♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

Szymono

  • gość

#3101 2012-09-15 23:32

Shatteri >> Nelly Feat. Chris Brown - Marry Go Round chyba



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Shatteri

  • gość

#3102 2012-09-16 08:18

Szymono Bardzo dziekuje to jest to :D

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

stefannnn

  • gość

#3103 2012-09-17 12:56

Panz :

To będzie to:
Crazibiza & Olav Basoski - On The Run (Mike Newman & Antoine Cortez Remix)


;)

Dzieki wielkie:)
jeszcze poszukuje utwory z tym wokalem w orginale. Wiem tylko ze jest to juz dosc staryk kawalek
;)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

burak15258

  • gość

#3104 2012-09-17 16:25

witam szukam piosenki z planety poznań leciała dziś 17.09.2012 koło 12.30

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

beny

  • gość

#3105 2012-09-17 22:11

siemka. wie ktoś może jaki remix bennego benassiego - spaceship leci na planecie Poznań??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

lechuguitas

  • gość

#3106 2012-09-18 18:10

Witam, od kilku dni meczy mnie piosenka ktora leci czesto na planecie.fm - poznan refren brzmi " keep your friends close and your enemies closer" kobiecy murzynski glos, typowo polamane bity... plz help :)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

tomekols

  • gość

#3107 2012-09-18 18:58

dzis przed 18 lecial remix starego kawalka party all the time, zna ktos wykonawce odswierzonej wersji??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

SzymonoO

  • gość

#3108 2012-09-19 21:26

lechuguitas - Chris Lake - Stand Alone
tomekols - Sharam - Party all the time

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

MakeMusicNotWar

  • gość

#3109 2012-09-19 21:42

Noo.. a zna ktoś wersję Crockett's Theme która leci na Planecie Katowice ? ;) bo Jan Hammer to nie jest, Michael Cassette też nie.. Stefan Rio.. jak wyżej.. ;]

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3364

  • morderator
  • Wiadomości: 10 123

#3111 2012-09-19 21:53

kris212 :

Co to za piosenki grane na planecie poznań......

2. EDX feat. Sarah McLeod - Falling Out Of Love


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

mika_mouse

mika_mouse+339

  • vip
  • Miejscowość: far far away
  • Wiadomości: 1 460

#3112 2012-09-19 22:30

kris212 :

Co to za piosenki grane na planecie poznań......

1. Crosstown Rebels - Can't Leave You



3.  jakis remix Dark Matters - The Quest Of A Dream

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kris212

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mika_mouse

mika_mouse+339

  • vip
  • Miejscowość: far far away
  • Wiadomości: 1 460

#3114 2012-09-19 22:39

kris212 :

Jeszcze jedna....też z planety

Ferry Corsten ft Aruna -- Live Forever

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

kris212

  • gość

#3115 2012-09-19 22:42

Dzięki wielkie, fajne te forum .......i fajni ludzie z was ...pozdro...

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

liliana1989

  • gość

#3116 2012-09-20 09:00

Czy ktos wie, jaka piosenka leciala na planecie katowice dzisiaj o 8.41 rano??
meski glos, taki trance. Prosze:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

rocketbear

  • gość

#3117 2012-09-20 17:08

Hmm Dzisiaj ok godz 11;00 planeta bielsko.. Leciała piosenka chyba z Monika Brodka:) Kojarzycie co to moglo byc?:) dzieki z gory:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mika_mouse

mika_mouse+339

  • vip
  • Miejscowość: far far away
  • Wiadomości: 1 460

#3118 2012-09-20 17:16

rocketbear :

Hmm Dzisiaj ok godz 11;00 planeta bielsko.. Leciała piosenka chyba z Monika Brodka:) Kojarzycie co to moglo byc?:) dzieki z gory:)

moze ktoras z tych:
Monika Brodka - Krzyzowka Dnia
Brodka - Dancing Shoes (Kamp! remix)
Monika Brodka - Varsovie ??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

rocketbear

  • gość

#3119 2012-09-20 17:41

mika_mouse :

rocketbear :

Hmm Dzisiaj ok godz 11;00 planeta bielsko.. Leciała piosenka chyba z Monika Brodka:) Kojarzycie co to moglo byc?:) dzieki z gory:)

moze ktoras z tych:
Monika Brodka - Krzyzowka Dnia
Brodka - Dancing Shoes (Kamp! remix)
Monika Brodka - Varsovie ??

No i sprawdzilem wszystkie oprucz jednej:) Mika Ty tu jestes chyba prawa reka tego forum i skarbnica wiedzy:) dzieki Ci:)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Moroo

  • gość

#3120 2012-09-20 17:56

Dzisiaj na planecie krakowskiej około 16 35 leciała piosenka. Utwór w stylu hip hop wykonywała jakaś dziewczyna po polsku, troche melancholijna aczkolwiek pseudo(autorki) ma jakieś angielskie ( usłyszałem aczkolwiek nie zapamiętałem nazwy) kojarzy ktoś??

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie
Następna strona ►►