♫ Pierwsza mi這嗆

cogito1986

  • nowy
  • Wiadomo軼i: 3

#4481 2012-01-03 18:45

Siemanko.Potzrebuje tytu逝 piosenki z odcinka 1417.chodzi mi o piosenke kt鏎a by豉 grana jako pierwsza na pokazie mody Sabiny.Pro軸aaaa



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

karka13111

  • +10
  • superman
  • Wiadomo軼i: 230

#4482 2012-01-03 19:39

dolaczam sie do prosby  :D

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Moniaaaa

  • go嗆

#4483 2012-01-03 20:32

dzi瘯uj bardzo huviretki i werciaXD



Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

drakulq

  • go嗆

#4484 2012-01-04 16:12

ja tez sie dolaczam
zarowno 1 jak i 2 piosenka z pokazu mody

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

duska

  • go嗆

#4485 2012-01-04 16:18

TOXICsoul19 :

K璠zioR :

TOXICsoul19 :

Jak nazywa si piosenka kt鏎a leci w samochodzie Artura kiedy rozmawia z kask rockowy utw鏎 ????? zna kto ????????????????????????????????????
ODCINEK 1409 minuty 24;42 do 25;51

Te jej szukam, ale znale潭 nie moge ;/
G這s ma bardzo podobny do wokalisty z zespo堯w: Simple Plan, Green Day, Stanfour.
Linkin Park lub Limp Bizkitz to raczej nie, albo 3 Doors Down lub Nickelback .

Ludzie pom騜cie !!!

Jak na razie zero odzewu :/ ale dzi瘯i tobie pozna豉m super zesp馧 Stanfour :P
widz ze jeste鄉y gustopodobni :P wymienimy si jakimi piosenkami ???

no wlasnie , co to za piosenka. ludzieee napiszcie miiiii ;dd

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Weronika777777

  • go嗆

#4486 2012-01-04 18:32

szukam melodii z dzisiejszego odcinka kiedy to Kinga przysz豉 do Marysi i powiedzia豉, 瞠 Pawe wie, 瞠 jest ojcem Julki. Melodia lecia豉 jak Kinga wysz豉 z mieszkania Majki.

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Lena3325

  • go嗆

#4487 2012-01-05 12:13

Dodaje link do tej piosenki jak Artur siedzia z Kaska w samochodzie. Moze ktos nam pomoze znalezc.
http://marlena3325.wrzuta.pl/audio/aswz0T4nNxr/piosenka_-_brak_tytulu

Oce wiadomo嗆: 1Tak 0Nie

ciurwa

  • go嗆

#4488 2012-01-05 12:55

ma kto dost瘼 do jakiegokolwiek dzwonka telefonu z serialu?????? przede wszystkim Paw豉????

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+4540

  • morderator
  • Miejscowo嗆: Suomi
  • Wiadomo軼i: 30 512

#4489 2012-01-05 15:00

Lena3325 :

Dodaje link do tej piosenki jak Artur siedzia z Kaska w samochodzie. Moze ktos nam pomoze znalezc.
http://marlena3325.wrzuta.pl/audio/aswz0T4nNxr/piosenka_-_brak_tytulu

St廧hane Huguenin - Knock At My Door
http://huviretki.wrzuta.pl/audio/7WDLmIn6mcv/stephane_huguenin_-_knock_at_my_door


Popieram to i to.
Tego nie czyta, bro Bo瞠!
___________________________________________________________________________
Badasses come in small packages.
Oce wiadomo嗆: 1Tak 0Nie

karka13111

  • +10
  • superman
  • Wiadomo軼i: 230

#4490 2012-01-05 21:43

Jak natkniecie sie gdzIes na utwory instrumentalne z Pierwszej Milosci , to dajcie znac dzieki:D

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Dom!n!ka

  • go嗆

#4491 2012-01-06 22:03

Witam. Poszukuj piosenki z pierwszego wyst瘼u Adama i Mileny na konkursie ta鎍a, oraz piosenki, kt鏎a leciala w tle, gdy Hubert po raz pierwszy zabra Marysi na rajdy, czy co to tam by這
Z g鏎y dzi瘯uj.

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

madziak1994

  • go嗆

#4492 2012-01-07 15:22

Doda豉m ju post na dziale ze zwiastunami, ale widz 瞠 rzadko tam kto zagl康a, wi璚 na wszelki wypadek dodaj te tutaj :) Bardzo mi zale篡 na tej melodii, z g鏎y dzi瘯uj :P

Zna kto jaka to melodia z najnowszego zwiastuna (1420-1424) ?
Podaje link :

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+373

#4493 2012-01-07 17:00

Ostatnio dzia PM dot. zwiastun闚 zosta niejako wznowiony i s dodawane nowe zwiastuny wraz z muzyk w nich wyst瘼uj帷.
A odpowiedzi dot. najnowszego zwiastunu tam nie ma, bo tytu逝 te nie ma = nie wiadomo co to za melodia.

Ostatnio edytowany przez werciaXD (2012-01-07 17:15)


MUZYKA z seriali zawsze dost瘼na na chomiku fredziuniek
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Muzyczka

  • go嗆

#4494 2012-01-07 18:06

Intreresuje mnie muzka z pokazu mody sabiny zna ktos moze tytu造 tych 2 piosenek pozdrawiam

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Karolina1666

  • go嗆

#4495 2012-01-11 16:09

Hej. Szukam wsz璠zie piosenki z 1420 odcinka i nigdzie nie moge jej znale潭. To jest taka wolna piosenka i 酥iewa j kobieta. Je郵i kto wie jak sie nazywa to niech napisze. Plisss.. zale篡 mi. z g鏎y dzi瘯i i pozdro:)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

werciaXD

werciaXD+373

#4496 2012-01-11 19:47

Karolina1666 :

Hej. Szukam wsz璠zie piosenki z 1420 odcinka i nigdzie nie moge jej znale潭. To jest taka wolna piosenka i 酥iewa j kobieta. Je郵i kto wie jak sie nazywa to niech napisze. Plisss.. zale篡 mi. z g鏎y dzi瘯i i pozdro:)

A mo瞠 chocia scena w jakiej wyst徙i豉?


MUZYKA z seriali zawsze dost瘼na na chomiku fredziuniek
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

nastygirl

  • go嗆
Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Donia8

  • go嗆

#4498 2012-01-15 16:21

Chcialam zapytac czy ktos wie jak nazywa sie piosenka ktora leciala jak Anka stala na moscie w nocy i plakala????Z gory dziekuje:)

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie

Konrad7

  • go嗆

#4499 2012-01-16 00:23

Czy kto mo瞠 wie co to za dzwonek, kt鏎y ma na telefonie ustawiony Pawe Krzy瘸nowski?

Oce wiadomo嗆: 1Tak 0Nie

siemaelo

  • go嗆

#4500 2012-01-16 13:43

wie kto jak si nazywa taka nuta, co tam 酥iewali "kiss me, love me" o ile si nie myl, to nuta ta lecia豉 13 stycznia w pi徠kowym odcinku Pierwszej Mi這軼i

Oce wiadomo嗆: 0Tak 0Nie
Nast瘼na strona ►►