♫ Pierwsza mi這嗆

szarota

  • go嗆

#2521 2010-01-14 10:29

The Click - Scandalous

to nie bedzie to? sprawdzcie bo ja aktualnie jestem w szkole i nie mam jak sprawdzic. a znalazlam to na stronie



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

szarota

  • go嗆

#2522 2010-01-14 10:33

kurcze nie to ;/

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Cloud

Cloud

#2523 2010-01-14 11:13

werciaXD :

Bezsenny :

Cloud_Strife :

Dalej nikt nie wie co to za piosenka, bardzo mi na niej zale篡
[wrzuta]http://w606.wrzuta.pl/audio/7CwNsZW6bHr/pierwsza_milosc_odcinek_884[/wrzuta]

"All of you" Steve Everitt
:)

Jakby kto nie wiedzia gdzie szuka to: wwwkoka.com   Wpisujecie all of you steve everitt i na...10 stronie, mniejwi璚ej w po這wie s dwie piosenki: All of you.    Teraz jest tylko pro軸a do kogo kto potrafi豚y w dobrej nakosci nagra albo pobra to z tamt康 i wpu軼i na wrzut. My郵 瞠 to nie bd taki problem bo ju kilka razy mieli鄉y identyczn sytuacj. Pozdrawiam!

mnie uda這 pobra si z tak sam jako軼i jak na stronce kt鏎 poda豉



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

misio

  • go嗆

#2524 2010-01-14 11:14

Jak to si nazywa :( BUU!! JA chc ta piosenk!

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

misio

  • go嗆

#2525 2010-01-14 11:34

Kolega wcze郾iej napisa tekst piosenki, uwa瘸m 瞠 to z造 tekst dlatego trudno nam znale潭..

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

oscar001

  • nowy
  • Wiadomo軼i: 4

#2526 2010-01-14 11:38

no wlasnie wydaje mi sie ze tekst jest ok wsluchaj sie dokladnie ;) ja tez szukam caly dzien nie tylko po tym tekscie ale nigdzie tego nie ma. Mysle, ze jak poczekamy troche to sam sie znajdzie ;)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Cloud

Cloud

#2527 2010-01-14 11:45

Steve Everitt - All of you

http://[tre軼i naruszaj帷e prawa autorskie]/Cloud_Strife/Muzyka

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

misisia wae

  • go嗆

#2528 2010-01-14 14:27

moze ktos nagral dzis odcinek 1027 a dokladnie striptiz w lepszej jakosci dzwiekowej?? zeby bylo latwiej


mi tak swita w glowie cos takiego
I just wanna have I Just wanna have fun Look so serious does it  when I've done let's candle lights

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

pawelek19

  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 30

#2529 2010-01-14 14:35

[wrzuta]http://w194.wrzuta.pl/film/aN40A1Elp45/sabina_i_blazej_odc.1027[/wrzuta]
http://w194.wrzuta.pl/film/6MCGGaoecrf/sabina_i_blazej_2_odc.1027


nagra貫m dzisiaj i wrzuci貫m na wrzute :)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

pirr

  • go嗆

#2530 2010-01-14 15:06

szukam, szukam..i nic ; /nie mog znale潭. ;/

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

szarota4

  • go嗆

#2531 2010-01-14 15:08

ja tez i juz sie wsciekam:D

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

emas 9008

  • go嗆

#2532 2010-01-14 15:09

[wrzuta]http://w295.wrzuta.pl/audio/692iQxl4aAE/pierwsza_milosc_sabina_i_blazej[/wrzuta]
niestety tylko zgrane z filmu

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

oras

  • go嗆

#2533 2010-01-14 15:17

na ipla macie ladna jakosc jelopy a sie meczycie z nagdywaniem na dyktafony!

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

pawelek19

  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 30

#2534 2010-01-14 15:21

ale wczesniej nie by這 tego na ipla dzisiaj musieli wrzuci

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

kate 96

  • go嗆

#2535 2010-01-14 15:28

a jak jest to na ipla zapisane ?

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

pawelek19

  • u篡tkownik
  • Wiadomo軼i: 30

#2536 2010-01-14 15:36

normalnie ca造 odcinek jest wpisz w wyszukiwark odcinek 1027

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

kate 96

  • go嗆

#2537 2010-01-14 15:41

a dzi瘯i..my郵a豉m 瞠 b璠zie tylko utw鏎

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

David

  • go嗆

#2538 2010-01-14 15:58

kurcze i co z ta piosenka ?? ma ktos ten tytul bo tu zawalu mozna dostac szukajac jej;p

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

szarota

  • go嗆

#2539 2010-01-14 16:00

ja sie poddaje. :D

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Cloud

Cloud

#2540 2010-01-14 16:03

lepsza jako嗆
[wrzuta]http://cloud.strife.wrzuta.pl/audio/93XMUTPNQaj/sabina_i_blazej[/wrzuta]

Ostatnio edytowany przez Cloud (2010-01-14 16:03)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie
Nast瘼na strona ►►