♫ Muzyka i piosenki z radia Planeta.fm

Ewcia92

  • gość

#3941 2013-03-29 15:10

ipzttf :

Ewcia92 :

Hej  :)  Szukam nutki, która jest często grana na Planecie, a charakterystyczne w niej jest gwizdanie :) I nie jest to FloRida:P

Czy chodzi Ci o to?
Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle)

Nie ;p jeszcze inna, jest to nowa nutka, żaden remix ;)



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

madziak91

  • gość

#3942 2013-03-29 16:18

Ewcia92 :

Nie ;p jeszcze inna, jest to nowa nutka, żaden remix ;)

A może to jest: Yves Larock vs.Tony T.-Surrounded?

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

ipzttf

  • +7
  • użytkownik
  • Miejscowość: Poznań
  • Wiadomości: 22

#3943 2013-03-29 18:18

Nikola25 :

Potrzebuje tytułu takiej piosenki z planety poznań. Oto link:
http://www64.zippyshare.com/v/85404484/file.html

SE:SA feat. Erin - In My Life



Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Madamki

  • gość
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

emi764

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#3945 2013-03-29 20:22

Witam,poszykuje piosenki która leci w radiu planeta,nie znam tytułu ani wykonawcy,śpiewa ją kobieta w refrenie jest tekst"over and over you" angel you,podkładem piosenki jest chyba fortepian,piosenka ogolnie wolna ale śliczna,pomóżci mi szukam jej już długo:(

Ostatnio edytowany przez emi764 (2013-03-29 21:25)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ewcia92

  • gość

#3946 2013-03-30 10:15

madziak91 :

A może to jest: Yves Larock vs.Tony T.-Surrounded?

Taaaaaaak! Wielkie dzięki :))))

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

emi764

  • nowy
  • Wiadomości: 2

#3947 2013-03-30 17:14

Prosze pomóżcie mi znależć ta piosenkę:(

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

madziak91

  • gość

#3948 2013-03-31 13:19

kajtusia :

Hej Ostatnio czesto leci na planecie utwór housowy......i co jakis czas meski glos spiewa dokladnie tzw murmurando czyli : mmmmmmmm    mmmmmmmmm mmmmmmmmm

Hej!Już miesiąc minął,może już znalazłaś tę piosenkę..:P to o nią Ci chodziło?Pzdr.:>


Duke Dumont ft.A*M*E-Need U(100%)

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Maalka

  • gość

#3949 2013-04-01 17:05

Szymon :

Dzisiaj na planeta poznań leciała taka fajna piosenka, coś w stylu RNB.
Piosenka z cyklu nówki sztuki.
Wokalistka ma na imię Izi lub coś co tak brzmi  a piosenka tytuł "work".
Jest to niby jej singiel.
Nie pamiętam jej nazwiska a to co wiem nie pozwala mi na znalezienie tej piosenki.
Ktoś może mi pomóc?

Jest to Iggy Azalea - Work

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ma

  • gość

#3950 2013-04-02 17:42

Witam , pare dni temu słyszalem , nie wiem czy to było w trance night czy ogolnie , ale piosenka była spokojna i kobieta spiewała "its not enoguht time " tyle moge napisac , moze ktoś będzie wiedział ;d z góry dzieki

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Ziomek994

  • gość

#3951 2013-04-03 20:00

Witam, zna ktoś z was tytuł tej piosenki ?

Udało mi się nagraj ref.

http://www.speedyshare.com/v3MUy/Glos-002.amr

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Mike

Mike+3368

  • morderator
  • Wiadomości: 10 142

#3952 2013-04-03 20:12

Ziomek994 :

Witam, zna ktoś z was tytuł tej piosenki ?

Niki & The Dove - Mother's Protect


"This is a snakeskin jacket. 
And for me, it's a symbol of my individuality and my belief in personal freedom"

____________________________________________________________________
Zapraszam do Mike'a Reklam Kilka
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pyra

  • gość

#3953 2013-04-03 20:17

Witam szukam utworku, ktory lecial przed chwila na planecie poznan. fajna muzyczka, w refreniesie slychac meski wokal, ktory spiewa:

"WHAT YOU GONNA DO WHEN THE LIHTS TURN OFF TONIGHT" moze ktos bedzie wiedzial??

Pozdr

Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie

Czarnula546

  • gość
Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

goblin

  • gość

#3955 2013-04-04 16:23

madziak91 :

Ewcia92 :

Nie ;p jeszcze inna, jest to nowa nutka, żaden remix ;)

A może to jest: Yves Larock vs.Tony T.-Surrounded?

Ja właśnie tego szukałem od 2-tygodni ,dzięki wielkie.....................

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Pyra

  • gość

#3956 2013-04-04 18:06

z podziekowaniem dla Czarnuli :*

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

JarekJZ

  • gość

#3957 2013-04-04 21:25

a ja mam prośbę słuchał ktoś radia planeta Bielsko lub Katowice o godzinie 10:45 - 10:51 ? Na planecie leciała fajna podchodząca pod house nutka :)  niestety miałem słaby zasięg neta w telefonie jak jechałem autem i mi track ID nie pomogło

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Robi

  • gość

#3958 2013-04-05 01:12

Witam czy na planeta fm leci ta wersja tej piosenki. chodzi za mną codziennie ją puszczają ale do końca pewien nie jestem

Danny S - Keep Me Hanging On

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

Marcin1988

  • gość

#3959 2013-04-05 07:49

Witam, w tym tygodniu wieczorem koło godziny 21 słyszałem piosenkę elektro w której na początku kobieta jęczała (podczas seksu raczej) po czym facet mówi "Body people" i leci melodyjka. Całość się powtarza. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Oceń wiadomość: 0Tak 0Nie

mastero

  • gość
Oceń wiadomość: 1Tak 0Nie
Następna strona ►►