UWAGA!
Minęło 1253 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Kac Vegas w Bangkoku / The Hangover Part II

Skrzypce na samym początk

  • gość

#41 2011-06-24 22:12

Wie ktoś co to za muzyka na tych skrzypcach, bardzo dramatyczna przez parę sekund grała na samym początku.



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

dziamusia

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#42 2011-06-25 23:45

Jaki to kawałek, gdy ekipa wchodzi do baru z striptizem po medytacji sadziłam że to Dazling ale nie :(? HELP

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

boska

  • gość

#43 2011-06-26 00:02

Danzig - Black Hell ??? haha xDD no ten glos to mi glosu laski nie przypomina;p i bardziej mi sie z westernem kojarzy niz z zadziornym rapem;p



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

malina95

malina95+31

  • vip
  • Wiadomości: 211

#44 2011-06-26 00:30

dziamusia :

Jaki to kawałek, gdy ekipa wchodzi do baru z striptizem po medytacji sadziłam że to Dazling ale nie :(? HELP

Deadmau5 - Sofi Needs A Ladder


'Anioł nigdy nie upada. Diabeł upada tak nisko, że nigdy się nie podniesie. Człowiek upada i powstaje.'

Fiodor Dostojewski
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

boska

  • gość

#45 2011-06-26 14:48

okejj już wiem co to za piosenk byla.. to druga czesc   Monster - Kanye West Feat. Jay-Z, Nicki Minaj, Rick Ross and Bon Iver  ;))

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Hiacynt

  • gość

#46 2011-06-28 19:37

a wie ktoś może jaki utwór grał na wiolonczeli Teddy?? ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Hiacynt

  • gość

#47 2011-06-28 19:40

ok juz wiemm;p

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

KozaxD

  • gość

#48 2011-07-18 21:50

haha :D jednak ta strona jest zaje.... :D poszukuje ciągle takiej jednej muzy -.- tez z kac vegas :D dokladnie moze znalesc kawalek na stronie http://multikino.pl/pl/filmy/kac-vegas-w-bangkoku/
Mam nadzieje ze ja kiedys znajde :P (jak ktos znajdzie niech mi wysle link z nia na gg 11266825 ) z góry dzieki
PS;  Dzieki  za muzyke z T-Mobile :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3365

  • morderator
  • Wiadomości: 10 123

#49 2011-07-18 22:54

KozaxD :

haha :D jednak ta strona jest zaje.... :D poszukuje ciągle takiej jednej muzy -.- tez z kac vegas :D dokladnie moze znalesc kawalek na stronie http://multikino.pl/pl/filmy/kac-vegas-w-bangkoku/
Mam nadzieje ze ja kiedys znajde :P (jak ktos znajdzie niech mi wysle link z nia na gg 11266825 ) z góry dzieki
PS;  Dzieki  za muzyke z T-Mobile :D

Po pierwsze primo, o muzykę ze zwiastunów pytamy tu:
http://muzykazreklam.pl/f19.html
Po drugie primo, skoro chciało Ci się zadać pytanie na forum,
to może niech Ci się zechce zajrzeć, czy ktoś odpowiedział. ;)
A po trzecie primo, kawałek którego szukasz to:
Jay-Z - Reminder
Pozdrawiam.


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

KozaxD

  • gość

#50 2011-07-19 22:19

Ok :D Dzieki za All Primo ;]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3365

  • morderator
  • Wiadomości: 10 123

#51 2011-07-19 22:27

;)


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

milosnik_Kac_Vegas

  • gość

#52 2011-08-04 11:02

nie znam tytulu piosenki co samir daje im uzaka i co alan nią strzelał

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

micky_mouse

micky_mouse

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#53 2011-08-07 23:31

mam pytanie, a zna ktos utwor ktory jest grany przez brata panny mlodej na prawdopodobnie wilolonczeli jak jest to spotkanie rodzinne??!! bardzo bym je chciala miec!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

huviretki

huviretki+3807

  • morderator
  • Miejscowość: Suomi
  • Wiadomości: 24 991

#54 2011-08-08 07:40

micky_mouse :

mam pytanie, a zna ktos utwor ktory jest grany przez brata panny mlodej na prawdopodobnie wilolonczeli jak jest to spotkanie rodzinne??!! bardzo bym je chciala miec!!

A Papier przypadkiem nie udzielił już odpowiedzi na stronie 2. tego wątku?? :)


Popieram to i to.
Tego nie czytać, broń Boże!
___________________________________________________________________________
"Badasses come in small packages."
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Anonim

  • gość

#55 2011-08-15 17:20

livi90 :

Hej. A zna ktoś piosenkę, która leci jak oni idą na lotnisku??

to Kanye West - Stronger ;D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Marta199221

  • gość

#56 2011-08-17 19:05

Jak sie nazywa ta piosenka co leci na koncu jak sa juz napisy?Prosze o pomoc!!!!

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

malina95

malina95+31

  • vip
  • Wiadomości: 211

#57 2011-08-17 19:48

Marta199221 :

Jak sie nazywa ta piosenka co leci na koncu jak sa juz napisy?Prosze o pomoc!!!!

Flo Rida - Turn Around (5, 4, 3, 2, 1)


'Anioł nigdy nie upada. Diabeł upada tak nisko, że nigdy się nie podniesie. Człowiek upada i powstaje.'

Fiodor Dostojewski
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

bobtop

  • gość

#58 2011-09-08 19:00

Jak nazywa sie piosenka spiewa ja zespol tajlandczykow na slubie po sam koniec

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

hangover

  • gość

#59 2011-10-25 21:15

Podajcie tytul piosenki ktora leci pod koniec filmu, jak ogladaja zdjecia ;) i nie jest to florida - turn around

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Kepa

  • gość

#60 2011-11-27 17:38

Cześć, mam pytanie...szukam pewnej piosenki, zaczyna się ona około 30 minuty.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►