♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

Kam1l

  • gość

#221 2010-01-13 21:10

Bora Bora, Space, Pacha , Privil?ge, El Divino, Amnesia... i kilka takich klubów wymienia koleś! Takie klubowe brzmienie rytmiczne. I nie jest to "Desaparecidos vs WMJ - Ibiza" :)

Pozdrawiam



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#222 2010-01-13 22:07

Kam1l a mialem wlasnie to zaproponowac w remixie Simone Farina & Lysark :P cos gdzies kojarze jakby takie slowa ale narazie nic poza ta "Ibiza" do glowy mi nie przyszlo

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Patii

  • gość

#223 2010-01-14 21:44

Hej, Dzisiaj jadac samochodem podczas play listy w Planecie lecial utworek, w ktorym bylo duzo skrzypiec i spiewala laska. To bylo po godzinie ja wiem 17. To było przy miejscu jakims 20 w play liscie. Z gory dzieki za info :)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

martus:)

  • gość

#224 2010-01-16 21:54

hej :) potrzebuje pomocy. kiedys slyszalam w planecie wieczorem  piosenke, ale nie znam tytulu, zna, tylko kilka slow, i brzmialy one tak:
"kochaj mnie, tylko mnie, na dobry czas na chwile zle"
pomozcie

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Karramba

  • gość

#225 2010-01-18 14:44

http://www37.zippyshare.com/v/87821698/file.html
Prosiłbym o pomoc w rozszyfrowaniu utworu :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karramba

  • gość

#226 2010-01-18 21:35

by było łatwiej - wrzuta:
[wrzuta]http://w113.wrzuta.pl/audio/9VGchQLP4Va/nagranie[/wrzuta]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#227 2010-01-18 21:56

karramba jakie slowa ona tam spiewa bo nie moge do konca zrozumiec "..cos tam rock"?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karramba

  • gość

#228 2010-01-18 22:02

Możliwe, że to rock, choć na początku wydawało mi się, że śpiewa coś w stylu what is love, ale cóż - mam problemy ze zrozumieniem po angielsku słów z odsłuchu ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jaszczurka2

  • gość

#229 2010-01-23 19:14

Witam :)
Ja poszukuję piosenki z Planety Katowice, w jej refrenie przewija się słowo "tonight will...coś tam coś tam, i potem znowu tonight..."
Wiem dokładnie, że ostatni raz piosenkę słyszałam 18.01.2010 o 15.33 w radiu Planeta 95,1 fm. Szukałam na odsluchane.eu ale niestety tam tego nie ma :(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Marcin151

  • nowy
  • Wiadomości: 1

#230 2010-01-24 22:05

A ja bym chciał wiedzieć jak sie nazywa pioseneczka , to remix jakiś był  i w środku tej pioseneczki był kwałek solówki Johna z Red hot chili peppers -scar tissue 
Leciała ona wieczorem w sobote 23.01.2010

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

levi

  • gość

#231 2010-01-26 15:37

mokka :

Czy zna ktoś?


[wrzuta]http://w664.wrzuta.pl/audio/21OVVG91BPu/nagr.002[/wrzuta]

slabo slychac ale to jest chyba dash berlin waiting ;)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

karramba

  • gość

#232 2010-01-26 15:48

To jest Matt Darey - See The Sun (Aurosonic Remix)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

iiinaaaa

  • gość

#233 2010-01-27 22:56

a ja szukam chyba tego co jaszczurka2. leci ostatnio na planecie katowice (dzisiaj koło godz.12), damski głos. cieżko usłyszeć refren, cos z: all night czy tonight, feel allright/allnight... zna ktos?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

paulinka9950

  • nowy
  • Wiadomości: 3

#235 2010-01-28 11:20

Witam
Poszukuje piosenki, leciała wczoraj późnym wieczorem na Poznańskiej planecie. W tekście usłyszałam takie słowa jak: "my heart" "for you" i kilka razy powtarzało sie "you give to me"

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#236 2010-01-28 13:18

Martin Solveig - Give it to me (Original Mix) ?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

inaaaa

  • gość

#237 2010-01-28 13:20

o juz mam... jakby ktos tez tego szukal to nowa piosenka z planety katowice z tonight czy all night w refrenie to Kid Sister - Right Hand Hi :) dwa dni jej szukalam... :P

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jaszczurka2

  • gość

#238 2010-01-28 15:24

To żadna z tych :((
Dzisiaj powiedzieli tytuł: "Tonight we will right"? i wykonuje to Sasha(?)
Tylko nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam, bo nie ma tego niegdzie... dlatego jeśli ktoś coś wie... :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

manipulacjaaa

manipulacjaaa+75

  • vip
  • Wiadomości: 318

#239 2010-01-28 16:25



ewentualnie sprawdz moze to ktoras z tych :

http://www.planeta.fm/muzyka/notowania

__________

Ogolnie na tej stronie mozna sobie zmieniac stacje planety i sprawdzac liste przebojow (na kazdej moze byc inna i przewaznie jest). Mozna takze odsluchac fragmenty utworow.

Btw Jaszczurko zobacz post nad Twoim juz ktos ja znalazl Kid Sister - Right Hand Hi

Ostatnio edytowany przez manipulacjaaa (2010-01-28 16:32)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

jaszczurka2

  • gość

#240 2010-01-28 17:03

manipulacjaaa :



ewentualnie sprawdz moze to ktoras z tych :

http://www.planeta.fm/muzyka/notowania

__________

Ogolnie na tej stronie mozna sobie zmieniac stacje planety i sprawdzac liste przebojow (na kazdej moze byc inna i przewaznie jest). Mozna takze odsluchac fragmenty utworow.

Btw Jaszczurko zobacz post nad Twoim juz ktos ja znalazl Kid Sister - Right Hand Hi

To nie jest to, przecież już tego odsłuchałam...  w notowaniu tego też nie ma.... podała dzisiaj w radiu tytuł, który już napisałam, i nigdzie tego znaleźć nie można. Jak to możliwe?

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►