♫ Kuchenne rewolucje

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#81 2010-11-28 19:54

ow :

Koniecznie potrzebuję piosenki z serii 2 odcinka 12, ok 7:45!! Czy ktoś coś wie?:-)
http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,2,7243,odcinek.html

Ale tak bardziej 7:15 czy 8:00? Bo od 7:45 nie leci nic.


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."


Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maja

  • gość

#82 2010-11-29 00:47

Hej!

Poszukuję piosenki, która leci w 3 odcinku (1 sezon), w 24:20 minucie.

Starałam się odnaleźć po fragmentach tekstu, ale nieskutecznie :( Pomocy!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maja

  • gość

#83 2010-11-29 00:48

Aaa... zapomniałabym. Tutaj link do w/w odcinka: http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,1,3934,odcinek.html



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#84 2010-11-29 11:06

maja :

Aaa... zapomniałabym. Tutaj link do w/w odcinka: http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,1,3934,odcinek.html

K-Maro - Femme Like You


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ow

  • gość

#85 2010-11-29 17:06

huviretki :

ow :

Koniecznie potrzebuję piosenki z serii 2 odcinka 12, ok 7:45!! Czy ktoś coś wie?:-)
http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,2,7243,odcinek.html

Ale tak bardziej 7:15 czy 8:00? Bo od 7:45 nie leci nic.

Bardziej 7:15- mój błąd! Wiesz coś może?:-)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#86 2010-11-29 17:29

ow :

huviretki :

ow :

Koniecznie potrzebuję piosenki z serii 2 odcinka 12, ok 7:45!! Czy ktoś coś wie?:-)
http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,2,7243,odcinek.html

Ale tak bardziej 7:15 czy 8:00? Bo od 7:45 nie leci nic.

Bardziej 7:15- mój błąd! Wiesz coś może?:-)

Na razie nic, ale posłucham i poszukam jeszcze.


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

maja

  • gość

#87 2010-11-30 19:31

stokrotne dzięki, huviretki! jesteś super :)))

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#88 2010-11-30 20:30

maja :

stokrotne dzięki, huviretki! jesteś super :)))

Heh, dzięki. :) Dużo fajnej muzyki było w tym odcinku. :)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

goof

  • gość

#89 2010-12-02 22:53

Witam
Zna może ktoś tę piosenkę w 24 minucie 35 sekundzie.
link http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,1,3934,odcinek.html
Z góry dzięki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Papier

Papier+152

  • nadworny tester
  • Miejscowość: Konin/Poznań
  • Wiadomości: 608

#90 2010-12-02 23:25

goof :

Witam
Zna może ktoś tę piosenkę w 24 minucie 35 sekundzie.
link http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,1,3934,odcinek.html
Z góry dzięki

Odpowiedź o dziwo już była:

huviretki :

maja :

Aaa... zapomniałabym. Tutaj link do w/w odcinka: http://vod.onet.pl/kuchenne-rewolucje,kuchenne-rewolucje,3554,1,3934,odcinek.html

K-Maro - Femme Like You

:)


http://i51.tinypic.com/711z05.png
Prawda jest tańsza od fikcji...

Wojna to pokój. Wolność to niewola. Ignorancja to siła. - George Orwell - 1984
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kylie:)

  • gość

#91 2010-12-10 16:44

mam prośbę, wie ktoś co to za nutka w 12 odcinku "kuchennych" , która zaczyna się od 9:50 ? szukam tego kawałka już od dawna bo leci też na tvn meteo ale tu po raz pierwszy pojawia się ze słowami, może komuś sie kojarzy jakiś tytuł? byłabym wdzięczna:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kylie:)

  • gość

#92 2010-12-10 16:46

i jeszcze też z 12. odcinka minuta 5:10, taki kawałek czilloutowy, bardzo fajny tylko nie wiem co to jest;]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

poldeks

  • gość

#93 2010-12-13 01:08

najnowszy 14. odcinek, 35:38, proooosze o tytuł ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

...

  • gość

#94 2011-01-12 13:34

szukam piosenki z trzeciego odcinka drugiego sezonu "Racibórz"  Leci zaraz na początku odcinka po czołówce. Męski wokal ;)

prosze o pomoc

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Maciej

  • gość

#95 2011-02-01 22:21

Witam. Wie ktos moze co za piosenka leci w 14 odcinku 2 sezonu kuchennych rewolucji w 10:30 minucie ? leci to tak mniej wiecej the trees, the grass is green, skies are blue, ale za cholere nie moge tego nigdzie znalezc szukajac po lyrics. Jesli ktos to zna to blagam, dajcie tytul :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#96 2011-02-01 22:56

Maciej :

Witam. Wie ktos moze co za piosenka leci w 14 odcinku 2 sezonu kuchennych rewolucji w 10:30 minucie ? leci to tak mniej wiecej the trees, the grass is green, skies are blue, ale za cholere nie moge tego nigdzie znalezc szukajac po lyrics. Jesli ktos to zna to blagam, dajcie tytul :)

Ja słyszę na początku "Birds are in the trees", a na końcu "skies are blue today", ale w poszukiwaniu to niewiele pomaga.:/


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3815

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 25 038

#97 2011-02-06 15:10

Udało się ją namierzyć, jest też w zapowiedzi "Rozmów w toku" na wiosnę 2011:

Barrie Gledden & Kes Loy & Richard Kimmings - The Optimist

[wrzuta]http://huviretki.wrzuta.pl/audio/9RksvZ3bEHt/barrie_gledden_kes_loy_richard_kimmings_-_the_optimist[/wrzuta]

Ostatnio edytowany przez huviretki (2011-02-06 15:16)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Maciej

  • gość

#98 2011-02-14 20:12

dzieki wielkie ! :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Adam009

  • gość

#99 2011-02-22 23:34

Witam. potrzebuje piosenki Sezon 2 odcinek 8 zaczyna sie od 4.40  BARDZO PROSZE O TYTUŁ :(((

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

fggfg

  • gość

#100 2011-03-06 12:25

Szukam piosenki z odcinka w Pszczynie. to taka francuska piosenka leciala podczas kolacji

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►