UWAGA!
Minęło 2088 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ KSW 14

tomekm

  • gość

#1 2010-09-19 01:27

Szukam piosenki z jaka ten holender wchodzil na ring. Jakis trance/techno



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kaz

  • gość

#2 2010-09-19 02:08

Swedish House Mafia - One

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

tomekm

  • gość

#3 2010-09-19 09:40

Podziekowal



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Lan

  • gość

#4 2010-09-19 10:39

A wie ktoś może co to był za kawałek jak wchodził Daniel Dowda "Kociao"?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

exty

  • gość

#5 2010-09-19 11:00

wlasnie tez szukam piosenki przy ktorej wchodzil Dowda na XIV KSW

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dowda

  • gość

#6 2010-09-19 11:39

Kociao wyszedl do Jurasa i Korasa - Wojna o pokoj

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ketchup14

  • gość

#7 2010-09-19 12:13

Witam szukam piosenki z wejscia Borysa Mankowskiego i Przemka Salety

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Jogurta

  • gość

#8 2010-09-19 12:22

Witam. Szukam piosenki z wejścia Butterbean'a. Nie chodzi o alabame tylko jeszcze wcześniejszą.

Chodzi mi o oryginalny tytuł tego:

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

exty

  • gość

#9 2010-09-19 12:36

dzieki wielkie:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Anonim

  • gość

#10 2010-09-19 12:56

mam pytanko jak sie nazywa ta niemiecka piosenka co wchodził Polak "du das nicht" cos takiego

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

etge

  • gość

#11 2010-09-19 13:14

piosenka to Rammstein Du Hast

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mateoo

  • gość

#12 2010-09-19 13:18

rammstein du hast

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Anonim

  • gość

#13 2010-09-19 13:19

Wielkie Wielkie Dzięki :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Grix

Grix

  • użytkownik
  • Wiadomości: 29

#14 2010-09-19 13:24

Może ktoś dać całą track liste z KSW 14, a po za tym jest jakiś hymn

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kensiu

  • gość

#15 2010-09-19 14:16

Nadal nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie, a admin wrzucił mój temat do kosza... Nie jestem jakimś forumowiczem, ale to niefajnie z Pana strony. A chodzi mi o piosenkę przy której wchodził Jan Błachowicz - rockowa.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mateoo

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#16 2010-09-19 14:36

Niko Puhakka : Swedish House Mafia - One i Condemned 84 - Face the Aggression
Artur Sowiński: Ocean - Dzień Dobry
Błachowicza: Rob Zombie : Enter Sandman
Borys Mańkiewicz - Balcar - Nigdy nie ulegne
Saleta: Rich Boy - Get To Poppin
Butterbean The Bloody Beetroots ft The Cool Kids - Awesome oraz LYNYRD SKYNYRD - Sweet Home Alabama
Daniel Dowda: Wojna o pokój - Pokój z widokiem na wojnę

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

ksw

  • gość

#17 2010-09-19 15:15

Wie ktos moze co to za muza? Była puszczona na samym poczatku gali podczas przedstawiania zawodnikow.

[wrzuta]http://w901.wrzuta.pl/audio/5WjDwLZHAGJ/co_to_za_muzyka[/wrzuta]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kensiu

  • gość

#18 2010-09-19 15:30

Ciężko znaleść Rob Zombie - Enter Sandman w czystej wersji ale ten sam utwór  Metallica - Enter Sandman jest w pełni dostępna ;) Dziękuje za pomoc :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

KSW !

  • gość

#19 2010-09-19 15:57

szukam muzyki z rozpoczęcia KSW 14 (sama melodia)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Michu

  • gość

#20 2010-09-19 16:01

Wie ktos moze jaki utwor towarzyszył wejsciu tego rudego szkota Paula Reeda?Z gory dziekuje za odpowiedz

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►