Muzyka i piosenki z reklam telewizyjnych

Temat Autor Odpowiedzi Wyświetlenia Ostatnio
MTV - Marilyn Manson

heart shaped glasses bodajże. :)…

loczuś ;P 1 3 020 2007-07-24 17:21
arewblackheart
Lilo i stitch

Dzieki ci bardzo :)…

Siasiek 2 2 599 2007-07-24 15:02
Siasiek
Mentos - śpiewające ptaki

TYtuł i autor pisenki - 2 Unlimited - No Limits…

Chomik 2 6 946 2007-07-24 12:13
EfektAxe
Era - komórka dwustronna z mp3

Piosenka nosi tytuł "Irreplaceable" Piosenka w wykonaniu Beyonce na speedyshare: http://www.speedy…

zuzia 6 10 967 2007-07-24 11:44
Siasiek
San Francisco Jazz Festival

http://www.youtube.com/watch?v=8bDAtcITvwY…

gangsta 0 1 425 2007-07-23 10:41
gangsta
Kropla beskidu -nic nie musisz

prosilbym o tytuł muzy i autora z reklam Kropla beskidu -nic nie musisz…

Noobq 0 2 888 2007-07-23 09:02
Noobq
Perfumy Bi-es

Nie mówisz o tej reklamie? http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=105…

futszak 1 2 913 2007-07-22 21:57
Snapshot
CWS - Say no to dirt

wystarczy wejsc na youtube aby dowiedziec sie ze ta piosenka jest niedostepna dla wszystkich "Its a…

KaczorX86 1 2 195 2007-07-19 19:22
illona
bbc bliss w bbc prime

poszukuje piosenki z reklamy bbc bliss :) z gory dzieki:P…

asia 0 1 551 2007-07-19 14:18
asia
Flora

Już jest temat o tej reklamie. Używaj wyszukiwarki na forum! http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=…

Kaaate 1 1 742 2007-07-18 09:06
Snapshot
Carlo Rossi

Już taki temat był na forum wraz z odpowiedzią! Proszę używać wyszukiwarki…

lola 2 17 154 2007-07-16 23:34
Snapshot
Samsung F300

Jest samego telefonu i jeszcze w Erze. No, ale ta muzyka jest w reklamie samej komórki;)…

Tizarro 5 6 879 2007-07-16 20:54
lola
Gillette Fusion

piosenka robiona na potrzebe reklamy…

Coco 2 4 342 2007-07-15 14:25
lol
Redds

Potem był instrumentalny utwór, też w reklamie Redd's (min. zaprojektuj puszkę). Kto to wykonywał i…

muzyka z reklamy redds 2 9 644 2007-07-14 17:17
Aniaa
Seat Leon

rozchodzi sie o to nagranie ktore jest na samym koncu http://pl.youtube.com/watch?v=Q2dB5UFfQe4…

krzysio85 7 5 060 2007-07-13 17:25
krzys85
Gala

Jamie O'Neal-All by myself Tą piosenkę śpiewa również Celin Dion…

Paulcia 1 1 782 2007-07-13 11:17
azis82
Trust - prezerwatywy z parasolem

dzieki wielkie, jestescie wspaniali:) wiemy :P…

juzius 7 5 281 2007-07-12 23:27
dzollsica
Algida

Było…

lukasz0312 1 3 934 2007-07-12 10:35
Snapshot
Jacobs Kronung

Było http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=773 . Następnym razem użyj wyszukiwarki zanim zapytasz…

mika 1 3 156 2007-07-11 21:25
Snapshot
Tymbark - świeży sok

Użyj wyszukiwarki! Już było…

mika 1 7 357 2007-07-11 21:24
Snapshot
Przeniesiony: Skąd pochodzi ta muzyka? anullkkaa      
CARLSBERG - UFO BUTELKA

Napisałem maila do obsługi Carlsberga i otrzymałem maila ze złą wiadomością: Szanowny Panie, Dzięk…

wgutbier 5 10 541 2007-07-11 14:36
Johnny_8
Nokia n76

Poszukuje muzyki z tej reklamy. Oto link na youtube.....(niestety nie potrafie wkleic tu tego filmik…

Panna M. 0 1 820 2007-07-11 14:04
Panna M.
Ubezpieczenia Złota jesień

zna ktos moze piosenke z reklamy ubezpieczenia dla emerytów 'złota jesień" jest tam taki motyw ze ws…

agatka 0 2 897 2007-07-10 20:25
agatka
Pepsi i The Black Eyed Peas

a ze starej jeszcze reklamy toThe Cloud Room- hey now now:P:D…

ziom 8 15 077 2007-07-10 16:28
fifi
Klub Qvo Vadis z reklamy radiowej

w tym linku nic nie ma…

~Miecio 1 1 824 2007-07-10 12:52
lukasz0312
Tymbark

Nouvelle Vague - Ever Fallen In Love…

ms.smith 1 7 070 2007-07-10 09:54
madzik
Heineken SQUARE z Romario i Zola

Wytrwały jesteś :) Cieszę się, że pomogłem tak zdesperowanemu człowiekowi ;)…

Koniak 3 7 874 2007-07-09 22:07
Snapshot
Bakoma Twist

Już jest taki temat na forum http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=973…

Zenek 1 5 660 2007-07-09 22:04
Snapshot
Arctic

wystarczy kliknąć przycisk pod filmikiem aby zapisać do mp3…

Cherry-chan 3 5 155 2007-07-09 17:50
Cing
Planeta - Masters of hardstyle

siema jak sie nazywa muza z reklamy masters of hardstyles lecącej na planiecie ??? to był Deepack- T…

ony 1 1 708 2007-07-09 14:10
SoYa
Przeniesiony: Muzyka z Radia Z grzeg123      
Przeniesiony: Muzyka z YouTube Noxx      
Era - 10 lat

dzieki wielkie :*…

ju-ju 2 7 520 2007-07-08 18:33
ju-ju
Przeniesiony: walka gołoty i adamka figus      
Pepsi

Lub chodzi o nowszą z Black Eyed Peas http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=870 inncyh nie ma aktua…

lina 2 5 231 2007-07-07 23:41
Snapshot
Mercedes klasy e

wielkie dzięki. ;)…

corleone 2 4 142 2007-07-07 20:34
corleone
Schwarzkopf Taft

Znając życie to muzyka robiona na potrzeby reklamy, ale wielkie dzięki za filmik! :)…

Monika 5 6 909 2007-07-07 14:59
Monika
Sephora

Już jest taki temat na forum! Użyj wyszukiwarki a go znajdziesz!…

paput_misia 1 3 881 2007-07-06 23:34
Snapshot
Coke live festival

Już jest temat o tej reklamie, tylko pod inną (trochę) nazwą http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=…

Siasiek 1 3 982 2007-07-06 22:24
Snapshot
Orange Go - Coldplay

dziekuje... tyle ze nie o to mi chodzi mam problem troche innej natury... uslyszalem ta piosenke i m…

wojnas 5 8 197 2007-07-06 13:05
wojnas
U2 graja w Miami

hehe nie ma ani na google ani na youtube ani na metacafe nawet na torencie szukalem i nie udalo mi…

MacPhisto 2 2 368 2007-07-06 12:52
MacPhisto
Orange - kłębek

w jakiejś reklamie orange jest muzyka coldplay clocks ale nie wiem czy to w tej…

Panna M. 3 5 024 2007-07-06 12:36
wojnas
Przebojowe lato

myslovitz- scenariusz dla moich sąsiadów…

zigoloziom 1 2 012 2007-07-06 12:15
ewa
Plus - siatkarze

To chyba Ennio Morricone - Childhood Memories z soundtracka Once Upon A Time In America (Dawno temu…

tyna 1 5 275 2007-07-05 22:52
Snapshot
Winterfresh z lodu i ognia

Postaram się ^_^…

Cherry-chan 4 5 389 2007-07-04 22:39
Cherry-chan
Winterfresh

Jakby to wam coś pomogło, to macie tu tę reklamę ^_^: http://www.youtube.com/watch?v=J2uGllIsHNA…

dorma35 13 4 463 2007-07-04 21:11
Cherry-chan
Przeniesiony: CSI na AXN dezerter      
Eurobank

Dajcie linka gdzie mozna sciagnac tą piosenke proszę.....nigdzie jej nie ma :( zgóry dziekuje…

rrr 12 8 475 2007-07-03 14:28
MP3
Algida lody Carte d'Or

Najpierw używaj wyszukiwarki! http://forum.rypka.pl/viewtopic.php?id=526…

Luk.t 1 7 532 2007-07-02 12:17
Snapshot