Muzyka z programów telewizyjnych

Temat Autor Odpowiedzi Wyświetlenia Ostatnio
Miss Polonia 2010

Caro Emerald - A night like this ;) Sama tego szukałam;p Pozdrawiam;) http://www.youtube.com/watch?v…

Kasiekkk 1 1 736 2010-12-16 23:38
00alusiek00
[Polsat Cafe] W Obiektywie Justyny Steczkowskiej

Witam :) Czy zna ktoś może tytuły utworów z programu "W Obiektywie Justyny Steczkowskiej", który lec…

Lolkaaa 0 3 248 2010-12-15 10:28
Lolkaaa
Miss Polonia 2010

Proszę o tytuły piosenek które były puszczane na finale miss polonia 2010:) http://www.cda.pl/video…

olis_97@wp.pl 0 2 324 2010-12-13 20:16
olis_97@wp.pl
TVP Info Kraków - Boska Komedia

Dziś na TVP info leciał program o kulisach spektaklu "Boska Komedia", nie pamiętam w którym dokładni…

MaRnabis 0 1 861 2010-12-13 00:41
MaRnabis
Jak to leciało

w dzisiejszym odcinku Paulina Zajkowska śp[iewała piosenkę Anny Marii Jopek lub Anity Lipnickiej Pię…

d! 0 1 635 2010-12-12 20:59
d!
World fashion channel

New York City beat - armand van Helden…

kamilalan 1 1 930 2010-12-05 21:17
allejandro
Filharmonia dowcipu - Waldemar Malicki

wystarczy pobrać plik vdownloader wkleić link filmu i ustawić na mp3…

presko_safira 4 2 440 2010-12-02 10:21
kutylo
Najdłużej palący się człowiek na świcie

jak wyżej. Podczas emitowania odcinka światowych rekordów guinessa w 27.11.2010 r. była pod koniec p…

julaz1994 0 1 760 2010-12-02 10:06
julaz1994
[Canal+ Sport] Magazyn Serie A

Czy ktoś wie kto jest autorem muzyki z magazynu "Serie A" który jest emitowany w każdy wtorek o 19:1…

Buker7 0 1 339 2010-12-01 00:09
Buker7
Co to za utwór

Witam, Pomóżcie mi rozszyfrować utwór jaki pada po słowach Małaszyńskiego http://www.youtube.com/wat…

JACHU 0 1 571 2010-11-21 00:15
JACHU
O co kaman

Dokładnie dzięki :)…

Pavelekss 2 3 527 2010-11-13 20:11
Pavelekss
Polsta F1 GP Brazylia 07.11.2010

Witajcie, Ostatniej niedzieli odbył się wyścig F1 w Brazylii. Przed wyścigiem pokazywali w skrócie p…

Nexert 0 1 762 2010-11-11 12:49
Nexert
Łabędziem być

Muzyczka z programu "Łabędziem być" leci kiedy odsłaniają kotarę ;) Bardzo proszę o pomoc…

Robert2233 0 2 774 2010-11-04 19:13
Robert2233
Miss World

Wie może ktoś jaki tytuł nosi piosenka, która leciała gdy pokazywali tą filantropke z jury? Proszę o…

madmann1401 0 962 2010-10-30 16:16
madmann1401
Dzika Europa

Kojarzy ktoś utwór który leci pod koniec programu "Dzika Europa"?…

RAPTOR 0 1 811 2010-10-24 18:52
RAPTOR
Lunga

http://www.youtube.com/watch?v=5ZNWEXEka60 kto śpiewa w podkładzie do pokazu tej pani???…

delphi11 0 1 006 2010-10-10 11:33
delphi11
[TVN TURBO] Auto Mundial 2 strona

Proszę bardzo znalazłem ten utwór jest on tutaj http://www.unippmglobal.com/en/search-results.aspx?s…

Tomas9009 20 7 449 2010-09-19 14:34
huviretki
[TVP2] Kabaretożercy

o to to wielki:)…

cobros17 4 2 454 2010-09-18 20:32
cobros17
My Camp Rock

czy ktos moze wie jaka muzyka leci w tle programu my camp rock kiedy wyczytuja kto dostal sie do pol…

magda140494 0 1 189 2010-09-18 17:23
magda140494
Miss Europy 2005

wybierz moze w tych filmikach cos bedzie bo raczej nie pamietam co było 5 lat wstecz. http://www.you…

Ashia 1 1 152 2010-09-13 19:10
szprotka02
[TVP Łódź] Piloci F16 z Łasku

Szukam piosenki z programu TVP Łódź o pilotach F16 z lotniska wojskowego w Łasku. Piosenka leciała w…

bomka 0 1 925 2010-09-01 12:24
bomka
Polska pięknieje

Nie mogę nigdzie zaleźć piosenki z czołówki programu "Polska pięknieje" emitowanego w TVP 1 . Będę w…

Cracow 1 1 666 2010-08-24 14:01
wq3456qaz
Lubuskie warte zachodu - wino, kabaret i śpiew

Wielkie dzięki właśnie o ten utwór mi chodziło…

Nil20 2 2 205 2010-08-10 17:29
Nil20
[TVN TURBO] Turbo sQUADem przez Maroko

Witam! Poszukuję piosenki znajdujęcej się na początku tego programu: http://www.onet.tv/turbo-squade…

Kieryczek 0 1 699 2010-07-14 16:56
Kieryczek
MŚ 2010 RPA studio TVP podsumowanie meczy 2 strona

Linki do muzyczki w mp3: http://old.hirado.hu/download/fifa2010_push_on_slow_motion.mp3 http://www…

DUCHSOn 33 8 884 2010-07-10 23:25
gonzo
[MTV] 52

moge 1 wam powiedzieć bo tylko 1 znam z tego programu System of a Down - B.Y.O.B piosenka była grana…

Szymaz 4 6 126 2010-06-22 14:49
ByMaciej
[Polsat Sport] NFL & [nSport] przerywnik programu

przyłączam się do pytania :lol: Ten podkład był też kiedyś na TVN Meteo :rolleyes:…

m4g 1 2 728 2010-06-15 18:18
Zytek
Pimp my room

LUDZIE BŁAGAM POMÓŻCIE!!! SZUKAM PIOSENKI Z PIMP MY ROOM ODC. 5 KIEDY TA BABKA IDZIE DO SKLEPU PO ME…

zyga123 9 2 981 2010-04-26 22:31
sqbany
[TVN Turbo] Drift

To jest to tylko jaki wykonawca http://w110.wrzuta.pl/audio/9FSBAVGqaYM/nuta_z_programu_motocykliczn…

Wojtek 14 5 486 2010-04-04 20:33
ddjs
Cafe Futbol

na platformie ipla, jest ten program w całości, gośćmi byli bracia Żewłakow…

spike 3 2 911 2010-01-09 19:13
spike
[MTV] Tancerze 2 strona

Muzyka z serialu Tancerze w wątku http://muzykazreklam.pl/t8504.html…

paulina 29 29 970 2009-04-12 22:53
Snapshot
[TVN Turbo] Motocyklicznie

Witam sam tez szukam tej nuty baaaaaaardzo dlugo ja normalnie przeszukalem wszystko od prodigy po Ma…

eydis 3 3 107 2009-02-27 18:45
hhhj
Podróże kulinarne Roberta Makłowicza

Witam, chciałem zapytać czy ktoś oglądał ostatni odcinek "podróży kulinarnych Roberta Makłowicza"…

reer 0 2 156 2008-11-09 12:04
reer
Gwiazdy tańczą na lodzie

huviratki dzięks…

frances 10 4 089 2008-10-22 21:11
paola
Amerykański chopper

dzieki:D:D:D:D:D:D:D oto mi chodzilo:lol::lol::lol::cool::cool::cool:…

wiewior945 2 2 928 2008-10-05 10:50
wiewior945
Wstawaj! Gramy

Nieaktualne :) Kylie - In my arms…

Spiwoor 1 2 664 2008-07-03 12:08
Spiwoor
Nie do wiary

Jak sie nazywa dzwięk ktory byl podstawiany w programie Nie do wiary ??? z gory dzieki…

asalt 0 2 464 2007-06-28 20:51
asalt