UWAGA!
Minęło 890 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Usta usta

MIKEY

  • gość

#301 2010-10-24 01:31

Tak to jest ta piosenka, super. Od tygodnia słuchałem z napisów z vod ;-)
Najlepiej wydane 2 zeta w ostatnim czasie. Dzieki



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

cineq

  • gość

#302 2010-10-25 14:54

Hej.. Ja też mam pytanie odnośnie jednej piosenki.. Leci ona w 7 odcinku 2 sezonu na samym koncu az po same napisy zaczyna sie jak Pioterk wychodzi od Izki.. Strasznie fajna nuta jak ktoś zna to pomocy a nei powinno byc problemu ze zrobiona na potrzebe serialu bo jest dluga a po za tym oni tego nei robią:)http://vod.onet.pl/usta-usta,usta-usta,2998,2,6609,odcinek.html

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

cineq

  • gość

#303 2010-10-25 14:57

Aaaa juz widze:) nie wiedzialem ze tu tyle stron sorki to moj pierwszy raz:) wiec super jest i moja piosenka pozdro:)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mno

  • gość

#304 2010-10-25 16:16

a ja tez jeszcze poszukuję tej włoskiej piosenki, z odcinka 7!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mno

  • gość

#305 2010-10-26 23:04

Witam ponownie!oglądalam dzis odcinek 9, co bedzie lecial w przyszlym tygodniu,i znowu jest tak włoska piosenka!proszę czy ktoś zna tytuł?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Młoda

  • gość

#306 2010-10-30 16:25

Hej wszystkim! A ja poszukuję kawałka z 9 odcinka 2 serii - na samym końcu razem z napisami. Fragmenty tekstu to "After all the sacrifice we made" albo "I never thought that I was chasing rainbows" nigdzie tego nie ma.. pomóżcie!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mala91

  • gość

#307 2010-11-01 08:19

Ta piosenka z odcinka 7 gdy Piotrek wychodzi od Izki to Michael Weston - Nothing is too easy

[wrzuta]http://teszub.wrzuta.pl/audio/9MkZata4gsx/michael_weston_-_nothing_is_too_easy[/wrzuta]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

BrainWaves

  • użytkownik
  • Wiadomości: 28

#308 2010-11-01 16:34

Młoda, może to:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

filo

  • gość

#309 2010-11-01 22:04

Ja też poszukuję tytułu piosenki, który przewija się bardzo często w odcinkach, jest to typowa solówka na gitarze + perkusja. Ostatni raz słyszana w 5 odcinku 2 sezonu od 29:05 do 29:25 .

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

aaaa

  • gość

#310 2010-11-02 22:32

Wiecie jak nazywa się piosenka z 10 odcinka 2 sezonu, zaczyna się jak Piotrek z Izą żegnają się na lotnisku i trwa do końca napisów.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

muzomanka

  • gość

#311 2010-11-03 13:59

Wiecie jak nazywa się piosenka z 10 odcinka 2 sezonu, zaczyna się jak Piotrek z Izą żegnają się na lotnisku i trwa do końca napisów.   

dokladnie, prosze o tytul tej samej piosenki. jest genialna !

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

magii

  • gość

#312 2010-11-03 15:12

to jest chyba kim wilde i won't change the way that i feel ale nie moge znalesc tej piosenki do sciagniecia:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

usta

  • gość

#313 2010-11-03 15:22

to napewno nie to co podales... poniewaz nie ma tam zadnego takiego textu :) jaki jest w tej piosence na koncu odcinka 10.

hold on nothing's gonna change the way i feel.. did you know how much i miss you

nie mam pojecia co to takiego, szukam i szukam i nic... ale licze na was, moze wam sie uda :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

b4rt3k

  • gość

#314 2010-11-03 15:33

Kurcze, jakby się komuś udało znaleźć to z końca 23 odcinka ( 10 odcinka 2. serii ) bo szukam i nie mogę znaleźć..

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

czarna444

czarna444+99

#315 2010-11-03 17:01

usta :

to napewno nie to co podales... poniewaz nie ma tam zadnego takiego textu :) jaki jest w tej piosence na koncu odcinka 10.

hold on nothing's gonna change the way i feel.. did you know how much i miss you

nie mam pojecia co to takiego, szukam i szukam i nic... ale licze na was, moze wam sie uda :)

końcówka 10 odcinka to Phil Buckle - Hold on
do odsłuchania/pobrania [url=http://[treści naruszające prawa autorskie]/?page=279589]TUTAJ[/url] hasło 1234


Wszystkie utwory z KSD, Top Model, PM, Hotel 52, Szpilki na Giewoncie, Prosto w serce, Brzyduli i niektórych trudnodostępnych REKLAM są do pobrania
w chomiku Czarna444

Jeśli pomogłam --> + ;)
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

aaaa

  • gość

#316 2010-11-03 18:20

Czarna jesteś WIELKA!!;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

angela1234323

  • gość

#317 2010-11-03 18:59

[wrzuta]http://w862.wrzuta.pl/audio/59u2k5iB1If/phil_buckle_-_hold_on[/wrzuta]
link piosenki usta usta odcinek 10 iza na lotnisku

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gośśś

  • gość

#318 2010-11-03 19:01

Też szukałam tej piosenki i nie mogłam znaleźć. Dzięki wielkie! :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Młoda

  • gość

#319 2010-11-03 22:20

A z 9??? To niestety nie ten link powyżej :(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Path

  • gość

#320 2010-11-04 16:27

Hold On ! szukałam i nie mogłam znaleźć. dzięki! JARAM SIĘĘĘĘ ! < se x > ;d

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►