam ale mam utwory zapisane. To by…

monia1818 0 1 817 2007-09-03 16:48
monia1818
Przerwana cisza

nie wiem czy ktos tutaj ogladal ten film ale szukam piosenki ktora leci wtedy kiedy ta blondyna a wł…

Magdaaa6 0 1 974 2007-09-02 22:15
Magdaaa6
Córka żołnierza nie płacze

miki 0 1 484 2007-08-30 23:29
miki
Przeniesiony: Nie na temat Rytytyt      
Przeniesiony: pararapapapa... pawelo81      
Zapalcie czerwone latarnie

Szukam muzyki z filmu…

rafi_s 0 1 585 2007-08-26 23:06
rafi_s
Chocolate

Jak się zainstaluje Bear Share'a 5.2.5 wszystko staje się prostsze…

Lidia 3 1 900 2007-08-26 16:56
yummy
10.5 w skali Richtera

10.5 w skali richtera jesli oGLDALSCIE TO powiedzcie jaka nuta jest na poczatku tego filmu :>…

Karciaż 0 1 218 2007-08-24 14:36
Karciaż
Sok z Żuka

jeszcze raz dzięki…

Tornado 4 19 932 2007-08-20 20:58
szprotka
Falling sky (Oddech nadziei/zwyczajne marzenia)

proszę mi pomóc znaleźć muzykę do filmu "falling sky" -film tłumaczony jako "zwyczajne marzenia" alb…

akzile 0 1 500 2007-08-20 20:23
akzile
Alex Rider: Misja Stormbreaker

Utwory: 1. Blame 2. Uncle Ian 3. On The Road 4. When The Doorbell Rings 5. Bicycle Chase 6. Chinese…

Minia 1 2 642 2007-08-19 17:47
Cing
Skulls

http://www.amazon.com/Skulls-Music-Motion-Picture-Soundtrack/dp/B00004S51V…

Piotrek.V 1 2 089 2007-08-16 22:07
Snapshot
Gol

Szukam utworku z filmu Gol (pierwszej cześci) gdzie jest taki moment, co Santiago Munez wybiera sie…

Blink 0 1 753 2007-08-16 13:03
Blink
Dzienna straż

Już zauważyłem. Przepraszam za zamieszanie…

slveck 4 3 987 2007-08-13 19:26
slveck
Cała ona

Sixpence None the Richer - kiss me…

illona 4 20 034 2007-08-12 17:28
lili
Klątwa 1

Czy ktoś może wie jaka piosenka leciała na zakończeniu tego filmu, jak już leciały wtedy napisy?? Pl…

Panna P. 0 1 354 2007-08-10 18:48
Panna P.
Przeniesiony: [youtube] quad freestyle adamomjudo6@gmail.com      
film z muzyką Les NEGRESSES VERTES

Czy to nie Francuski Pocałunek?…

konradw 1 1 978 2007-08-07 23:43
Snapshot
Przeniesiony: Mr. Kiss Kiss Bang Bang! den      
Rejs

Znajdziesz na pewno na eMule…

paulina 1 6 960 2007-08-03 15:23
azis82
cod name: the cleaner

Tu jeśli masz odpowiednie wtyczki będziesz mógł odsuchać próbki całego soudtracku i może znajdziesz…

wroar 1 1 912 2007-08-03 15:14
azis82
Discovery - skoki do wody

No wŁaśnie też tego szukam i nic. A muza jest w dechę…

klimson 3 2 202 2007-07-30 22:58
kris
Rock the Boat - ARC AUDIO

CHodzi mi o jedną piosenke z programu ktury leci na viasat explorer o motorówkach ultra bouts i jak…

CJ 0 1 267 2007-07-30 10:24
CJ
Kasia Cerekwicka - finał tańca z gwiazdami

Dove L'Amore gdybys napisal (a) to co podales (as) w opisie na you tubie to bys znalazl(a) pozdrawia…

praxi*79 1 2 554 2007-07-29 17:59
wesza
diabeł ubiera sie u prady-How Come - Ray LaMontagne

O to i ja musze odrazu dodac jako fan U2 hehe. U2 - City of blinding lights…

assasello 2 1 875 2007-07-28 00:33
MacPhisto
Wzgórza mają oczy

szukaj tez na www.filmweb.pl. Tam moze znajdziesz, ale nie jestem pewien…

wzgórza mają oczy 2 4 624 2007-07-26 09:36
lukasz0312
Tarantino

Kawałek przy którym Salma Heyek tańczyła na stole w filmie bodajrze "od zmierzchu do świtu" - wie kt…

bazyliszek79 0 1 625 2007-07-21 17:50
bazyliszek79
Ona to on

Mogłaś to napisać w temacie, który już istnieje http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=1038…

Kasiaczek 1 1 446 2007-07-15 22:22
Snapshot
Przeniesiony: Wzruszający kawałek... Andrzejek      
Trędowata 1976

hey takie mam zapytanie czy ktoś wie skąd można by ściągnąć utwory z filmu Trędowata rocznik 1976 ba…

artemisu 0 2 880 2007-07-14 16:00
artemisu
Perfect Stranger

dziekuje za fatyge...ale to nie ten film...moze ja mam pod zlym tyt bo chodzi o film z Halle Berry i…

Ernesto.Maj 2 1 789 2007-07-14 03:22
Ernesto.Maj
Running with scissors - biegnąc z nożyczkami

1. Pick Up The Pieces - Average White Band 2. Blinded By The Light - Manfred Mann's Earth Band 3. Th…

zelltm 1 2 422 2007-07-12 23:55
Snapshot
Alessandra ambrosio

Moze to Aventura - Noche De Sexo…

lenne 1 1 244 2007-07-12 09:57
lukasz0312
Niebezpieczny umysł

Nie e-mail, tylko rapidshare.com !…

Lidia 2 3 126 2007-07-11 16:11
Snapshot
Bad Boys 1

Stare ale nadal fajne ta piosenka tym co oglądali ten film to się podoba. ;)…

Bad Boys 3 4 666 2007-07-11 13:41
Piotr Lwie serce
casshern

prosze bardzo bez linka: 1. Kouhai 2. Anei 3. Taidou 4. Kikan 5. Memai 6. Senkou 7. Shin…

kamil 2 2 193 2007-07-09 17:51
lukasz0312
DOA: Dead Or Alive

Yaaay! Dzięki :)…

Cherry-chan 2 3 078 2007-07-09 16:41
Cherry-chan
Jhony Truder musi umrzeć

Szukam, szukam i znaleźć nie mogę filmu o takim tytule…

paput_misia 1 1 719 2007-07-09 10:06
lukasz0312
Niepokonany Seabiscuit

Potrzebuję muzykę z filmu Niepokonany Seabiscuit…

lukasz0312 0 1 605 2007-07-08 10:47
lukasz0312
Jekyll+Hyde

Już mamy na forum temat o tym filmie, puki co bez odpowiedzi http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=…

ewusia 1 5 900 2007-07-07 23:30
Snapshot