♫ Pierwsza mi這嗆

MalinaxD

  • nowy
  • Wiadomo軼i: 5

#861 2009-02-02 22:54

no Ilona na 100% umar豉.. czyta豉m o tym. ;p



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

MalinaxD

  • nowy
  • Wiadomo軼i: 5

#862 2009-02-02 22:58

Bruce Aisher & Richard Salmon - Headlights ja tam tego na okr庵這 s逝cham teraz. ;D i te z pierwsszej mi這軼i. ;pp

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

MartaB

  • go嗆

#863 2009-02-03 12:50

Nie chc nic m闚i , ale pan o niku bezsenny , obieca nam kolejn porcj tytu堯w i autor闚 muzyki z serialu , tak jak to uczyni ostatnio. :) Chyba zapomia , wypada si mu przypomnie.;):cool::D



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

kara1991

  • nowy
  • Wiadomo軼i: 8

#864 2009-02-03 15:32

widze ze nikt nie znalazl tej piosenki kiedy Ilona tanczyla przed samobojstwem... ja tez nie moge tego znalezc...:/ moze faktycznie bezsenny by cos wiedzial o tym czego szukamy:)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Ariadna.!

Ariadna.!+4

#865 2009-02-03 17:12

Ilona umar豉,a pojawi si dzi zn闚,bo przeciez Pawe ma czyta jej pami皻nik.a pokazuje si jakby ona to pisa豉 i czyta豉. xD

Kara,jeszcze nie.ale jeste鄉y w trakcie.^^


Muzyka rockowa dostaj帷 si w 幢e uszy mog豉 by si sta inspiracj zbrodni.
Geaffery Cannon.
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Zo透a

  • nowy
  • Wiadomo軼i: 7

#866 2009-02-03 17:46

a co z tym kiedy Majka wozi豉 sie na koniku ? bo juz zapomnieli wszyscy :(
ja nawet nie moge tekstu znalesc

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

olkaaaa

  • go嗆

#867 2009-02-03 18:28

eej. a co to teraz za muza by豉 jak Pawe czyta pami皻nik Ilony ??

wgl to z t Ilon i Paw貫m to fajne pioseneczi przy nich lec ;]]

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

evelka

  • go嗆

#868 2009-02-03 18:38

przy陰czam sie do prosby

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

tissska4

  • go嗆

#869 2009-02-03 18:42

ja r闚nie do陰czam si do pro軸y, ta melodia by豉 pi瘯na...
pozdrawiam:)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Sam豉n

  • go嗆

#870 2009-02-03 18:53

Fajne melodie przy nich lec chyba dlatego,瞠 to by ten sam utw鏎 do kt鏎ego Ilona ta鎍zy豉 jak bra豉 te tabletki(je瞠li kto nie skojarzy:P) Mo瞠 teraz komu uda sie znale潭 w ko鎍u...:/

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

polajna

  • go嗆

#871 2009-02-03 19:00

taaak! to by豉 ta melodia co ilona tanczyla!

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Izabela

  • go嗆

#872 2009-02-03 19:14

W dzisiejszym odcinku 843 jak Pawe czyta pami皻nik Ilony lecia豉 piosenka,do tej samej ta鎍zy豉 Ilona, czy kto zna mo瞠 tytu? plesase

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Johny89

  • go嗆

#873 2009-02-03 19:24

nie wiem czy chodzi nam wszystkim o ta sama nute a dzisiaj jak i w innyc h odcinkach tej ja slyszalem przy ilonie dzisiaj wlasnie byla przy tym pamietniku nie ma w niej vocalu ale ta melodia jest osza豉miajaca ciezko ebdzie ja znalesc

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Ariadna.!

Ariadna.!+4

#874 2009-02-03 19:24

wci捫 w poszukiwaniach. gdzie musi by.xd


Muzyka rockowa dostaj帷 si w 幢e uszy mog豉 by si sta inspiracj zbrodni.
Geaffery Cannon.
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Sam豉n

  • go嗆

#875 2009-02-03 20:22

Dobrze by by這,瞠by wszyscy,kt鏎zy poszukuj tego utworu przy kt鏎ym Ilona ta鎍zy豉\Pawe czyta Jej pami皻nik (to ten sam utw鏎) zostawili komentarz na blogu pani Ani z pytaniem o ten utw鏎:D Zawsze to zwi瘯szy nasz szanse na szybk odpowied-zostawiam adres dla ch皻nych i zach璚am do komentowania:D

http://annajanocha.blog.onet.pl/2,ID362733804,index.html

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Doma

  • go嗆

#876 2009-02-04 00:06

Hej,a ja poszukuj piosenki ,kt鏎 by這 s造cha w tle kiedy Pawe rozbi popiersie.......Mo瞠 kto z Was zna tytu lub wykonawc?

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Ilona

  • go嗆

#877 2009-02-04 00:26

Ja r闚nie szukam piosenki, kt鏎a lecia豉 gdy Pawe wspomina Ilon (potem rozbi popiersie) i tej gdy ta鎍zy豉...Help:/

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

didi

  • go嗆

#878 2009-02-04 11:18

ja te szukam tej piosenki dajcie zna je郵i znajdziecie!!:*

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

takaaa

  • go嗆

#879 2009-02-04 14:33

ooo tak ! ta piosenka jest boska! te jej szukam.. :(

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+373

#880 2009-02-04 15:20

i jaaaa...


MUZYKA z seriali zawsze dost瘼na na chomiku fredziuniek
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie
Nast瘼na strona ►►