UWAGA!
Minęło 3267 dni od ostatniej odpowiedzi w tym temacie. Może być już ciut przeterminowany ;)

♫ Muzyka z reklam X ?

  • Strona:
  • 1

Pijanista

  • gość

#1 2007-12-28 16:43

Witam wszystkich i zaraz prosze o Pomoc strasznie mi sie podoba muyzka z jednej reklamy nie wiem z jakiej to rekalmy opis( siedzi taka koobitka na kanapie i słucha muzyki, pełna relaksu itd) muzyka grana jest przez orkistre zamieszczam fragment tego utworu http://www.speedyshare.com/226566693.html Prosze o pomoc moje GG 9043697 .... Pozdrawiam



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

~~Vaster~~

~~Vaster~~+1

  • użytkownik
  • Wiadomości: 46
  • Serwis

#2 2007-12-28 18:09

Wystarczy że zrobisz jeden temat a nie 2!!http://muzykazreklam.pl/viewtopic.php?id=2997

Ostatnio edytowany przez ~~Vaster~~ (2007-12-28 18:09)


Ala ma kota a sierotka ma Rysia
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pijanista

  • gość

#3 2007-12-28 19:12

Nie chcacy klikłem dwa razy na wyślij ! a ty wystaczy że odpowiesz na pytanie a nie zwracasz komuś uwage !!



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Snapshot

Snapshot+282

#4 2007-12-28 19:15

Ok, już usunięty duplikat. Nic się nie stało :P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pijanista

  • gość

#5 2007-12-28 19:32

spox dzięki się zachowują ludzie z klassą..... wracamy do tematu ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pijanista

  • gość

#6 2007-12-28 23:48

Ten utwór jest z reklamy (chyba) Karmi taka babka siedzi na kanapie słucha muzyki przez słuchawki i pije sobie karmi i ta kobitka ogląda tv i widac jak pary tancza walca czy coś w tym stly i własnie leci ta muzyczka
chodzi o tą muzyke z tej reklamy http://www.epr.pl/multimedia.php?cat=&id=7207&com=36&itemcat=2&filename=156 proszę o pomoc !!!

Ostatnio edytowany przez Snapshot (2007-12-29 00:16)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

~~Vaster~~

~~Vaster~~+1

  • użytkownik
  • Wiadomości: 46
  • Serwis

#7 2007-12-29 20:29

moze to Dreamcatcher - Seventh heaven


Ala ma kota a sierotka ma Rysia
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pijanista

  • gość

#8 2007-12-29 22:16

nie, nie słuchałem tego to nie jest to to jest jakis walc zanzaczam JAKIŚ hehe byc może straussa ale wątpie tak mi się to podoba że szooooook bardzo  prosze kązdego o pomoc. Może akurat ktoś to zna .... :)   Pozdrawiam

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

China

China+13

  • pomagacz
  • Miejscowość: Gliwice
  • Wiadomości: 159

#9 2007-12-30 08:30

podobny kawalek moze i ten sam nie wiem na 100 leci w reklamie ferero rosze (czy jak to sie tam pisze :P) ktora wyglada tak ze jakas pani senator oprowadza goscia po ambasadzie w trakcie przyjecia i na koniec wchodzi kelner z wielka taca tych kuleczek (ferero rosze) ulozonych w stozek i ta babka czestuje sie jednym kojazy moze ktos ?


KAŻDY CHCE ZAROBIĆ TO OCZYWISTE I ZROZUMIAŁE ALE PASEK "ZWIŃ" WYPROWADZA MNIE Z RÓWNOWAGI
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
  • Strona:
  • 1