UWAGA!
Minęło 1953 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Klub Szalonych Dziewic

Asiuuulaaaa

  • gość

#381 2010-05-05 08:38

Kurczę...tak sobie czytam te wasze wypowiedzi i szukam jednej piosenki...wiem ze leciala we wczorajszym odcinku...taka wolna,zmysłowa,śpiewa facet bardzo delikatnie...wyłapałam tylko słowa..."he was..."o i le dobrze...podejrzewam ze to wlasnie jest piosenka kiedy Aśka wchodzi z tym swoim do mieszkania...ale nie pamietam dokładnie.moze ktos ma tą piosenkę?i najważniejsze!słowa do niej!!! i prosze jeszcze słowa do You and your ego!nigdzie nie moge znależć.Phantom bez problemu jest na tekstowo.pl.
dziękuje za pomoc i co złego to nie ja!:D



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Truskawa;D

  • gość

#382 2010-05-05 11:19

hej wszystkim:) proszę Was pomóżcie mi znaleźć ten motyw w 8 odcinku jak Dawid i Magda sprzątają po imprezie i zaczyna sie "akcja":D Dla ułatwienia podam link zebyście mogli zobaczyć o co mi chodzi;) 

!    ta nutka zaczyna się od 4:15 :D może ktoś ma i podzieli się ze mną. Będe wdzięczna :) Pozdrawiam;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mi

  • gość

#383 2010-05-05 11:24

ja najbardziej poszukuje piosenki Michał Ostrowski "I'm out of here", jest w kilku odcinkach, magiczny męski głos, spokojna,az ciary przechodzą jak to slysze, w 10 odc w momencie jak Marek dzwoni do Joasi sprzed restauracji, boska piosenka, ale nie moge jej znaleźc, jak ktoś bedzie madrzejszy ode mnie :) to poprosze namiary skąd mozna ja poprac albo wysłuchac chociaż.



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Madzia569

  • gość

#384 2010-05-05 12:02

You bring sweet desperation
Face lined by all you've taken
Look at the fool you've made me
Why do you love so recklessly?

Cut me alive, apart, and aching (?)
All of your gods get all forsaken
Why do you love so recklessly?
How can you wound so easily?

Lie to yourself, down your knees
Are you ready, forgiveness, cause that's what we need
I'm only alive when I can believe
So lie to yourself, but don't lie to me
Don't lie to me

Cool light in haven (?) places
Colors my face a stranger
Why did I love so carelessly?
Why did I love so carelessly?

Lie to yourself, down your knees
Are you ready, forgiveness, cause that's what we need
I'm only alive when I can believe
So lie to yourself, but don't lie to me

This is the start of your consolation
Behind your eyes there's another waiting
Down in the drug of your skin while you're breaking (?)
Beyond the brutal comes another leader (?)

Lie to yourself, down your knees
Are you ready, forgiveness, cause that's what we need
I'm only alive when I can believe
So lie to yourself, but don't lie to me

Lie to yourself, down your knees
Are you ready, forgiveness, cause that's what I need
I'm only alive when I can believe
So lie to yourself, but don't lie to me
Don't lie to me
But don't lie to me
But don't lie to me

moglby ktos przetlumaczyc? proszeee;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jola_ola

  • gość

#385 2010-05-05 15:08

A moze ktos wie co to za piosenka leciala w 9 odcinku zaczyna sie w tle jak magda zaklada pańczoche w biórze i spotyka dawida. Na poczatku odcinka ok 10 minuta Z góry dziekuje :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

daga333

  • gość

#386 2010-05-05 16:46

Gresby Nash - Total Fantasy to jest nutka z poczatku serialu,na wrzucie do pobrania:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Asiuuuuulaaa

  • gość

#387 2010-05-05 18:46

Juz wiem!Ganga! o to mi chodzilo!potrzebuje jednak slowa do tego i do you and your ego!nigdzie nie ma...maktos?prosze..:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

bleeez

  • gość

#388 2010-05-05 18:51

Poszukuję piosenki z odcinka,w którym Karolina poroniła leżała wtedy u Darii w domu na łóżku w sypialni ;d;d

Dziewczyna śpiewała tą piosenkę;p Jeśli ktoś już oglądał 10 odc to leciała też ta piosenka gdy Karolina jechała do szpitala

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

gckcgjc

  • gość

#389 2010-05-05 19:56

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :

a ktos zna kawalek z dzisiajszego odcinka, gdy jan z beata sa w klubie, podczas pokazu tanecznego/bodypaintingu ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jaki

  • gość

#390 2010-05-05 20:49

wiecie może jak nazywa się piosenka z odcinka 10 kiedy Joanna i Marek rozmawiaja ze soba ok. 35:28 ?!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Intears

  • gość

#391 2010-05-05 20:51

a mnie interesowała by piosenka która pojawiła się gdy Magda czytała gazetę w swoim domu a w tym czasie Jan zabawiał się z Beatą  ? :]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ind

  • gość

#392 2010-05-05 21:12

ludzie jest mi ktoś w stanie pomoć z tą piosenkę WELCOME TO THE PARTY ? bo nigdzie jej nie ma ; ooo !

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kama12345678910

  • gość

#393 2010-05-06 17:13

kurde szukam i szukam i niegdzie nie moge znależć tekstu i tlumaczenia do andrew powell & samuel stockton - you and your ego może wy macie ? ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

sara1305

  • gość

#394 2010-05-06 21:52

ind :

ludzie jest mi ktoś w stanie pomoć z tą piosenkę WELCOME TO THE PARTY ? bo nigdzie jej nie ma ; ooo !

dołączam się do prośby !

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

misia09

  • gość

#395 2010-05-07 10:53

Truskawa;D :

hej wszystkim:) proszę Was pomóżcie mi znaleźć ten motyw w 8 odcinku jak Dawid i Magda sprzątają po imprezie i zaczyna sie "akcja":D Dla ułatwienia podam link zebyście mogli zobaczyć o co mi chodzi;) 

!    ta nutka zaczyna się od 4:15 :D może ktoś ma i podzieli się ze mną. Będe wdzięczna :) Pozdrawiam;)

A ja poszukuje pisenki gdziesz 0.55 min . POdajcie mi jak znaie pliss :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

TYTUS

  • gość

#396 2010-05-07 20:56

poszukuje piosenki z 10 odcinka gdy Karolina jedzie do szpitala leciała w tle wtedy!!!!

BARDZO PROSZE O PODANIE TYTUŁU JEŚLI KTOŚ ZNA!!!!;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kamylkaa

  • gość

#397 2010-05-07 21:36

sara1305 :

ind :

ludzie jest mi ktoś w stanie pomoć z tą piosenkę WELCOME TO THE PARTY ? bo nigdzie jej nie ma ; ooo !

dołączam się do prośby !

podbijam!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

monia9299

  • gość

#398 2010-05-07 22:08

sluchajcie a macie moze piosenke byla w 4 odcinku jak dziewczyny byly na parkingu, ktos tu o nich wspominal i ani slychu ani widu..

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

justin

  • gość

#399 2010-05-08 13:33

jesteście boscy xxx

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Olga

  • gość

#400 2010-05-09 16:38

Josh Powell & Fraser Smith & Kate Smith - Phantom  to chyba ta

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►