UWAGA!
Minęło 553 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Naruto

lelo

  • gość

#1 2007-07-11 14:54

Czesc mam prosbe. Otoz poszukuje pewnej muzyczki z bajki naruto a jest to muzyka ktora zawsze leci gdy w tej bajce jest jakis "wzruszajacy" moment np. gdy haku opowiada swoja historie naruto przed smiercia i tak samo gdy umiera. czekam na pomoc



Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

lukasz0312

lukasz0312+9

  • pomagacz
  • Wiadomości: 133
  • Serwis

#2 2007-07-12 10:11

Szukalem i znalazlem. NIe wiem o który kawałek ci chodzi bo nie ogladam Naruto, ale ty mozesz sobie wybrac. Troche tego jest.

SOUNDTRACK 1
ROCKS Hound Dog
I Said I’m Naruto
Nine Tail Demon Fox
Morning
Naruto’s Daily Life
Nervous
The Raising Fighting Spirit
Sadness and Sorrow
Loneliness
Sakura’s Theme
Kakashi’s Theme
Sexiness
Go Go Naruto!
Evening
Glued State
Need To Be Strong
Bad Situation
Strong And Strike
Turn Over
Victory
Naruto Main
Wind

SOUNDTRACK 2
Haruka Kanata
Daylight of Konoha
Confrontment
Evil
Sasuke’s Theme
Survival Examination
Afternoon of Konoha
Fooling Mode
Konohamaru’s Theme
It’s The Training!
Gai’s Theme
Hinata vs Neji
Orochimaru’s Theme
Avenger
Orochimaru Fight
Raikiri
Sasuke’s Destiny
Alone
Harmonia

SOUNDTRACK 3
Beautiful Green Wild Beast
Sakura Season
Fake
A Crisis After Another
Rock Lee’s Theme
Dance
Ultimate Secrets
I’ll do it right!
Oh! Student and Teach Affection
Avenger
Heavy Violence
Sarutobi
Hokage
Grief and Sorrow
Jiraiya’s Theme
Ripple
Swaying Necklace
Bunta
Tea Country
Sneaking Nightmare


Musique c'est ma amour!!!
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

lelo

  • gość

#3 2007-07-12 12:54

wielkie dzieki moze uda mi sie znalezc odpowiadajacy mi soundtrack:P



Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

darunia113

  • gość

#4 2007-07-25 16:17

ta muzyka gdy dzieje sie cos smutnego jeśli chodzi ci o to to masz tytuł akeboshi-sadness and sarrow

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wroar

  • +4
  • użytkownik
  • Wiadomości: 44

#5 2007-08-09 23:32

są dwa kawałki gdy dzieje się coś smutnego Toshiro Masuda - "Grief and Sorrow" i "Sadness And Sorrow"
czy mógł by ktoś podać linki gdzie można to ściągnąć za darmo ja szukałem na stronach które sam znam ale nie znalazłem ich:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

wroar

  • +4
  • użytkownik
  • Wiadomości: 44

#7 2007-08-10 12:07

szukałem przez google ale tylko na rosyjskich stronach (chociaż z rosyjskiego nie znam żadnego słówka:P)

dzięki;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Paboleo

  • gość

#8 2007-08-14 09:59

słuchajcie mam prośbę- potrzebuje link żeby "Sadness and Sorrow" odpalić na stronie internetowej. Próbowałem tych tutaj podanych ale jakoś mi nie działają. Podziel sie linkiem xD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#9 2007-08-14 18:52

Linki działają, chyba że mam za dobrego kompa ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Haku Wierny do końca

  • gość

#10 2007-08-26 21:37

:(
To napawa mnie smutkiem
Melodia tak smutna,a jednak piękna.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Genin

  • gość

#11 2007-08-27 08:18

Mógłbyś podać linki do tych
SOUNDTRACKÓW :P?
Śviągam se na mp 4 całe naruto xD

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ppx

  • gość

#12 2008-01-08 17:24

ww.narutofan.com ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Andzia2906

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#13 2008-03-27 12:17

Po prostu wpiszcie na wrzucie Toshiro Masuda Haku's Theme:P

A jeśli ktoś szuka reszty to niech wejdzie na wwwnaruto.wbijam.pl
Prywatnie mój ulubione openingi to Nobodyknows-Heroes Come Back, Distance - LONG SHOT PARTY,  GO!!! Flow i
Turning Sadness Into Kindness - Little by Little    SĄ NAPRAWDĘ SUPER POLECAM!
A endingi Shooting Star - Home Made Kazoku, Ima Made Nando Mo-Mass Missile  NAPRAWDĘ POLECAM!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sonia6b

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#14 2008-05-08 18:16

Co mam zrobić, żeby je odsłuchać? Nie wiem... Pomóżcie mi.:|

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

scott

  • gość

#15 2008-05-18 17:52

Potrzebuje pomocy!!!!JAk sie nazywa melodia z naruto shippuudena a dokladnie z odcinka 47 kiedy to Sai po raz pierwszy spotyka się z Sasuke?
To bardzo wazne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kk939

  • użytkownik
  • Wiadomości: 15

#16 2008-10-27 16:34

Takanashi Yasuharu-Shitsui
trzeba przewinąłć do 00:39 ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Guśkaaa

  • gość

#17 2008-12-17 22:44

hejka :)mam pytanko czy wie ktoś co to za nutka która jest pod koniec Naruto 154 odcinka kiedy to zamykają Ranmaru w tej stodole????ona sie przewija jeszcze przez niektóre inne odcinki była bym strasznie wdzięczna za jakieś  namiary z góry wielkie dzięki :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Radziej

  • gość

#18 2009-04-03 21:20

witam mam to samo pytanie ale nie ta smuta tylko jak się rozpoczyna  na początku

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Szymonides

  • nowy
  • Wiadomości: 5

#20 2009-08-23 20:23

Witam, jezeli chodzi o Naruto - to mi chodzi o bardziej dojrzala wersje a m.in Naruto Shippuuden :P Wiec, tak, od 113 odcinka kiedy Sasuke zabija Orochimaru, do zapowiedzi (zwiastunu/preview)nastepnego odcinka zamiast starej muzyki, dodali nowa na czesc postania organizacji HEBI/TAKA i mam problem z odnalezieniem jej oryginalnego tytulu.Wiec jezeli ktos mi pomoze i zna strony na ktorych szybko to znalesc, to bylbym dozgodnie wdzieczny o pomoc.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►