UWAGA!
Minęło 831 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ [Disney Channel] Nie ma to jak hotel

• Strona:
  • 1

• +1
  • nowy

#1 2008-05-24 17:49

Witam. Zna ktoś tytuł i autora piosenki która leci podczas reklamy bajki "Nie ma to jak hotel" na Disney Channel. Wykonywana jest na gitarze elektrycznej o ile się nie mylę. Z góry dziękuję.

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Muzyka z reklam
i piosenki też

2008-05-24 17:49

bartekSUPER

• gość

#2 2009-08-03 08:42

to nie jest bajka i teraz mnie wkurzyłeś... szukam w całym internecie i znlazłem tylko film na you tube który chyba się nazywał ''nie ma to jak hotel intro PL''  ale nie wiem czy da sie go zapisać, a umnie to raczej nie, bo mam wolny internet

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maniusia

maniusia+12

• wymiatacz

#3 2009-08-03 14:16

a to nie chodzi co o film? jak tak to masz tu

:* buziaki:*

TUTus

• gość

#4 2009-10-31 15:03

Ludzie!
Ja jestem informatykiem i za pomocą programu moge wszystkie piosenki z youtube bra nawet z obrazem

• Strona:
  • 1
Dodaj odpowiedź
Minęło 831 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Musisz być zalogowanym aby dodać odpowiedź.
Rejestracja. Masz konto na Facebooku?
Podobne tematy Nie ma to jak hotel / The Suite Life of Zack and Cody, Disney Channel, [Disney Channel] Włączamy talent, [Disney channel] magiczne święta, [Disney Channel] Muzyka z zapowiedzi, Jak się nazywa piosenka hannah montana?, Muzyka z reklamy "Toy stroy", Disney Channel, Timmy time, [Disney Channel] Nowe odcinki na wakacje,